2022-09-02, 17:16
Medlem
gunnarks avatar
Minst 5 ministrar för sossarna har stått i Sovjetisk Sold

Och den ena på presskonferensen sålde ut otroligt känsliga uppgifter som hamnat i Ryssland
den andra har fått den finaste medaljen du kan få av Palestina, och den får ingen utan att Ryssland godkännande
Och nu har det även kommit fram att Jan Eliasson har haft sina händer djupt ner i syltburken
Citera
Medlem
SD lade ned rösterna i februari för att EU skulle stödja Ukraina. Men det kanske mest berodde på att stödet hade gått till utlänningar…
Citera
Medlem
Det är extremt allvarligt när statsministern låter sitt eget partikansli ta arbetet med Sveriges säkerhet i egna händer och fullständigt köra över de myndigheter vi har i landet som har till uppdrag att utreda och hantera frågor som dessa.

Vad jag förstår är det maggan säger ingenting annat än en massa falsarier producerade på hennes eget partihögkvarter och det är ett rent förräderi mot Sveriges befolkning att bete sig på detta viset. Vad blir nästa steg, att fängsla Jimmie Åkesson på samma grunder som Navalnyj?
Citera
2022-09-02, 17:18
Medlem
Kackotopis avatar
Det är så dumt så man tror inte att det är sant. Enda hotet SD utgör för Sverige är att de är en falsk opposition som fångar upp så kallade "boomers", nyvakna och annat folk som fått nog av vanstyret i något hopp om att SD skulle vara något hot mot det rådande systemet, vilket de inte är.

Sossarna gör allt för makten (som vanligt)... ljuger och bedrar, ja, allt.
Citera
2022-09-02, 17:21
Medlem
cacas avatar
Oj oj, vore kanske bättre S fokusera på sånt folk bryr sig om som få ner elpriser och bränslepriser…
Citera
2022-09-02, 17:22
Medlem
outback4s avatar
En grisig fetknopp till malaj och en tafflig säkerhetsrisk och kronofogdebefläckade ynkeman, är det nu sossarna toppar inför avgörandet??
Citera
2022-09-02, 17:27
Medlem
zjCztVys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Någon mer som känner att detta är nästan en krigsförklaring av S mot folket?

Det ÄR en krigsförklaring mot de som vill Sverige väl. Den enda vettiga lösningen är att döda sossar och miljötalibaner.
Citera
2022-09-02, 17:30
Medlem
Debatten på TV4 nyss. Herregud.

Inte för att jag varit för socialdemokraterna förut men nu föll de fan totalt i mina ögon.

Hitta på att SD har samröre med Putin och Ryssland på grund av ett delat videoklipp av en representant i sociala medier en gång. Och det är alltså bevisen för att SD sätter riket i fara?

För helevte.
Citera
2022-09-02, 17:30
Medlem
Tänk så många odugliga ministrar det finns. Helt enkelt uppblåsta och odugliga. De här två är helt olämpliga att sitta i Sveriges regering. Jag hoppas att någon anmäler dem för inkompetens och förtal. Jag tycker nog att de här två pajasarna har gjort sitt nu!

Att det var just Peter Hultqvist och Anders Ygeman som höll i den säkerhetspolitiska pressträffen förvånade Patrik Öhberg, statsvetare på Göteborgs universitetet.

– Det är ganska vågat att ha de två personer som pekades ut som ansvariga för IT-skandalen hos Transportstyrelsen 2017. Ygeman förlorade sitt jobb och Hultqvist höll på att lämna just på grund av säkerhetsfrågor. Det kanske inte är just de personerna som har förtroende i de här frågorna, säger han.
Senast redigerad av Ajabaja555 2022-09-02 kl. 17:33.
Citera
2022-09-02, 17:31
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zjCztVy
Det ÄR en krigsförklaring mot de som vill Sverige väl. Den enda vettiga lösningen är att döda sossar och miljötalibaner.
Nja, en annan vettig lösning är ju att rösta bort dem.
Citera
2022-09-02, 17:32
Medlem
zjCztVys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Nja, en annan vettig lösning är ju att rösta bort dem.

Rösta löser ingenting. Vad naiv du är.
Citera
2022-09-02, 17:33
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Oj oj, vore kanske bättre S fokusera på sånt folk bryr sig om som få ner elpriser och bränslepriser…

Magda sade idag:
Vi vill koppla bort elpriserna från gaspriserna. Det kan innebära minst en halvering av elpriserna i södra Sverige. Nu ska jag bygga en koalition i Europa för det här förslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in