2022-08-30, 12:57
Medlem
Tycker att MAX spicy chicken eller vad den heter är helt ok. Men de vanliga burgarna är vidriga. Köttet är svampigt och de dryper av dressing.
2022-08-30, 12:58
Medlem
991ESSs avatar
I ett snäpp högre prisklass, rekommenderar jag annars Bores, MAX är ganska sunkigt.

https://bores.se/hamburgare-restaurang/
Medlem
ost-e-knarks avatar
Jag håller TS i detta, max "kött" var absolut inte lika bra som BK's.

BK klar etta men ibland så vill man ha lite av vad det nu är för knark McD har i sina double cheeseburgare och tar en sväng förbi dom istället.

Max bara om det absolut inte finns ett annat val.
Medlem
Jonipoons avatar
Såhär är det: Jag äter endast snabbmatsburgare när jag kör bil en längre sträcka och inte hinner något annat, samt när jag är full eller bakis. Vilken normal människa går och äter snabbmatsburgare (oavsett vilken kedja det är) till en normal middag? Det är otänkbart för mig, och just därför vinner McDonald's och Burger King över Max eftersom jag endast är ute efter snabbt fett och protein. Onyttigheten är ju hela grejen med det hela. Därför det också är skrattretande när folk försvarar Max som det mer hälsosammare alternativet när det är precis lika onyttigt som de andra.
2022-08-30, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Max VAR bra men är idag på samma kvalité som BK och Donken. Deras pommes är dock betydligt bättre än Donkens.
lite konstigt, inget slår en whopper med extra lök och majonnäs men deras pommes suger, donkens är bättre
2022-08-30, 13:16
Medlem
Pughs avatar
In med In-N-Out Burgers i Svea rike! Då hade vi fått se på bra snabbkäk!
2022-08-30, 13:29
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Det är ju du som svamlar, ja jag har varit inne i kök och kollat på både McDonald's och BK och det är verkligen inte så smutsigt som du påstår. Dessutom har McDonald's betydligt renare och fräschare toaletter än många vanliga restauranger jag varit på, men det beror ju också på att de städar toaletterna 1 gång varje timma. Du kan själv se listorna utanför varje toalett på McDonald's där personalen kryssar i tid och person som städat.
"Varit inne i köket och kollat" det räcker inte. Gå ner på knä och kolla under bänkar och inne i skåp hur det ser ut. Toaletterna skiter jag fullständigt i det är matberedningen som är sunkig. Men visst det ser fräscht ut på ytan men det är smutsigt där inte Samhall orkar städa.
2022-08-30, 13:55
Medlem
Max var bra förut, men ju större och varierad deras meny har blivit desto sämre har burgarna blivit. Det går inte att hålla kvalitet när man har femtielva rätter på menyn. Allra sämst är dock BK. Det är inte ens nära matlagning som de sysslar med där.

Hur är det med de tre stora kedjorna. Mcdonalds steker väl köttet på plats i varje restaurang, men det gör de väl inte i på BK och Max?
2022-08-30, 14:10
Medlem
General-snuss avatar
Håller helt med Frisco burgaren måste vara den äckligaste hamburgare på denna jord, brödet är helt grönt o riktigt vidrigt
2022-08-30, 14:12
Medlem
S.W.I.Ms avatar
MAX har varit mycket bra, men de har stadigt blivit sämre och sämre till nu bara för några år sedan då de bytte ut alla deras olika burgarkött mot samma tunna och vidriga skit. Nu är MAX sämst.

Det har dock kvar alla bilder på de olika burgarna så att man kan tro att man får en rejäl biffpuck mellan bröden, men sen blir det ändå alltid samma patetiska lilla underläggsliknande skit.

Det är lite sorgligt, men med alla kompromisser de har gjort med kvaliten är de nu helt ute ur gamet. tom. donken är bättre.
2022-08-30, 14:17
Medlem
K-Glitchens avatar
Sibilla och frasses må ha endast 80% kött och resten skräp i sina burgare men jag tycker iallafall dom är bra mycket godare än max.

Max tyckte jag var godare förr i tiden av nån anledning. Då bjöd dom ju dessutom på kaffe efter maten. "Det har vi ju alltid gjort" var deras slogan. Nu har jag inte varit där på länge. Har inte lust att betala 130 spänn för en meny även om det kanske är bättre än Donken. Är så jävla sunkigt där, usch!

Är hellre hungrig än att äter på max eller äckel-donalds.

Kör ett par hekto högrevsfärs istället och stek själv! Går liksom inte att jämföra smakupplevelse.
2022-08-30, 14:26
Avslutad
Max kycklingburgare är riktigt bra. Vanliga hamburgarna tycker jag smakar pannbiff snarare än hamburgare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in