2022-09-02, 23:16
Medlem
Ninjaturtels08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Du säger det finns en pott, vem lägger potten och varför vill någon bemöda sig att lägga en pott på dessa? Jag vet vem du menar, men låter som långskott.

Jag citerar endast m@rdins ord, sen vad som stämmer eller varför vet jag inte
Citera
2022-09-02, 23:17
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2020
Alltså måste ändå få säga att vissa här inne är helt sjuka.
Ni behöver eller måste inte älska Shahin men snälla visa lite respekt. Han är död. Det räcker.
Ja han kanske inte var en ängel men vem är vi att döma honom?

Eftersom ett hämndmord ska tydlgen ske pga Shanin så fortsätter våldsspiralen i hans ära.
Så hans namn kommer nog ringa i ett negativt klang ett bra tag till.logga ut om du ska vara känslig,själv poppar jag popcorn och följer tråden slaviskt
Citera
2022-09-02, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaturtels08
Jag citerar endast m@rdins ord, sen vad som stämmer eller varför vet jag inte

Du får gärna bevisa på något vis Mardin sagt detta utan att röja dig själv. Jag va själv mitt i smeten idag, men man kan inte bara slänga ur sig saker hur som helst. Varje vecka skriver någon att nu är det pengar på den snubben höger och vänster. Vissa här är värre än leffe rick på lindängen att va aggressiva med lögner annat
Senast redigerad av Rytve 2022-09-02 kl. 23:31.
Citera
2022-09-02, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Eftersom ett hämndmord ska tydlgen ske pga Shanin så fortsätter våldsspiralen i hans ära.
Så hans namn kommer nog ringa i ett negativt klang ett bra tag till.logga ut om du ska vara känslig,själv poppar jag popcorn och följer tråden slaviskt

Hade gärna velat se dig poppa dina popcorn irl om du vågat. Såklart inte. Du är en tönt som njuter av andras död. Jag vet och supportrar absolut inte det han har gjort men kan ändå tycka att man kan visa respekt. Han är död. Oavsett vad så är han död.
Citera
2022-09-02, 23:35
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Hahahahahaha F*CK SANGINS MED, deras tid kommer med, och alla som skrutit att dem är sh@hinsas kusiner.

Nu är dem alla smutsiga ”kusinerna” helt plötsligt vänner/bekanta till @miri familjen (inte längre kusiner). Chilla lite ni kommer få karma nr2 enligt gatu snack HAHAHAHAHA fortsätt leka som att ni aldrig sponsrat sh@hinsa eller stöttat hans krig.

Plötsligt händer det!

Vi får väll se om rykten stämmer
Citera
2022-09-02, 23:39
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Hahahahahaha F*CK SANGINS MED, deras tid kommer med, och alla som skrutit att dem är sh@hinsas kusiner.

Nu är dem alla smutsiga ”kusinerna” helt plötsligt vänner/bekanta till @miri familjen (inte längre kusiner). Chilla lite ni kommer få karma nr2 enligt gatu snack HAHAHAHAHA fortsätt leka som att ni aldrig sponsrat sh@hinsa eller stöttat hans krig.

Plötsligt händer det!

Vi får väll se om rykten stämmer

Det här låter ju spännande!
Citera
2022-09-02, 23:40
Medlem
Ninjaturtels08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Du får gärna bevisa på något vis Mardin sagt detta utan att röja dig själv. Jag va själv mitt i smeten idag, men man kan inte bara slänga ur sig saker hur som helst. Varje vecka skriver någon att nu är det pengar på den snubben höger och vänster. Vissa här är värre än leffe rick på lindängen att va aggressiva med lögner annat

Jag är långt ifrån smeten som det bara går men du kanske har rätt med att folk slänger ur sig skit, dock kommer källan ifrån hans egna vänner, om det stämmer till 100% vågar jag inte säga
Citera
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Hade gärna velat se dig poppa dina popcorn irl om du vågat. Såklart inte. Du är en tönt som njuter av andras död. Jag vet och supportrar absolut inte det han har gjort men kan ändå tycka att man kan visa respekt. Han är död. Oavsett vad så är han död.
Japp en tönt som 1) lever 2) jobbar 3) betalar skatt så att du och dina brushor kan få 1) bidrag 2)sitta i fängelse 3) få sjukvård när ni blir pangade
Citera
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Håller med. Omöjligt att lägga pott på isop och saad. Det var shahins närmaste vänner och mest lojala.

Hahahahahaha finns lojalitet bland kriminella? Det var som fan!!!
Citera
2022-09-02, 23:41
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Japp en tönt som 1) lever 2) jobbar 3) betalar skatt så att du och dina brushor kan få 1) bidrag 2)sitta i fängelse 3) få sjukvård när ni blir pangade

Hahahahaha bra där!!!
Citera
2022-09-02, 23:43
Medlem
superurban08s avatar
Dagens ”kriminella” RING POLISEN!!!!!

Medans deras sketna vän bara vittrar bort, de passar på att filma/fota sin vän istället för att försöka ta honom direkt till akuten.

Luktar skit i hela sanningen som
Sh@hinsas sista utfall i brallorna. Han såldes 99%, speciellt av hans närmsta.
Citera
2022-09-02, 23:46
Medlem
Någon som kan ta skärpa sig nu och ladda upp lite bilder på risodlarens syster? Hörde hon har fylliga läppar (kan visa lite omsorg åt dem).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in