2022-08-30, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Det har man ju sagt i tråden tidigare!
Man, menar du dina egna påståenden? Det är lite rörigt med dina lösa skott och omskrivningar.
2022-08-30, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lydias larmsamtal, det är flera delar eftersom hon la på
I den första filen, ringer Lydia in till larmcentralen.
I den sista, hör man när hon blir gripen.
*Varning för avgrundsbröl*

https://anonfiles.com/33B5Y55dyd/Lydia_samtal_1_till_112_

https://anonfiles.com/M1B6Y750y2/Lydia_larm_wav

https://anonfiles.com/I8B0Y251yf/lydia_polissamtal_wav

Så djävla hemskt. Jag hör juh att hon är riktig djävla ledsen, man måste nog vara döv om man ej hör detta . Asså hon mena definitivt inte att mörda honom så satans djävla trist. Jag känner dom båda jag hör att de du sagt tidigare att typ gör sej till är en fetlögn.
Att ni inte skäms. Djävla alkohol djävla misslyckad psykiatrin.
2022-08-30, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffanculo001
Så djävla hemskt. Jag hör juh att hon är riktig djävla ledsen, man måste nog vara döv om man ej hör detta . Asså hon mena definitivt inte att mörda honom så satans djävla trist. Jag känner dom båda jag hör att de du sagt tidigare att typ gör sej till är en fetlögn.
Att ni inte skäms. Djävla alkohol djävla misslyckad psykiatrin.
Har du lyssnat på hela alltihopa?
Hör du att hon beklagar sig över sin situation med skulder, ränta, kronofogde, mensvärk, hemlöshet, strul, hästgårdsfiaskot osv? Allt som somliga påstår inte ska ha någon betydelse...
2022-08-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
berätta gärna vad du tyckte det stod, jag laddade ner dom efter att Lasse la upp dom här så jag sitter och har dom framför mig just nu.
Det gjorde jag la direkt.fattar inte hur du läser. Köp nya glasögon så fattaru kanske vad detta mord handlar om för du verkar inte ha vilja att ens förstå.
Läs tills du ser det och sluta sprid felaktiga trådsanningar. Lillen är död, det hjälper inte en djävel att ni hittar på skit då.
2022-08-30, 14:34
Medlem
Citat:
Har du lyssnat på hela alltihopa?
Hör du att hon beklagar sig över sin situation med skulder, ränta, kronofogde, mensvärk, hemlöshet, strul, hästgårdsfiaskot osv? Allt som somliga påstår inte ska ha någon betydelse...
Skojaru????????????
Vet du inte va en larmoperatörs uppgift är? Hör du så illa vad larmop håller på me?
Hör du inte hur djävla förtvivla hon är att hon skjutit Lillen?
Vafan sysslar ni me? Vill ni så mer salt i sårna? Jag känner dom, jag vet nig fan när de är på rikigt.
2022-08-30, 14:34
Medlem
Citat:
Lydias larmsamtal, det är flera delar eftersom hon la på
I den första filen, ringer Lydia in till larmcentralen.
I den sista, hör man när hon blir gripen.
*Varning för avgrundsbröl*

https://anonfiles.com/33B5Y55dyd/Lydia_samtal_1_till_112_

https://anonfiles.com/M1B6Y750y2/Lydia_larm_wav

https://anonfiles.com/I8B0Y251yf/lydia_polissamtal_wav

Tack för att du lade upp detta.
Det hörs så jäkla klart att Lydia är fruktansvärt förtvivlad, fruktansvärt ledsen, i en jäkla chock.
Det hörs klart och tydligt att det är en person som inte har vetat vad personen har gjort, att det ej varit meningen m.m.
Hör man inte det, ja då är man riktigt jävla sjuk i huvudet!
2022-08-30, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Tack för att du lade upp detta.
Det hörs så jäkla klart att Lydia är fruktansvärt förtvivlad, fruktansvärt ledsen, i en jäkla chock.
Det hörs klart och tydligt att det är en person som inte har vetat vad personen har gjort, att det ej varit meningen m.m.
Hör man inte det, ja då är man riktigt jävla sjuk i huvudet!
Hennes "förtvivlan" och "gråt" fungerar lite som att tända och släcka en lampa. On/off.
Hon är medveten och beklagar sig över SIN EGEN SITUATION
2022-08-30, 14:37
Medlem
Citat:
Man, menar du dina egna påståenden? Det är lite rörigt med dina lösa skott och omskrivningar.

Du klarar tydligen inte av att få svar på dina frågor, så då är det ej heller lönt att svara dig längre.
Och dessutom svarar du aldrig när du får en fråga från mig!
2022-08-30, 14:39
Medlem
Citat:
Hennes "förtvivlan" och "gråt" fungerar lite som att tända och släcka en lampa. On/off.

HUR I HELVETE ÄR DU FUNTAD? OM MAN VET NÅGOT OM HUR EN FÖRTVILAD KVINNA LÅTER, SÅ SÄGER MAN INTE SOM DU GÖR.
DU ÄR JU RIKTIGT JÄVLA SINNESSJUK!
2022-08-30, 14:43
Medlem
Citat:
Pervers du är som skriver så här. För mej som vän är det en tröst trots allt att veta att det ej var meningen. Att hon faktiskt är förtvivlad vilket jag fan visste. Dom höll alltid på och bråka och tugga .
Det du sysslar med är nog de mest perversa jag läst. Det ni tuggar om ni är la så djävla sjukt att man ser rött.
Då ljuger asså snuten me no är den säger till övriga i räddningstjänsten att hon är mycket upprörd. Alla ljuger då och hittar asså på enligt er.
En döv hör la att hon är då uppriven. Säger flera gånger rädda honom.
2022-08-30, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffanculo001
Pervers du är som skriver så här. För mej som vän är det en tröst trots allt att veta att det ej var meningen. Att hon faktiskt är förtvivlad vilket jag fan visste. Dom höll alltid på och bråka och tugga .
Det du sysslar med är nog de mest perversa jag läst. Det ni tuggar om ni är la så djävla sjukt att man ser rött.
Då ljuger asså snuten me no är den säger till övriga i räddningstjänsten att hon är mycket upprörd. Alla ljuger då och hittar asså på enligt er.
En döv hör la att hon är då uppriven. Säger flera gånger rädda honom.
Hon säger mycket, bla avrätta mig...
2022-08-30, 14:57
Medlem
Citat:
Hon säger mycket, bla avrätta mig...
Ah, va menar duh me det? Hon vill dö för hon mår så djävla dåligt.
Förklara iställe va du menar för jag vill fan veta vad du försöker pådyvla andra som är djävligt lessna för detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in