2022-09-01, 13:02
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Ja nu var det jori9900´s inlägg jag tänkte på, inte så svårt att räkna ut vad du menade.

Men jo, lite av ett geni är jag.

Aha, lilla jag som bara trodde att du var dryg mot mig. Kände att jag fick en handgranat. Så jag lossade en från bältet, drog ur sprintern och hivade tillbaka den.

@mogen

Förlåt Otten! Du ÄR ett geni och som ursäkt budar över en bukett med roso - eller nej: En vial med Testo C!

Är vi vänner nu?!

//Ödmjuk Ivan
Citera
2022-09-01, 13:04
Medlem
IvanDF2s avatar
UPTADE OM ABSOLUT INGENTING

Tjenare alla monsterdiggare. Har inget att rapportera utöver att jag inte har tränat på snart två veckor. Först jobbresor utanför Sveriges gräns (som en jojo) och på planet hem, kände jag mig skum. Sedan bröt magsjuka ut - som tur var hann jag hem - och är fortfarande utslagen, matt och darrig. Men hoppas kunna köra ett pass i morgon lördag.

Ni andra får köra hårt i mitt ställe!

//Ivan
Citera
2022-09-02, 14:04
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
UPTADE OM ABSOLUT INGENTING

Tjenare alla monsterdiggare. Har inget att rapportera utöver att jag inte har tränat på snart två veckor. Först jobbresor utanför Sveriges gräns (som en jojo) och på planet hem, kände jag mig skum. Sedan bröt magsjuka ut - som tur var hann jag hem - och är fortfarande utslagen, matt och darrig. Men hoppas kunna köra ett pass i morgon lördag.

Ni andra får köra hårt i mitt ställe!

//Ivan

Vätska upp dig rejält nu så är du på gymmet snart igen. Minns när jag hade vinterkräksjukan. Gick ner x antal kg och de tog 5 dagar att få tillbaks testo trycket pga att ja undervärderade hur mycket vätska jag faktiskt förlorat. Så drick mängder

Obs kan va kroppen som har abstinens efter Tren med. He he 😜

Mvh
Citera
2022-09-03, 14:51
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Vätska upp dig rejält nu så är du på gymmet snart igen. Minns när jag hade vinterkräksjukan. Gick ner x antal kg och de tog 5 dagar att få tillbaks testo trycket pga att ja undervärderade hur mycket vätska jag faktiskt förlorat. Så drick mängder

Obs kan va kroppen som har abstinens efter Tren med. He he 😜

Mvh

Tack min vän! Jag var precis på gymet. Körde ett helt ok bröstpass. Ingen monsterfaktor men bättre än den vanliga snittmotionären.

Intressant det där med förlorat testotryck. Ska väva in det i en uppdatering strax!

Annars då, du mosar på?

//Ivan
Citera
2022-09-03, 15:04
Medlem
IvanDF2s avatar
FÖRSTA GYMPASSET PÅ NÄRA 2 VECKOR

Så fick jag äntligen kliva in på gymet igen. Kände mig ovanligt "off", dålig gnista. Men jag brände av ett helt ok bröstpass. Men utan wow-faktor. En kombo av att jag varit rejält sjuk sedan i måndags och det faktum att tren och susta gått ur systemet och nu ligger jag på bara 125 mg Testo C ew. Inga märkvärdigheter vad det gällde passet: Maskinpressar, cable cross och snedbänk i smithen. Kör i vanliga fall både fler övningar, set och reps men jag tog det medvetet lugnt.

Annars är det skönt att ta det lite lugnt på lågdos testo. Ballen har börjat fungera igen (i mitt fall blev den rätt lam av Tren) och det ljuvligt att slippa de här bara helt galna svettattackerna. Tanken nu är att lägga fokus på att skala bort sälfläsket. Sen i okt/nov kliver jag lite...mer. Vad det blir har jag inte riktigt bestämt än. Hade inte Tren givit mig de här svettningarna hade det varit ett självklart val. Jag har aldrig varit med om något mer mäktigt än Tren. Vi får se, helt enkelt!

