2022-08-30, 22:02
Medlem
megacoolmans avatar
Max burgare smakar skit.
Förutom det så är det någon skum bismak på salladen på burgarna. Typ lite som de sköljt den i klorerat vatten. Dessutom så har den en svag smak av plastpåse om ni vet vad jag menar

Dessutom så är de som jobbar där klapp-mongon som dessutom inte förstår svenska, så det är alltid lite gambling om man får det man beställt.
2022-08-30, 22:59
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Okej, konsensus verkar vara att Max smakar skit.

Men det måste finnas Max-fans. Inte minst från norrland.

Finns det inte Max-fan som föredrar Max framför Donken och BK? Såklart det gör. De är en stor kedja i hela Sverige.

Tråden blir lite ensidig om inte Max-folket får säga sitt.
2022-08-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh
In med In-N-Out Burgers i Svea rike! Då hade vi fått se på bra snabbkäk!

Ja fler amerikanska skräpmatskedjor är precis vad som behövs för att vidga våra kulinariska vyer.
2022-08-30, 23:01
Medlem
Sant att man inte får nån köttig känsla av deras biffar.
2022-08-30, 23:05
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Max är dyrare än andra snabbmatsställen men det är också betydligt bättre än BK och Mcdonalds.
2022-08-30, 23:29
Medlem
Max är solklart bäst, men donken har blivit bättre. BK varierar stort och är på vissa ställen riktigt sunkigt.
sibylla har inte så dåliga burgare, underskattade skulle jag vilja påstå
2022-08-30, 23:36
Medlem
Metaverses avatar
Varken Max eller BK kan slå den klassiska dubbla cheeseburgaren från McDonalds.

Max var enligt mig rätt så bra när dom var nya på marknaden, dom har dock tappat det helt dom senaste åren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Att folk i Sverige kallar Max för fräscht och Mcdonalds för äckligt säger bara mycket om den svenska hybrisen. Donken har en renlighet och kvalitetsstandard som sträcker sig på internationell bana och såvida nån inte tappar din hamburgare vilket även kan hända på Max så slår de Max med hästlängder.

En dålig hamburgare måste kompenseras med mycket sås och det är just det max gör för att täcka den äckliga bismaken som kommer från deras kött. Jag tyckte personligen om Halloumiburgaren tills de nu började snåla och tog in grilloumi. Men de allra märkligaste är att allt som är veganskt/vegetariskt hos Max smakar bättre än deras animaliska produkter, de kan man inte säga om nåt annat ställe.

Hoppas verkligen Five Guys och Shake shack kommer till Sverige för att sätta max och den svenska hybrisen på plats. Finns inte mycket som är mer cringe än när svenskar på youtube skriver ”Omg you should try Max hamburger they are the best hubabuba”.
Five guys nej tack och shake shack är ju dubbelt så dyrt som max då går man till någon lokal smash burger.
Medlem
Amors avatar
Köttet är bedrövligt, alldeles för tjockt och grått. Väldigt lite smak av stekyta.

Men deras vegetariska alternativ är goda.
2022-08-30, 23:40
Medlem
Kvaliteten på Max går stadigt ner.
Men kommer aldrig i närheten av burgerkings usla hamburgare och pommes fy fan.
2022-08-30, 23:41
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Men deras vegetariska alternativ är goda.
Ja, där har dom faktiskt lyckats.

Max spelar på en annan nivå det kommer till deras köttsubstitut jämfört med deras konkurrenter McDonalds och BK.

Jag har testat deras vegetariska "kyckling", den är faktiskt god!

Deras köttsubstiut är definitivt en bidragande faktor till deras framgång på marknaden.
2022-08-30, 23:43
Medlem
MrsEjPKs avatar
Av snabbmat a la hamburgare är Max bäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in