2022-09-03, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Varför är alla så intresserade av att veta de uthängdas identiteter och har ett stort behov av att leka privatdetektiv?

Och att ni sitter och räkna ner hur många vänner de förlorar på Facebook, det säger en hel del. Det handlar om njutning och nöje.

Dumpnlingar är inte bättre än ”gäddorna ” faktum är att ifrån ett naturligt perspektiv är dom inte egentligen hemska människor.

Varje djur i det vilda oavsett ålder har en attraktion till det motsatta könet så fort könsmogenhet har uppståtts.

Det är en del av naturen precis som att alla djur ha en specifik kost så har människan även en specifik kost.

Samma sak gäller självklart när det kommer till attraktion. Folk är bara för blinda för att se det. Eller vill inte erkänna det rent ut sagt.

Jag förstår att det skulle vara mycket skönare för dig att kunna fiska efter barn på nätet utan risk för att möta Sara och Patrik och att alla du känner vet vad du är för en sjuk person.

Dumpen namnger inte gäddorna. Det är vi här på forumet som gör det som en tjänst till samhället. Då kan föräldrar, arbetsgivare och andra välja om dom ska lämna sina barn till pedofiler som är fotbollstränare, lärare eller grannen som erbjuder sig att sitta barnvakt.
Citera
2022-09-03, 08:29
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Det här med kvantitet framför kvalitet har blivit lite av dumpens signum. Undrar om dom själva är nöjda med att åka 40mil enkel resa för att få ut en videokonfrontation på 1.5min..

Nu har ni kört detta race i ett år. Kanske är dags att utveckla dumpen lite. Men det händer ingenting, och swishen trillar in ändå så..
Ja det där är bara tråkigt i längden.
Jag vill höra fler motorsågar!
Där kan de välja att öppna ett nytt kapitel men nu fortsätter de på samma tradiga väg.
Mer motorsåg!
Citera
2022-09-03, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Dumpen är en anamoli som bedrivs av 2 kriminella pundare. Rest my case.

Jag är nyfiken på hur du tror att det fungerar. Tänker du att om jag skriver på internet att dom två tidigare har använt narkotikum så kommer dom säkert sluta jag mig och mina pedofilkompisar?

Berätta gärna mer om hur du tänker.
Citera
2022-09-03, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mabal52368
Absolut, men är det omöjligt? Det finns en risk att oskyldiga får sina liv förstörda här.

Av de som hängs ut, så är det ju däremot helt uppenbart att en överväldigande majoritet faktiskt är de som har chattat.

Förklara gärna hur du tänker dig att någon oskyldig skulle råka bli uthängd på Dumpen?
Citera
2022-09-03, 08:33
Medlem
Vore lite halvskoj om de dyker upp en dyngkåt 65 årig kärring som suktar efter ung negerkuk bland alla manliga svin , kul med variation menar jag Men då är de väl helt plötsligt okej eftersom det är omvänt. 🖕🏼
Senast redigerad av Kungen9393 2022-09-03 kl. 08:38. Anledning: Edit
Citera
2022-09-03, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Exakt hur vet du om det? Dom trodde kanske dom chattade med en bot? Du vet ingenting om det, eller?

Rätt underligt att Dumpen får lägga ut kuk bilder på Lolita män som suktar efter fjortisar. Klart jag tycker det är vedervärdigt att männen skickar dom bilderna. Ingen vill se dom.

Men, men det är kriminellt att publicera dom chattkonversationerna

Även om du framstår som en efterbliven pedofil har du faktiskt rätt här. På Dumpen sker det bara två brott: När gäddan skickar dickpicks (sexuellt ofredande) och när Dumpen publicerar gäddorna (förtal)
Citera
2022-09-03, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag förstår att det skulle vara mycket skönare för dig att kunna fiska efter barn på nätet utan risk för att möta Sara och Patrik och att alla du känner vet vad du är för en sjuk person.

Dumpen namnger inte gäddorna. Det är vi här på forumet som gör det som en tjänst till samhället. Då kan föräldrar, arbetsgivare och andra välja om dom ska lämna sina barn till pedofiler som är fotbollstränare, lärare eller grannen som erbjuder sig att sitta barnvakt.

Jag raggar inte på någon överhuvudtaget nu så du kan vara lugn. Och när jag väl gör de är det tinder som gäller.

