Citat:
Ursprungligen postat av
Nonvero
Går S ut i rollen som regeringbärare eller i rollen som parti med den här informationen?
Varför sänds info om ett säkerhetspolitiskt hot mot Sverige i S:s egen youtube kanal? Eller har jag fel där. Exakt var sänds det här egentligen.
Edit/ Wow! Ser nu att de går ut i Svt. Vilket innebär att det är regeringen. Svt upplåter inte tid till partiers kampanjande.
Antingen har S gått bananas eller så har Sd gått bananas.
Det går ut i deras egen kommunistiska TV kanal, SVT ja, vad det verkar. Fullkomligt obegripligt men jag nämnde detta i en annan tråd att sossarna inte skyr några medel för fem öre när det gäller att sitta kvar vid makten till varje pris. Trot att dom ej kan styra och är helt värdelösa och korrupta så kommer dom kliva över lik så långt det är möjligt, så enkelt är det.
Förväntar mig sedan att SD ej enbart sitter passiva och låter detta ske utan att dom själva kontrar och kör detsamma smutskastning i kommunist TV televisionen. Egentligen är det fult att agera på samma sätt kan jag anse men här gäller inga regler längre eftersom S tänker agera och använda så smutsiga händer som möjligt för att klamra sig kvar vid makten.