Citat:
Ursprungligen postat av
Slaskmedia
ah som flaschback-kukmannen som fick sina privata messengerchattar stulna och exponerade? Ja sd har verkligen ett stort problem med knivhuggande i ryggar och att samla material som kan användas för att döda varandra. Kul för oss andra, men som jag frågat i den tråden, var är kukbilden?
On topic, vad är det som får såna som dig att inte ändra sig när det är tydligt för alla att storyn är fejkad? Ärligt nyfiken.
"Såna som mig"?

jag kan bara svara för mig själv.
Jag är inte säker på nånting för närvarande. Det är så många olika bud åt olika håll.
Såvida inte e-mailet som presenterats i flertal olika media nu, är förfalskat (eller förvrängt) på samma sätt i varje publikation som publicerat det, så fokuserar jag bara på det otroligt dåliga omdömet, sociala närsyntheten, det märkliga beteendet, kognitiva trögheten liksom, som är sååå klassisk för så många i SD.
Jag är inte på något 'utredarhumör' eller damage control eller sånt. Jag tycker mest det är så dråpligt kul bara. Det är som ett studentspex. Och ännu roligare blir det när folk ska allt dom nånsin kan för att rationalisera till själva kärnan i att nåt sånt här skrivits m.m. Dom liksom låtsas som dom t-o-t-a-l-t skulle sakna förmågan att förstå hur det tolkats, och anledningarna varför. Dom agerar totalt blinda för det, och kallar alla andra förklaringar än deras egna för konspiratoriskt och propagerande. Det är rena student-komedin ju, fuck
Det är framförallt så klassiskt Sverigedemokratiskt, och det är det som blir som rena komedin.
Ett annat exempel på det, för tydlighetens skull. I en intervju med MSNBC 2011 sa Åkesson:
"Jag tror dom [muslimer i Sverige] är avskilda i hemlighetsfullhet, där dom pratar och säger andra saker än dom gör i offentligheten. Så jag litar verkligen inte på dom där muslimska grupperna som bygger dom där moskéerna i Sverige. Självklart borde muslimer ha nånstans att be och träffas, men inte dom där stora komplexa byggnaderna med såna där minareter. Jag tycker det är inte svenskt."
Det är precis som en intellektuell fars, teatersketch, bara läsa mellan raderna så ser du tydligt vad det är för BS han kör. Först säger han att han inte litar på muslimer som träffas i enskildhet, men ändå tycker han muslimer själva ska ha en plats att träffas?

Och sen, om mötesplatserna är stora och och komplexa, där muslimer kan säga andra saker till varandra än dom säger offentligt ... sånt är ju inte bra, därför att eh ... för att såna byggnader är inte särskilt svenska.
Det är ju skitkul ju, speciellt när folk tar det på allvar. Och som du säkert ser i tråden och den här incidenten, så är det precis samma slags ord- och konceptvrängeri som anhängarna har adopterat. Exakt. Man spelar så dum, man låtsas inte fatta att man inte fattar, och förväntar sig VERKLIGEN bli tagna på blodigt allvar!
Det är som ett klassisk burleskt gyckelspel. Apkul. Man kan föreställa sig vissa här i tråden, med ytterst myndig manlig stämma, rak i ryggen, blooodigt allvarlig, bister min som fan, och basunerar ut:
"Dessa personer, dessa är hjältarna, rikets enda sanna hopp från den apokalyptiska ankommande undergången! Hell Seger, tamig saaaaatan!". [Lägg till gammelsvenskt röst-darr på "saaatan"]. Man ser liksom en absurd parodi på Shakespears Hamlet framför sig ju
Kolla brevet han skrev, och läs det i ditt huvud med gammelsvensk teatralisk röst:
".. den största konflikt i mänsklighetens historia, ... varder förty härigenom ett minnesfika kungjordt och påbjudet, i dag torsdagen den 1 september i Herrens år 2022 .. med tillbörlig andakt och en mångfald kardemummaläng fira"
Vette fan vad den där snubben rökt för nåt .. but I fuckin' want some!

och sen blir den här skiten till ett mediadrev, i valtid, med Nazistiska förtecken för ett parti som dras med den stämpeln .. och ingen hade nån endaste aaaaning att det kunde bli så, eller att nån inom SD kanske läckte till media ... alltså .. wow, you can't make this shit up!
Du själv då? Vad är det som får 'såna som dig' att fortsatt vilja se kuken på SD-rikdagsledamöter, även när riksdagsmannen ifråga sagt upp sig från SD? Ärligt nyfiken