2022-08-30, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon säger mycket, bla avrätta mig...
Va säger hon mer?
Hon säger
Rädda honom
Avrätta mej
Vad fan har jag gjort
Jag älskar honom
Hon skriker och gråter och går la inte och lugna ner
Hon är för helvete förkrossad när hon inser va fan hon gjort.
Lever han, rädda honom
Troru på fullaste allvar att man ljuger sådär så tror du la fel, du känner henne inte ens.
Är så perverst att läsa för då ljuger ju även polisen enligt dej. Troru inte denna snut är van vid sånt här och kan sköta sitt jobb. Då tror du la fel hon sköter det bra
2022-08-30, 15:15
Medlem
Nu när man hört larmsamtalet, hört Lydia och eftersom man vet hur hon är, hur hon låter m.m Så har det hela fått en ny klarare vändning.

Eftersom hon säger, och har sagt hela tiden att Emil pushat henne, trissat henne, och Emil själv har försökt att ta sitt liv men ej lyckats, ej vågat, så är jag mer säker än någonsin på att han har tagit "hjälp" av Lydia att avsluta sitt liv.
Att hon säger i sista filmen när hon kommer ut på altanen att "ser du vem som kommer här", är verkligen "ser du vem som kommer här, personen du vill ha". Det han har tjatat om i veckor, månader gör hon med 2.7 promille innanför västan, alltså ej med hennes sinnes fulla bruk.
Fruktansvärt tragiskt
2022-08-30, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffanculo001
Ah, va menar duh me det? Hon vill dö för hon mår så djävla dåligt.
Förklara iställe va du menar för jag vill fan veta vad du försöker pådyvla andra som är djävligt lessna för detta.
Jag tycker att den victim blameing som pågår i tråden är vidrig.
Emil Fremdling har utsatts för så mycket trådsanningar och många har vanärat hans namn.
Det är fördjävligt.
Somliga vill hylla Lydia och påstår att hon är ett stackars offer, som triggats till att avrätta Emil.
Hans familj, vänner och barn får aldrig mer höra hans röst, känna hans doft eller omfamning.
När livet är svårt och gör ont, finns han ingenstans, annat än i deras minne. De har en grav att besöka.
Därför engagerar jag mig, för jag kan inte förstå hur somliga har mage att förvränga sanningen och lägga skuld på en människa som fastnat i en sjuk människas nät.
2022-08-30, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nu när man hört larmsamtalet, hört Lydia och eftersom man vet hur hon är, hur hon låter m.m Så har det hela fått en ny klarare vändning.

Eftersom hon säger, och har sagt hela tiden att Emil pushat henne, trissat henne, och Emil själv har försökt att ta sitt liv men ej lyckats, ej vågat, så är jag mer säker än någonsin på att han har tagit "hjälp" av Lydia att avsluta sitt liv.
Att hon säger i sista filmen när hon kommer ut på altanen att "ser du vem som kommer här", är verkligen "ser du vem som kommer här, personen du vill ha". Det han har tjatat om i veckor, månader gör hon med 2.7 promille innanför västan, alltså ej med hennes sinnes fulla bruk.
Fruktansvärt tragiskt
Tror tyvärr de me. Fan
2022-08-30, 15:18
Medlem
Citat:
Lydias larmsamtal, det är flera delar eftersom hon la på
I den första filen, ringer Lydia in till larmcentralen.
I den sista, hör man när hon blir gripen.
*Varning för avgrundsbröl*

https://anonfiles.com/33B5Y55dyd/Lydia_samtal_1_till_112_

https://anonfiles.com/M1B6Y750y2/Lydia_larm_wav

https://anonfiles.com/I8B0Y251yf/lydia_polissamtal_wav

Jag fattar att man måste ha lite psykopatiska drag om man ska orka sitta och ta emot såna här samtal hela dagarna, men om någon har en panikattack försöker man väl hjälpa dom att varva ner och andas?

Larmoperatören blev ju knäpptyst när hon hyperventilerade som mest
2022-08-30, 15:21
Medlem
Citat:
Jag tycker att den victim blameing som pågår i tråden är vidrig.
Emil Fremdling har utsatts för så mycket trådsanningar och många har vanärat hans namn.
Det är fördjävligt.
Somliga vill hylla Lydia och påstår att hon är ett stackars offer, som triggats till att avrätta Emil.
Hans familj, vänner och barn får aldrig mer höra hans röst, känna hans doft eller omfamning.
När livet är svårt och gör ont, finns han ingenstans, annat än i deras minne. De har en grav att besöka.
Därför engagerar jag mig, för jag kan inte förstå hur somliga har mage att förvränga sanningen och lägga skuld på en människa som fastnat i en sjuk människas nät.
Vad du än tycker så har du ingen djävla rätt att ändra på sanningen för att den ska passa ini ert mönster. För mej och för andra jag känner vart det en djävla tröst mitt i allt att åtminstone veta att hon ej mena det. Men ni får inte nog, ni vill få det till mer pervrs än va de va.
Jag känner Lillen, jag vågar påstå att jag även la känner henne.
Du får mej att spy när du vill få de jag hör av samtalet att vara någe annat. Skäms på er.
2022-08-30, 15:22
Avslutad
Citat:

Fruktansvärt tragiskt
Det fetade, detta:

"ser du vem som kommer här", är verkligen "ser du vem som kommer här, personen du vill ha".

Har du lagt till lite extra, det understrukna.
Sluta blunda för vad Lydia Barth är för vider.
Sluta skapa trådsanningar.
2022-08-30, 15:24
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ja och det är skrämmande att du inte kan höra vad som framgår av larmsamtalet.
Det säger verkligen allt om dig.
ok vart skrev jag att jag hört det?
Så berätta, vad säger det om mig du som vet exakt vad jag kommer att tycka.

Fick de precis skickade till mig däremot o tänkte lyssna medans jag diskar snart ^^
2022-08-30, 15:27
Medlem
Citat:
Det fetade, detta:

"ser du vem som kommer här", är verkligen "ser du vem som kommer här, personen du vill ha".

Sluta ljug så förbannat, jag har inte lagt något extra över huvud taget.
När man hör samtalet så hör man ju klart och tydligt att detta är en kvinna som är förkrossad, chockad, ledsen, panikångest, m.m. Och om man dessutom känner Lydia, och har aldrig hört henne så som hon är i samtalet, så vet man.
Jag skapar fan inga trådsanningar.
2022-08-30, 15:28
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Det fetade, detta:

nästan lite tragikomik..
Lydia kommer in i stort sett naken, med endast trosor på sig. Bössan redo "ser du vem som kommer här, personen du vill ha"
Nu kan du dö lycklig med min nakna kropp fast på din näthinna.
2022-08-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
ok vart skrev jag att jag hört det?
Så berätta, vad säger det om mig du som vet exakt vad jag kommer att tycka.

Fick de precis skickade till mig däremot o tänkte lyssna medans jag diskar snart ^^

Varför yttrar du dig då innan du ens hört samtalet?
2022-08-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudan88
Jag fattar att man måste ha lite psykopatiska drag om man ska orka sitta och ta emot såna här samtal hela dagarna, men om någon har en panikattack försöker man väl hjälpa dom att varva ner och andas?

Larmoperatören blev ju knäpptyst när hon hyperventilerade som mest

Javisst försöker man det. Helt rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in