2022-09-02, 17:33
Medlem
Bluebeast72s avatar
Haha, Ygeman krossade just lilla fjoll jimmie i nyheterna på tv4 med 10-0. Helt svettig blev åkesson med alla sina Putin kopplingar som sd har. Inga svar utan mest stammande..ehhh..joooo..meeeennn

Heja Maggan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2022-09-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karin666
Socialdemokraterna pekar ut sd som ett hot med Ryssland koppling och det är en säkerhets risk säger dom

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5BJn9E/s-plan-i-valspurten-sverigedemokraterna-kan-utnyttjas-av-ryska-intressen

Om de samarbetar med ryssland röstar jag gärna på dom!

Men de gör dom ju inte eftersom aftonblaskan skriver det så blir ingen röst på dom för mig då
Citera
2022-09-02, 17:35
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Tänk att Pedo-Joe gjorde precis samma sak då han gick ut och anklagade oppositionen för att vara ett hot mot demokratin, vilket knappast är en tillfällighet. Vad det egentligen handlar om här är att etablissemanget försöker värja ett oundvikligt dynamikskifte mellan etablissemanget och folket, ljus och mörker, gott och ont och gudarna ska veta att många huvuden kommer att rulla när etablissemanget slutligen tvingas ta ansvar för allt skit och djävulskap de har ställt till med. Klart att desperationen tilltar.

Det är en fantastisk tid vi lever i.
Förmodligen samma konsulter som hjälper Biden som hjälper Sossarna.

(Senast Socialdemokraterna hade amerikanska konsulter anlitades dessa visa ett svenskt bolag som i sin tur anlitade en enskild persons företag som i sin tur anlitade de tre amerikanska konsulterna.)
Citera
2022-09-02, 17:36
Medlem
kaktjuvens avatar
Jag bara älskar svensk politik hahahahhahahhaa!
Här skickar man fram en i svensk modern tids huvudaktörer i svensk säkerhetspolitiska största skandal, nämligen mannen som inte hittade ett rum, Anders Ygeman från Transportgate och ska debattera om egor putilov.
Fan så löjligt haha!
Skadan från Ygeman är fortfarande öppen och han och sossarna har mage att leka skenheliga framför Jimmie.
Herregud!
Citera
2022-09-02, 17:37
Medlem
Soterns avatar
Fanns det överhuvudtaget några journalister som närvarade vid den så kallade presskonferensen? Tror hela spektaklet var en fake.
Citera
2022-09-02, 17:38
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det här är jävligt allvarligt mina vänner . Åkesson har kontakt med Putin dagligen

Kan det ha varit Åkesson som dödade Gorbatjov också?
Citera
2022-09-02, 17:39
Medlem
Ygeman är ett riktigt stolpskott, herregud.
Citera
2022-09-02, 17:41
Medlem
Eustaches avatar
Skamlösa vider. Fy fan vad jag hatar dessa kalkylerande och genomäckliga jävla sossar.
Citera
2022-09-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Debatten på TV4 nyss. Herregud.

Inte för att jag varit för socialdemokraterna förut men nu föll de fan totalt i mina ögon.

Hitta på att SD har samröre med Putin och Ryssland på grund av ett delat videoklipp av en representant i sociala medier en gång. Och det är alltså bevisen för att SD sätter riket i fara?

För helevte.

Håller med. Herregud.
Jag bara satt o skrattade för det går fan inte att göra annat.
Citera
2022-09-02, 17:43
Medlem
Går ju inte kräva att ryssarna ska vara regimkritiska samtidigt som du ser att Socialdemokraterna i Sverige bedriver förtals- och påverkanskampanjer inför öppen ridå en vecka innan valet utan att bli granskade av media.

Otroligt låg nivå att dra växlar av fördummande frågor såsom ”Biden eller Putin?”. För en någorlunda allmänbildad person ska såna tramsfrågor istället vara bevis på hur lite sossarna har på Jimmie Åkesson om de tar upp detta som ”bevis” på Putinkoppling.
Citera
2022-09-02, 17:44
Medlem
Ju mer jag ser och hör av Ygeman och övriga sossepack, desto mer vill jag rösta Sd..
Jimmie ska ha cred för att stått upp för sin och sveriges sak så många år. Hatten av!
Citera
2022-09-02, 17:45
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det här är jävligt allvarligt mina vänner . Åkesson har kontakt med Putin dagligen

Oroas du inte över det? Oroas du av att Nyans har daglig kontakt med Erdogan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in