Citat:
Ursprungligen postat av
ColaCuba
Att förbjuda SD vore som att förbjuda svenska folket. Kommer inte hända.
Vänsterextremism har tappat greppet om svenskarna och nu ser vi deras sista dödsryckningar.
Sossarnas sista hopp blir importerade röster från MENA.
Visst är det så, och man inser ju paniken hos dom om du nu planerar att genomföra något sånt här..?
Dom famlar givetvis efter den nya generationen ”svenskars” röster, så jag ger mig fan på att orden ”nazism”, ”nazist”, ”rasist”, ”främlingsfientliga” kommer stå som spön i backen!
Det räcker ordet ”rasist” nämns så får dessa avarter panik.
Det kommer naturligtvis också tas upp att ”SD vill skicka hem er alla”, när S själv valfläskar på rätt bra med en snarlik åtstramning av invandringen (vilket garanterat inte kommer tas upp).
S var så säkra på att folk skulle rösta kvar dom, men sedan sista valet verkar ju faktiskt fler och fler ha utvecklat mer än två hjärnceller här i Sverige.
Dvs
äntligen har folk fått upp ögonen och inser varthän landet barkar och kommer givetvis då också kommer rösta på just det parti som verkar kunna infria löftet om, eller åtminstone göra ett rejält försök till det, att vända skutan rätt (vilket dom även velat det senaste decenniet minst..).
Ju äldre man blir desto mer inser man vilket privilegie det var att få växa upp på 80/90-talet.
Då man som ung tjej bl.a kunde gå utomhus sena kvällar utan att som nu ha husnycklarna mellan knogarna och pepparspray i väskan.
Tanken på att bli våldtagen/gruppvåldtagen fanns liksom inte ens i huvudet då.
Kan genuint bli ledsen inombords när det är helt andra lagar och regler som idag styr samhället, inte är det dom svenska i alla fall.
Edit; har aldrig varit politiskt intresserad, men dom senaste årens förändring av landet jag växt upp i har gjort att jag helt kovänt.
Numer följer jag varenda debatt som hålls, försöker ta in så mycket information som möjligt om riksdag/regering osv och har börjat odla ett genuint intresse för detta rävspel.