Citat:
Ursprungligen postat av
frantik
Men det är inget som är bekräftat av någon utan spekulationer i denna tråd?
Hon har pratat om det i sin egen podd (Smultronstället). Inte att hon aktivt valt att bojkotta, men att hon inte var så nöjd med Martins ställningstagande. Sen att hon inte dykt upp efter det (förutom se nedan), talar väl sitt tydliga språk.
Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Sandra Ilar skämde också ut sig på radio/tv eller vad det var när hon ertappaddes med att göra en prata som bar en kopia av en artikel.
Sen är hon nog inte med så ofta heller för att det gått in i folk att hon är en tråkig poddgäst? Hon kan inte riffa med i skämten, hon säger nåt pinsamt malplace eller förnumstigt och stämningen dör. hennes enda humorgrepp var att hon lärt sig killarna skrattar om man säger mongo och sen fnissar själv över hur vågad hon är. Men den lille epoken då det funkade, det var kanske 2015?
Det finns två gäster som gör att jag hoppar över ett avsnitt Kathryn LeRoux och Sandra Ilar.
Nä, just i AMK funkar hon nog inte så bra, det kan jag absolut hålla med om. Men har hört henne vara briljant där när det varit lite lugnare övriga gäster. Alla kan ju inte vara 100% i alla situationer. Finns ju flera exempel på när Jonathan Unge mest suttit tyst pga övriga gästers härjande. Men jag skriver definitivt under på att Kathryn är en av de sämsta gästerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Henrik-Heinrich
Nej det är nog inget annat än spekulationer. Förra året var Sandra Ilar med i AMK, men när Thapper var vikarie. Då har jag för mig att hon sa något om att hon aldrig blir inbjuden längre. Men har ingen aning om varför.
Men det faller ju in under samma sak som Kringlan. Han är bara med när Martin inte leder AMK.