Kör hårt! // Ivan
Citera
2022-09-03, 22:40
Medlem
Stor-steffes avatar
Bra jobbat att du kunde träna redan trots allt som gått emot dig. 👍
Skönt att höra du kör trt så du inte går av helt. De vore nog inte bra. Du lär nog hinna få igång formen igen tills du blåser på. Tänk oxå på att det är lättare att skada sig nu när du tappar massa och vätska. Jag kör ju själv trt+ just nu på 500mg e.w. Och mår prima. Bytte testo i veckan och de gjorde fanimej susen. Kan nästan tro snubben hällt i lite Tren i testot för det är en rejäl tryckändring. Kan ju hoppas asg 👍😁 ja kan tänka mig att köra Tren i höst. Lågdos isf.
När ja körde Tren va ballen helt off men när ja körde parabolan, fyyyyyyyyuheeeelvete de va de sjukaste nånsin. Där snackar vi neandertalar sex. Aggressivt rått smutsigt psykopatiska känslor. De va så förbannat gött och satt i flera timmar bland. 😁 vet ej varför de va sån skillnad på Tren o på parabolan men de kan ju va hur man reagerar. Olika på olika människor.
Visste du att i Arnolds encyklopedia of bodybuilding i första upplagan beskriver Arnold steroider och doser. (Detta redigerades bort givetvis ) så skriver Arnold att dballs funkar bäst med en average dose på 40-200mg. Undrar va han då anser är en hög dos……. 🙄
Finns en oldschool byggare med som brukar säga : om du inte pissar blod måste du uppa doserna. Härligt att de finns riktigt sjuka idioter i världen. Själv gnäller man över 40mg och tycker de känns läskigt 😁😁😁

Simma lugnt och kom tillbaks starkare min vän

Mvh
Citera
2022-09-03, 23:06
Medlem
Stor-steffes avatar
Jag blir lite ledsen över att detta forum är så dött… bara din rapport och några till som rullar på men övrigt är det dött. Trist då Sverige är ett av världens mesta brukarländer per invånare. Borde sitta många o skriva ✍️ så känns trist. De har inte varit så förr vet jag. Kollar man bakåt i tiden ser man hundratals inlägg per dag, och nu typ 20 en bra dag. Va tror du de beror på?
Citera
2022-09-04, 16:41
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Jag blir lite ledsen över att detta forum är så dött… bara din rapport och några till som rullar på men övrigt är det dött. Trist då Sverige är ett av världens mesta brukarländer per invånare. Borde sitta många o skriva ✍️ så känns trist. De har inte varit så förr vet jag. Kollar man bakåt i tiden ser man hundratals inlägg per dag, och nu typ 20 en bra dag. Va tror du de beror på?

Ja, jag vet. När jag körde min rapport för 12 år sedan var det liksom en helt annan aktivitet. Alla hängde i varandras trådar och kommenterade, peppade varandra och (snälla) glirningar liksom haglade. Har klurat en del på detta. Jag har faktiskt inte en susning. Kanske många som inte är vana att/vill skriva utöver det mest nödvändiga?

//Ivan
Citera
2022-09-04, 16:57
Medlem
IvanDF2s avatar
ETT TÄMLIGEN USELT RYGGPASS

Jag är fortfarande inte helt återställd efter förkylningen så jag klappar mig själv på axeln att jag i alla fall tog mig till gymet. Mitt mojo var fan rätt risigt men jag brände av ett par övningar och set och styrkan finns ändå där.

I dag ska jag sätta 125 mg Testo C i vänster skinka.
Jag kommer aldrig vänja mig vid att självmant hugga mig själv med en kanyl.
Men, men - vill man vara fin så får man lida pin, heter det va?

I morgon måndag börjar jag återigen väga allt jag äter. Periodisk fasta och strikt LCHF. Måste även ta upp löpningen och PW's igen. Vilket jag ska. I morgon börjar höstens resa mot målgången den 31/12.

Nu j*vlar KÖR vi!

//Ivan
Citera
2022-09-05, 14:25
Bannlyst
Citat:

Kan väl få ihop fler som skriver, jag kan tänka mig bland annat, är positivt med flera som pushar varandra?
Citera
2022-09-05, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
ETT TÄMLIGEN USELT RYGGPASS

Jag är fortfarande inte helt återställd efter förkylningen så jag klappar mig själv på axeln att jag i alla fall tog mig till gymet. Mitt mojo var fan rätt risigt men jag brände av ett par övningar och set och styrkan finns ändå där.

I dag ska jag sätta 125 mg Testo C i vänster skinka.
Jag kommer aldrig vänja mig vid att självmant hugga mig själv med en kanyl.
Men, men - vill man vara fin så får man lida pin, heter det va?

I morgon måndag börjar jag återigen väga allt jag äter. Periodisk fasta och strikt LCHF. Måste även ta upp löpningen och PW's igen. Vilket jag ska. I morgon börjar höstens resa mot målgången den 31/12.

Nu j*vlar KÖR vi!

//Ivan

Fina updates Ivan även om du inte tycker det själv, det är kul att följa

Hur mycket vätska får du i dig per dag?
Citera
2022-09-05, 16:20
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Kan väl få ihop fler som skriver, jag kan tänka mig bland annat, är positivt med flera som pushar varandra?

Bra, riktigt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in