2022-08-29, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Naglarna på Belle i senaste videon.
😭 stackaren. Men ej förvånande, varken Linn eller Simon klarar ju av nagelvården på sig själva så hur ska dom fixa den på tre ungar
Citera
2022-08-30, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Naglarna på Belle i senaste videon.

Men vad är problemet? Att klippa naglar på en så liten är kanske det lättaste som finns eftersom dom sover så mycket och ligger still. Man börjar ju undra hur det är med vården och hygienen om dom inte ens kan klippa naglarna på ungarna..
Citera
2022-08-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Men vad är problemet? Att klippa naglar på en så liten är kanske det lättaste som finns eftersom dom sover så mycket och ligger still. Man börjar ju undra hur det är med vården och hygienen om dom inte ens kan klippa naglarna på ungarna..

Mitt barn vaknar om jag försöker klippa naglarna. Och blir väldigt upprörd om man gör det i vaket tillstånd. Så så lätt kan jag inte påstå att det alltid är
Citera
2022-08-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Mitt barn vaknar om jag försöker klippa naglarna. Och blir väldigt upprörd om man gör det i vaket tillstånd. Så så lätt kan jag inte påstå att det alltid är

Detta är hennes tredje barn, man får se till att få det gjort oavsett svårighetsgrad. Hennes kompisar ska väl ändå inte behöva ta hand om Belles nagelvård. Hon kan riva sig och det samlas massa skit och bakterier under naglarna, vilket det uppenbarligen gjort då vissa av dom var svarta på videon.
Citera
2022-08-30, 16:05
Medlem
Hollywoodfruns avatar
Äntligen fick Simpan sitt Noccosamarbete! Jävla tönt! 😂😂😂
Citera
2022-08-30, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Detta är hennes tredje barn, man får se till att få det gjort oavsett svårighetsgrad. Hennes kompisar ska väl ändå inte behöva ta hand om Belles nagelvård. Hon kan riva sig och det samlas massa skit och bakterier under naglarna, vilket det uppenbarligen gjort då vissa av dom var svarta på videon.

Det kan jag hålla med om (har inte sett naglarna dock). Men vänder mig emot att det skulle vara så ”lätt”
Citera
2022-08-30, 20:20
Medlem
Har någon bild på naglarna?
Citera
2022-08-30, 21:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodfrun

Äntligen! Som han har kämpat för detta 😁
Citera
2022-08-30, 21:43
Medlem
Att Linn inte ens orkar stryka kläderna hon gör samarbetet för. Slarvigt. Skulle bli jätte besviken som företag.
Inget Linn någonsin har gjort reklam för har fått mig att bli sugen att köpa det. Andra influensers, tex Ellinor Bjurström har fått mig att köpa diverse saker.
Men Linn, nej helt motsatt effekt.
Citera
2022-08-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodfrun
Haha som han har kämpat! Vad skönt då kan han fortsätta att se serier och dricka nocco.
Citera
2022-08-30, 22:09
Medlem
Ni som reagerat på att barnens är smutsiga, aldrig duschar, oklippta och smutsiga naglar, inte får mat osv. Har ni orosanmält? Vanvård är ganska allvarligt…
Citera
2022-08-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Ni som reagerat på att barnens är smutsiga, aldrig duschar, oklippta och smutsiga naglar, inte får mat osv. Har ni orosanmält? Vanvård är ganska allvarligt…

Klart dom har.
Men finns tyvärr värre saker ungar åker ut för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in