Det handlar inte alls om att ni vill vanna föräldrar det handlar om makt och kontroll som ni känner över de uthängda. Ni njuter av att deras liv går i spillror.

Dessutom så verkar folket här inne inte förstå att det är extremt få pedofiler som har hängts ut. Större delen är män som jagar fjortisar. Och 14 åringar är ju så intresserade av 60 + verkligen ..
Citera
2022-09-03, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Vore lite halvskoj om de dyker upp en dyngkåt 65 årig kärring som suktar efter ung negerkuk bland alla manliga svin , kul med variation menar jag Men då är de väl helt plötsligt okej eftersom det är omvänt. 🖕🏼

Så är det när kvinnor gör någonting opassande så blundar folket för detta. Hur många skulle verkligen störa sig om en snygg vältränad så kallad milf hade sexuellt umgänge med Johan 14,5

Hade däremot varit en man i samma ålder som gjorde likadant med Lisa, så hade hela samhället blivit hysteriska.
Citera
2022-09-03, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Jag raggar inte på någon överhuvudtaget nu så du kan vara lugn. Och när jag väl gör de är det tinder som gäller.

Det handlar inte alls om att ni vill vanna föräldrar det handlar om makt och kontroll som ni känner över de uthängda. Ni njuter av att deras liv går i spillror.

Dessutom så verkar folket här inne inte förstå att det är extremt få pedofiler som har hängts ut. Större delen är män som jagar fjortisar. Och 14 åringar är ju så intresserade av 60 + verkligen ..

Ja ni pedofiler brukar tjata om hur heta 14 åringar är. Vi andra vanliga normala män går inte igång på barn utan vi gillar vuxna kvinnor.
Citera
2022-09-03, 09:08
Medlem
Bland det bästa initiativ jag sett på många år. Bara att lyfta på hatten. Ut med namn och adresser så att allmänheten kan skydda sina barn från dessa vidriga saker! Slöseri på jordens tillgångar. Låt dom bli maskmat, ju förr desto bättre
Citera
2022-09-03, 09:11
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mabal52368
Jag menar att någon kan bli lurad till att möta Sara och Patrik, utan att ha kontaktat några barn.

Säg att du chattar med mig på en dejtingapp. Jag utger mig för att vara vuxen. Du skickar bilder på dig själv till mig. Samtidigt så låtsas jag vara dig och söker kontakt med barn i sexuellt syfte. Jag använder mig av dina bilder. Du och jag bestämmer att vi ska träffas. Samtidigt har jag en pedofiljägare på kroken, och bestämmer träff med dem (där jag utger mig för att vara dig).

Du kommer sedan till en viss plats en viss tid och förväntar dig att träffa mig, en vuxen människa. Du konfronteras nu istället av Sara och Patrik som visar chattloggar som ser ut att vara från dig, men i själva verket är det jag som har chattat med dem.

Förstår du problematiken? Om jag hade velat förstöra någons liv, så är det så här jag hade gått till väga.

Den som inte förstår vad du menar är oerhört svagbegåvad, helt klart är detta ett problem.
Om nu Dumpen "fångar" 200 gäddor men att en av dessa är en hämndaktion av annan person och inte alls gäddan som chattat så är det en för mkt.
Fatta om någon blir uthängd på dumpen oskyldig, vilken enorm katastrof för honom, för hans familj, för alla runt honom.
Men Sara har kraftiga psykiska störningar, hon är trasig och kan därav inte känna av varken sina egna eller andras känslor, så hon skulle inte tycka det gjorde något, utan säga att vi fångade ju flera hundra gäddor och ett fel får vi leva med.
Citera
2022-09-03, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Den som inte förstår vad du menar är oerhört svagbegåvad, helt klart är detta ett problem.
Om nu Dumpen "fångar" 200 gäddor men att en av dessa är en hämndaktion av annan person och inte alls gäddan som chattat så är det en för mkt.
Fatta om någon blir uthängd på dumpen oskyldig, vilken enorm katastrof för honom, för hans familj, för alla runt honom.
Men Sara har kraftiga psykiska störningar, hon är trasig och kan därav inte känna av varken sina egna eller andras känslor, så hon skulle inte tycka det gjorde något, utan säga att vi fångade ju flera hundra gäddor och ett fel får vi leva med.

Har någon falskt anklagad gädda blivit uthängd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in