Citat:
Den där jävla vapenvägrare Hultqvist och generationspolitikern Ygeman tillika transportstyrelsekatastrofen är nu livrädda för att de vet. De vet så tydligt inne i sig:Hotet - en kort pjäs i två akter
Akt. I
2022 - 09 - 01. Sverigedemokraternas partihögkvarter:
- Helvete! Jag skojade till det lite o tryckte på skicka!!1
- Men för faan, Tobbe! MSB sa ju precis att vi inte har nån brandvägg på intranätet??
Vad skrev du då!?
- Ehr.. "Andravärldskrigsinledelsefika. I högtidlighållande av Nazitysklands anfall mot Polen, och de väldiga tyska kanoner...."
- Men för helvete! Vi är inte i onklädningsrummet på gympan i högstadiet nu. Vi förlorade just valet på walkover! Vänta.. Vad sa du.. Polen? SÄG ATT DET VAR EN HALVPOLACK.
Akt II.
2022-09-02 kl. 06:30. Socialdemokraternas partikansli: Ygis är nyvaken o har vaknat med slipsen på sned i en soffa:
- "Hm... Jag vet!
"Utnämningsmakten"! Hur myndigt låter inte det??
Storpotäten från Dalarna intar plötsligt rollen som lärare, avbruten mitt i sin pedagogiska måltid i skolmatsalen, förmanande :
"- SÅNT GÖ MAN INTE UTAN ANLEDNING"
" - SÅNT GÖ MAN INTE PÅ SKÄMT ❗" [/i]

Akt. I
2022 - 09 - 01. Sverigedemokraternas partihögkvarter:
- Helvete! Jag skojade till det lite o tryckte på skicka!!1
- Men för faan, Tobbe! MSB sa ju precis att vi inte har nån brandvägg på intranätet??
Vad skrev du då!?
- Ehr.. "Andravärldskrigsinledelsefika. I högtidlighållande av Nazitysklands anfall mot Polen, och de väldiga tyska kanoner...."
- Men för helvete! Vi är inte i onklädningsrummet på gympan i högstadiet nu. Vi förlorade just valet på walkover! Vänta.. Vad sa du.. Polen? SÄG ATT DET VAR EN HALVPOLACK.
Akt II.
2022-09-02 kl. 06:30. Socialdemokraternas partikansli: Ygis är nyvaken o har vaknat med slipsen på sned i en soffa:
- "Hm... Jag vet!

"Utnämningsmakten"! Hur myndigt låter inte det??
Storpotäten från Dalarna intar plötsligt rollen som lärare, avbruten mitt i sin pedagogiska måltid i skolmatsalen, förmanande :
"- SÅNT GÖ MAN INTE UTAN ANLEDNING"
" - SÅNT GÖ MAN INTE PÅ SKÄMT ❗" [/i]

Att om Sverigedemokraterna får prova sig som stöd till en kd/m-regering. Då kan SD tydligt visa hur Sverige blir säkrare och tryggare.
Och då kommer S att bli irrelevanta på sikt.
Socialdemokraternas politiker bör sättas i fängelse i framtiden, eller iallafall tas ifrån sina politikerpensioner, det gjorde man i Tyskland med Schröder just för att han tabbat sig så jävligt med Ryssland och energin.
Om sossarna fortsätter styra efter valet: då kommer våldet öka och vi kommer se många fler attentat mot politiker. Det är jag säker på.