Citat:
Ursprungligen postat av
ttwazzup
Jag har inte förespråkat samtal, jag har förberett mitt hus så gott det går och minimerat vår elförbrukning. Det folk bör inse är att vi befinner oss i ett hybridkrig.
En ny form av totalt krig som handlar om att krossa motståndaren på alla möjliga sätt. Ryssen, har enbart ett vapen, det är energi. Ska väst bibehålla vår ekonomiska hegemoni är det ytterst viktigt att vi håller ut.
Men det kommer komma en tid när Putin måste göra eftergifter och då kan vi börja prata.
Exakt! Ryzzsvinen har nu hotat med kärnvapen och förbrukat det enda vapnet de har, energin. De är all in. Nu har de ingenting kvar.
Vi däremot kan höja insatserna, dra in alla visum, stänga av alla ekonomiska kanaler, isolera dem totalt och tvinga Kina, Indien och Afrika att rätta sig i ledet genom att ta tillbaka produktionen och dra in alla bistånd, stänga gränserna, vi kan även inte bara hota dem militärt utan även krossa dem militärt, vi har total överlägsenhet.
Vi måste bara rensa ut quislingarna, putleristerna, ryzzagenterna, Kremlhororna.
Vi har deras namn. Vi kan börja plocka in dem. De ryzzkuksugare som sitter som toppchefer och beslutsfattare kan vi börja avliva.