2022-09-02, 08:56
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Är lite för otroligt för att det skulle vara helt sant.
Är säkert fabricerat av någon motståndare.

Ja, jag börjar nästan undra samma. Det här kan inte vara på riktigt. Jag skrattar fortfarande åt det. Riktigt bra underhållning.
Citera
2022-09-02, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosebacke
Men vem skickar ett e-mail och bjuder in till fika angående tysklands anfall på Polen ?

Förstår inte personen vad det innebär eller är det en infiltratör ?

Ofattbart !

Läs på istället för att gå på vänstermedias lögner och vinklingar din jävla pajas.
Citera
2022-09-02, 08:57
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Men vem skickar ett e-mail och bjuder in till fika angående tysklands anfall på Polen ?

Ofattbart !

SD skapades av att landet styrdes fel, ändamålet helgar medlen men se vad vi måste stå ut med bara för att få ned invandring och brott.

Sparka ut den korkskallen
Citera
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ha ha, det är ju bättre än väntat! Ynkemannen och Malajen är klädda i svart. Det är väl deras politiska karriär som dör i direktsändning.
Var inte så säker på det. Man förväntar sig vilka konstigheter som helst numera, och den mest synliga mediakåren hänger på och tycker att allt är i sin ordning.
Citera
Medlem
S måste ha genomfört interna mätningar som visat på att de ligger dåligt till? Det kan inte finnas någon annan förklaring bakom ett sådant desperat agerande som detta?
Citera
Moderator
v50s avatar
Citat:

Ofattbart !

Om du läser nedanstående artikel så kanske det klarnar lite.
https://nyheteridag.se/sds-kanslichef-sparkas-gav-fejkad-nazistskandal-till-aftonbladet/

Händelsen har en egen tråd på forumet där man kan diskutera saken. (FB) Aftonbladet: "SD-tjänsteman uppmanar till firande av Nazitysklands anfall"
Citera
2022-09-02, 08:58
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Kan strategin vara att de vill få fokus till SD och att de hoppas det gör att M hamnar i skymundan så SD blir än större? Så de vill skapa det problemet? Att de hoppas väljare från M går till SD på detta?

Jag hoppas mer soffliggare gör det, men vad tror ni stategin är? om man tänker djupare.. För sossarna kan inte vara såååå korkade

Jag tror många som varit soffliggare tidigare kommer rösta på Sd i årets val.

Varför? Jo , jag tror många gjorde som jag gjorde efter valet 2010 och gav upp Sverige men efter den här "presskonferensen" kommer jag återvända till vallokalen återigen.

Varför? Jo , för barnen och barnbarnens skull!
Citera
2022-09-02, 09:00
Medlem
Fimbulramns avatar
Wow, Sozzarna har alltså inget att komma med? De försöker sig på en rysskoppling men har inget på fötterna. De väver inte ens in Etc:s pekoral i smeten. Så här tunn propaganda hade man inte ens i DDR.

Kanske kan det här ge mer uppmärksamhet åt skandalen på Transportstyrelsen?

Det är en riktigt skandal med riktig skada mot Sverige. Man kopplade alltså in serbiska tekniker rakt in i svenska myndigheters säkra nätverk. Serbien har nära kontakter med Ryssland. Ygeman hade koll på detta och lät det ske. Störsts säkerhetsskandalen i vår tid.

Med en sån skandal i ryggen kan man aldrig anklaga någon annan för rysskopplingar. Ygeman är en landsförrädare.
Citera
2022-09-02, 09:00
Medlem
Om det är något som är en säkerhetsrisk så är det röd-grön energipolitik. Om inte elpriserna går ner ganska snart så kommer vi ha en våg av masskonkurser och med följande massarbetslöshet vilket kommer leda till fritt fall för bostadspriserna och att folk inte längre kan betala sina elräkningar eller sina lån. Konsekvenserna av det blir en ny bankkris. Och då har jag inte ens nämnt vilka sociala konsekvenser det kan få i form av upplopp, plundringar och bränder.

Allt för att man inte förstått att energi är den fundamentala beståndsdelen i allt välstånd.

Men sosseriet saknar självinsikt och skyller istället ifrån sig.
Citera
2022-09-02, 09:01
Medlem
Stones avatar
Vad betyder följande? "PL-debatt"

Svar: Partiledardebatt
Senast redigerad av Stone 2022-09-02 kl. 09:09.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Jag tror SD kommer använda den här "presskonferensen" i sin valkampanj.
Citera
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Tycker det var hur kul som helst att man stoppade sändningen innan någon journalist eventuellt kunde vara så ohövlig att ställa några frågor.

Precis samma sak journalister gör med Biden i USA.

Journalister idag är inga riktiga journalister, men de vet väl alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in