Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Förslagenheten går självfallet inte att utläsa från dumpens chattar eftersom "barnet" inte är svårövertalat att dyka upp för möten
Är ju genom att masskontakta dessa gäddor får tag i sina offer , någon av dem hade ju lyckats kontakta hundratals unga flickor på kort tid.
För eller senare när det kontaktas hundratals unga kommer de att hitta de sårbara och ensamma som kommer att vara villiga att träffas
Det du beskriver låter inte särskilt förslaget, snarare tvärtom. Vi pratar om tiotals år av spammande som sannolikt inte har resulterat i en enda träff, vilket är något som jag baserar på avsaknaden av relevanta domar, samt de uthängdas reaktioner då de äntligen får svar från någon (alltså Dumpen). Om jag skulle gissa så skulle jag mellan tummen och pekfingret säga att förväntat antal kontaktförsök innan träff med en tonåring ligger på miljontals för män med det utseende och den sociala förmåga som de som hängs ut i allmänhet har. Vi talar svårighetsgrad liknande en nigerian som skickar massmail där han hävdar att mottagaren har ärvt 55 miljoner dollar från en avlägsen släkting med kungligt påbrå.
Missförstå inte, jag förnekar inte att det finns förslagna människor som vill ligga med barn och unga. Saken är att du hittar dessa på dagis och SIS-hem (bra uppslag tidigare i tråden), inte på Kik.