Citat:
Ursprungligen postat av
OrbitAroundSound
Jag har försökt göra en lista med bordeller i Danmark, alltså danska massagekliniker.
Det är ju mest i Köpenhamn och kranskommuner.
Meddela mig gärna om jag har missat något ställe.
Storköpenhamn:
Valbypigerne. Valby
Pure Passion Valby
Hvidovrepigerne, Hvidovre
Seductiongirls, Rødovre
Pussy Galores, Hellerup
SexyClub, Søborg
Hos June og damerne, Nörrebro
Övriga Själland:
City Girls, Helsingør
Vordingborgpigerne, Vordingborg
Eventyrpigerne, Fjenneslev
Fyn:
Villa Bella, Odense
Jylland:
Haderuppigerne, Haderup
Sukkerpigerne, Vejle och Esbjerg
Vojens Dream, Vojens
Pigekollektivet, Randers
Svalereden, Vinderup
Tänkte tipsa om min favorit, Romantica på Österbro/Marstalsgade, men hemsidan dirigerar om till Sexyclub så de finns nog inte längre?
Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Finns det inte ett thaiställe också där i Köpenhamn? En massageklinik med bara thaitjejer? det ligger där det finns en massa andra sexställen.
Hela Vesterbro och tvärgatorna kring Istedgade är full av thaiställen. Vissa är nog bara traditionell massage, men bara att fråga. Är där tjocka gardiner i en källarlokal/butikslokal, hänger thaiflagga utanför, lite tingel tangel-belysning och namn typ Phuket Massage, Pattaya Dream, Exotic… mm så är det bara att knacka på eller in och fråga. Jag själv är inte intresserad av thaimassage med happy ending, men har fått rena knull för 1200-1500 dkk på den typen av ställen. Jobvar tom en del negresser på thaiställena om det lockar.
Nu snackar jag pre-corona, inte varit där sedan 2019 så vet inte hur mkt det förändrats. Mycket har ju försvunnit, hela salonger som ovan, gatutjejerna på Skaelbæcksgade mm så kanske mkt thaiställen stängt också?