Citat:
Ursprungligen postat av
Rfallenkvist
Åh, önskar att jag var så pass bra, seriös och mogen att jag faktiskt fick exponering på alla plattformar någonsin, någon dag kanske även på Flashback... Oh, wait.
Uppenbarligen behöver man inte vara bra, seriös och mogen för att få exponering på alla plattformar och det vet du själv om. Men om det varit ditt enda ändamål så får jag väl tillstå att du/ni gjort ett bra jobb på vägen i vart fall. Frågan är väl snarare om all exponering är bra exponering?
Din kollega på RIKS ansåg i vart fall att Flashback var "random skitsnackande". Det tycker jag säger ganska mycket om synen på samhället, debatten, yttrandefrihet och åsiktfriheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Ja vad är Flashback av och till? Att diverse troll från Sveavägen 68 är inne och hetsar på Riks är ett tecken på att Riks lyckas.
Hade Riks inte gjort något avtryck då hade trollen ägnat sig åt annat.
Det är lika tröttsamt att höra ditt ältande om troll som det är att höra Aftonbladets/DN anklagelser om Trollfarmar som stödjer SD och Hanif Bali.
När argumenten tryter så kommer sådana anklagelser upp, synd bara att både du och mainstream media helt har missuppfattat begreppet "Troll". Men för all del, kasta det på någon som inte håller med dig, du gör bara dig själv till åtlöje. Hör och häppna men det finns faktiskt olika åsikter som skiljer sig även fast man befinner sig på högerkanten och är invandringskritisk. Vad som är bra eller mindre bra, och anser man att något rent ur sagt är dåligt så är man inte ett "Troll från Socialdemokraternas hus".