2022-08-30, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffanculo001
Jag är iaf en vän. Men ör gla att han ej hade vänner som du som sitter och njuter och ljuger om en tragedi.
Lillen försökte begå självmord, du ha la ingen djävla aning hur han hade det.
Lydia har försökt begå självmord, flera gånger om året, de senaste 7 åren... hon har varit på god väg. Legat i koma. Av någon konstig anledning har hon fått behålla körkort och vapen.
Som sagt, hon har kunnat snärja vem hon velat.
Blir värre sen, efter alla år på kåken, skulle jag tro
2022-08-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudan88
Jag vet inte vem hon är, hur hon låter eller hur hon fungerar så det lägger jag ingen värdering i.
Men jag blir lite upprörd hur man bara kan ignorera någon med en panikattack, larmoperatörerna måste väl ha nån manual dom kan följa?

Hade hon fått Lydia att lugna ner sig hade hon kanske kunna få fram en lite mer sammanhängande version av vad som hände under kvällen.

Jo men det är nog inte så lätt när det är en så pass uppriven person som i detta fall.
Inget lätt yrke kan man väl säga.
2022-08-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lydia har försökt begå självmord, flera gånger om året, de senaste 7 åren... hon har varit på god väg. Legat i koma. Av någon konstig anledning har hon fått behålla körkort och vapen.
Som sagt, hon har kunnat snärja vem hon velat.
Blir värre sen, efter alla år på kåken, skulle jag tro
Sprid inte dina lögner mer.
Hon har försökt ta livet av sej. Ja. Det står även i fupen som du la kan läsa. Men du ljuger som fan nu. Flera gånger de senaste 7 åren.
Du skrev tidigare om fläsklydia din skit, hur fan kan fläsklydia snärja vem som helst lögnhals? Enligt dej nu dårå. Jag vet bättre. Vi brukar bada hos Lillen och ha kul. Såg ingen fläsklydia.
2022-08-30, 16:01
Avslutad
Citat:
Hon var la så upprörd, man hör hur hon hyperventilerar hela tiden. Har aldrig hört henne så lessen fast jag hört dom bråka många gånger. Kan säja att hon spelar i vart fall inte lessen.
Hennes "panikattacker" har jag bevittnat. Jag har hört dem, skulle våga påstå att det är någonting som Lydia slänger sig med när hon inte orkar svara på frågor.
Hon låter lika trovärdig som Amber Heard, med sin "gråt" och "panik".
En dramaqueen, som är van att få som hon vill.

Hon lydde inte larmoperatorens ord, hon la på.

Hon skyller på allt från mensvärk till dyra räntor.
Ingenting om att hon fått ordnat boende, som Captain och Lasse påstått.

Intressant hur ett kluster kan sitta och förfasa sig över att Lydia mådde så dåligt under denna dryga halvtimme.

Fundera över det faktum att Emil samtidigt ligger och kämpar för sitt liv, skjuten i bröstet, för att han inte ville fortsätta förhållandet med Lydia Barth.
Han ligger och dör, under tiden som Lydia gnäller över sitt trassliga liv och låneräntor
2022-08-30, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nu när man hört larmsamtalet, hört Lydia och eftersom man vet hur hon är, hur hon låter m.m Så har det hela fått en ny klarare vändning.

Eftersom hon säger, och har sagt hela tiden att Emil pushat henne, trissat henne, och Emil själv har försökt att ta sitt liv men ej lyckats, ej vågat, så är jag mer säker än någonsin på att han har tagit "hjälp" av Lydia att avsluta sitt liv.
Att hon säger i sista filmen när hon kommer ut på altanen att "ser du vem som kommer här", är verkligen "ser du vem som kommer här, personen du vill ha". Det han har tjatat om i veckor, månader gör hon med 2.7 promille innanför västan, alltså ej med hennes sinnes fulla bruk.
Fruktansvärt tragiskt
Att du ens kan skriva nåt så vidrigt 🤑🤑
Hur fan är du funtad igentligen
Den fulla sinnessjuka Lydia barth sköt ijäl Emil för att han inte lyssnade på hennes jäkla gidder....
Det säger hon själv!!
2022-08-30, 16:05
Avslutad
Citat:
Sprid inte dina lögner mer.
Hon har försökt ta livet av sej. Ja. Det står även i fupen som du la kan läsa. Men du ljuger som fan nu. Flera gånger de senaste 7 åren.
Du skrev tidigare om fläsklydia din skit, hur fan kan fläsklydia snärja vem som helst lögnhals? Enligt dej nu dårå. Jag vet bättre. Vi brukar bada hos Lillen och ha kul. Såg ingen fläsklydia.
Läs förundersökningen, så framgår det där.
2022-08-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Att du ens kan skriva nåt så vidrigt 🤑🤑
Hur fan är du funtad igentligen
Den fulla sinnessjuka Lydia barth sköt ijäl Emil för att han inte lyssnade på hennes jäkla gidder....
Det säger hon själv!!

Du bör nog lyssna på hela samtalet och inte bara plocka ut det som passar.
2022-08-30, 16:11
Medlem
Citat:
Hon var la så upprörd, man hör hur hon hyperventilerar hela tiden. Har aldrig hört henne så lessen fast jag hört dom bråka många gånger. Kan säja att hon spelar i vart fall inte lessen.

Kan hålla med dig om att panikattacken låter genuin, ja.
Med det i åtanke kan man väl anta att hon är tungt medicinerad med ångestdämpande efter händelsen, och att hon kanske framstår som en känslokall psykopat pga det.
Jag försvarar henne inte, utan försöker bara lyfta fram att allt inte måste vara som det ser ut.

Citat:
Jo men det är nog inte så lätt när det är en så pass uppriven person som i detta fall.
Inget lätt yrke kan man väl säga.

Absolut inte! Jag hade inte dömt operatören om hon inte lyckats lugna Lydia, men hon försöker ju inte ens..
2022-08-30, 16:12
Medlem
Citat:
Du bör nog lyssna på hela samtalet och inte bara plocka ut det som passar.
Jag har lyssnat på den andra ljudupptagning en också
Det enda Emil vill är att Lydia ska dra därifrån!!! Inte att hon ska ta livet av honom.
Att påstå det utan grund är fullkomligt äckligt och vidrigt!
2022-08-30, 16:13
Medlem
Citat:
Med det i åtanke kan man väl anta att hon är tungt medicinerad med ångestdämpande efter händelsen, och att hon kanske framstår som en känslokall psykopat pga det.
Jag försvarar henne inte, utan försöker bara lyfta fram att allt inte måste vara som det ser ut.

Absolut inte! Jag hade inte dömt operatören om hon inte lyckats lugna Lydia, men hon försöker ju inte ens..

Nej lite så är det, det hade man ju önskat.
Och det stämmer nog som du säger även i det övriga.
2022-08-30, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag har lyssnat på den andra ljudupptagning en också
Det enda Emil vill är att Lydia ska dra därifrån!!! Inte att hon ska ta livet av honom.
Att påstå det utan grund är fullkomligt äckligt och vidrigt!
Han vart död då☹️
2022-08-30, 16:23
Medlem
Citat:
Jag försvarar henne inte, utan försöker bara lyfta fram att allt inte måste vara som det ser ut

Jag håller helt med dej.
Man får verkligen hoppas på det. Säjer som du, man försvarar inge av detta. Men att hålla sej till fakta är det minsta man kan begära.
Hör man inte hur hon hyperventilerar så kanske man ska söka på vad det är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in