Citat:
Ursprungligen postat av
mabal52368
Jag menar att någon kan bli lurad till att möta Sara och Patrik, utan att ha kontaktat några barn.
Säg att du chattar med mig på en dejtingapp. Jag utger mig för att vara vuxen. Du skickar bilder på dig själv till mig. Samtidigt så låtsas jag vara dig och söker kontakt med barn i sexuellt syfte. Jag använder mig av dina bilder. Du och jag bestämmer att vi ska träffas. Samtidigt har jag en pedofiljägare på kroken, och bestämmer träff med dem (där jag utger mig för att vara dig).
Du kommer sedan till en viss plats en viss tid och förväntar dig att träffa mig, en vuxen människa. Du konfronteras nu istället av Sara och Patrik som visar chattloggar som ser ut att vara från dig, men i själva verket är det jag som har chattat med dem.
Förstår du problematiken? Om jag hade velat förstöra någons liv, så är det så här jag hade gått till väga.
Den som inte förstår vad du menar är oerhört svagbegåvad, helt klart är detta ett problem.
Om nu Dumpen "fångar" 200 gäddor men att en av dessa är en hämndaktion av annan person och inte alls gäddan som chattat så är det en för mkt.
Fatta om någon blir uthängd på dumpen oskyldig, vilken enorm katastrof för honom, för hans familj, för alla runt honom.
Men Sara har kraftiga psykiska störningar, hon är trasig och kan därav inte känna av varken sina egna eller andras känslor, så hon skulle inte tycka det gjorde något, utan säga att vi fångade ju flera hundra gäddor och ett fel får vi leva med.