2022-09-02, 08:52
Medlem
Kommer sannolikt att få motsatt effekt för folk är inte dumma, och dom begriper att när man börjar med sånt här istället för att angripa ett parti med sakfågor om politiken så är socialdemokraterna riktigt illa ute.
Citera
2022-09-02, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosebacke
Men vem skickar ett e-mail och bjuder in till fika angående tysklands anfall på Polen ?

Förstår inte personen vad det innebär eller är det en infiltratör ?

Ofattbart !
Är lite för otroligt för att det skulle vara helt sant.
Är säkert fabricerat av någon motståndare.
Citera
2022-09-02, 08:54
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av febojentan
Eller är Socialdemokraterna en säkerhetsrisk mot Svenska folket?
Sossarna vet att spelet är över och de kommer förlora valet
Det är så härligt just nu, paniken och slutligen spiken i kistan för såssepacket. Sedan är det bara att göra verklighet av Finspång!
Citera
2022-09-02, 08:54
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
En pressträff de avbröt när pressen skulle ställa frågor. Vi får hoppas att pajasarna blev hårt grillade och att detta inom kort publiceras av journalisterna som var där.
Ja, vad irriterande snopet. Ville verkligen höra vad närvarande presskår sa efteråt. För det var väl representanter för media där? Såg baksidan på ett huvuden i alla fall.

Men självklart var pressen där.
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Pressträff: "Rösta inte på våran motståndare".
Citera
2022-09-02, 08:55
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Är lite för otroligt för att det skulle vara helt sant.
Är säkert fabricerat av någon motståndare.

https://nyheteridag.se/sds-kanslichef-sparkas-gav-fejkad-nazistskandal-till-aftonbladet/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Detta är ett historiskt ögonblick. Kan bli en lika stor klassiker som nedan.

Nu sjunger vi "We shall owercome*

https://youtu.be/mQakZce3GhQ

Sicka jävla tomtar!!
Bosse Ringholm framstår som kompetent bredvid dessa två stolpskott. De har lärt sig av Erdogan och Orban vad det verkar, måla upp oppositionen som landsförrädare, och det mest komiska är väl att Ljugeman själv sparkats som minister för att vara en säkerhetsrisk, har det hänt någon annan minister i Sverige sedan andra världskriget?
Citera
Medlem
TheKhurgans avatar
Det här var fan det jävligaste jag sett.
Det är ju fascistfasoner sossarna håller på med.
Citera
2022-09-02, 08:56
Medlem
yz44s avatar
Man får i alla fall ge sossarna det att de är det bästa partiet på att skylla ifrån sig.

Snacka om att socialdemokraterna kastar sten i glashus.

Vilka var det som lämnade ut ritningarna på ALLA försvarsanläggningarna ftill Kina för inskanning, socialdemokraterna.

Vilka såg till att körkortsregistret, inklusive hemlig information, skickades till utlandet, socialdemokraterna.

Vilka har förstört landets energibehovsbalans, socialdemokraterna.

Vilka har sett till att sverige är "unikt" när det gäller brottslighet, socialdemokraterna.

Det går att hålla på hur länge man vill med exempel på huvudlösa beslut fattade av socialdemokraterna, de skiter i landet och bryr sig enbart om sig själva.
Citera
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosebacke
Men vem skickar ett e-mail och bjuder in till fika angående tysklands anfall på Polen ?
Det rör sig om en polack som firar att hans släktingar slogs mot tyskarna.
Citera
Medlem
Nu har jag sett den, finns på sossarnas Youtube kanal, eller Omni.

Jaha det här var ju faktiskt komiskt. Putin, Ungern, Putilov.
Den trötte sossen varnar för att SD vill göra en radikal förändring. Vad bra! Det vill jag också.

Förutom gammal skåpmat vill de varna för att SD har rysslandskopplingar. Som om nån på allvar tror att SD är lierat med Ryssland. SD om något har varnat för att vi behöver ha kvar försvaret ifall Ryssland vaknar igen. Detta medan övriga regeringar avvecklat det.

Nu tror jag inte detta förbättrar opinionen för S, även om jag tror att det i slutändan sker något som säkerställer att de får fortsätta behålla makten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Väldigt tunt av S. Desperationen och maktfullkomligheten har stigit S över huvudet. Går det att ta partiet seriöst igen? Eller förstår de själva att de är uträknade under en lång tid framöver och därmed är det värt att riskera.

Anmälan för förtal mot hela svenska befolkningen vore på sin plats.

Nu när chocken börjar släppa efter detta episka fiasko till presskonferens funderar jag, på allvar, över varför sossarna idkar sådant här självskadebeteende en vecka före valet? Vill de hjälpa SD för att på så vis öka SD-andelen av oppositionen för att göra kommande regeringsbildning svårare för M? Vill de hjälpa Moderaterna med kommande regeringsbildning genom att skrämma över SD-väljare dit? Tankarna snurrar. Sossarna har nu skämt ut sig själva men vad är syftet? Sossar gör antingen saker med ett syfte eller av ren och skär inkompetens. Mycket talar för att det denna gång är det är det sistnämnda. Obegripligt agerande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Mogge och Hallengren är portade av egna partiet inför valet eftersom sosseriet själva insett att de skrämmer bort väljare.
Nja, mogge och strandhäll ska det väl vara? Hallengren har jag sett på någon valaffisch.. sedan tror jag ju inte att Ygeman eller Linde får deras kampanj att lyfta heller..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in