Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-steffe
När tog du dina blodvärden senast? Kör du orala prepp med ibland? Jag är 40 bast och älskar dballs. Ihop med testo är det som en dröm. Kan säga att på 20mg får jag gott resultat och blodvärdet är i stort sett oförändrat. Över 30mg börjar värdena öka så det blir mer tydligt även om det inte är farligt. 50mg + är det stor skillnad. Så numer kör jag oftast 20-30 mg med mycket gott resultat. Saknar dock oxar en del. Dom trappsen jag får på oxar är redicioulus😁 Oxar är magiskt. Har du testat?
Mvh
Jag kollade alla värden via Werlabs XL i våras. Har tänkt göra det efter kur men ligger just nu och cruisar lite på ynka 125 mg Testo C ew. Är lite orolig att sjukvården i framtiden ska se att jag först hade X värde i testonivåer och sedan några månader senare så är det mångdubblat. Måste kolla upp om Werlabs testresultat är "anonyma" och inte kan ses av andra (vilket de så klart är men föredrar att vara 100% säker).
Jag har faktiskt aldrig kört orala. Många börjar så. Jag gick direkt på oljorna. Eftersom jag lade snudd på ett år på att läsa in mig på ASS och förstod att orala slår mycket hårdare. Jag är maniskt livrädd för bieffekter.
Men: Jag börjar bli sugen på att testa dballs a'la 20 mg när du återberättar dina erfarenheter (tack) av dem!
//Ivan