Citat:
Ursprungligen postat av
Bankkonsulten
Ett uppenbart skämt men hur tappad får man vara såhär i en valrörelse? Och vem fan läcker det till media sedan?
Så in i h-e korkat. På mailen, de vet ju att det är offentligt. Media kollar allt sådant där och särskilt SD antagligen. Är han lite eljest kanske? Väldigt märkligt mail. Eller är det en sabotör och mullvad? Man tror inte sina ögon.
Bett om ursäkt efter reprimand. Jaha. Så dumt. Det räcker inte med en varning som han fick, han borde åka ut med huvudet före.
Om det var menat som ett skämt så var det bara hemskt. Fira en sorgens dag? Fy fan.