2022-08-28, 21:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Verkligen. Hon känner sig väl ”cool” för att hon beställer mat. Wow. Det är en norm i dom flesta hem sedan många år tillbaka. Säkert nåt desperat försöker till samarbete också. Patetiskt.
Norm i de flesta hem?
Citera
2022-08-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Norm i de flesta hem?

Jag har haft barn i 10 år, vet nästintill ingen barnfamilj som inte använder matkasse (hello fresh, linas matkasse, icas matkasse) eller mathandlar online. Speciellt inte efter pandemin.
Citera
2022-08-28, 22:10
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storkebab
Garanterat raggningsförsök på Maxi..
Inte ska väl hon behöva betala för sina matvaror

Det är så patetiskt, och Simon med sin satans Nocco.
Citera
2022-08-29, 10:17
Avslutad
Fan vad stelt att ha sin arbetslösa pojkvän hängandes som en svans efter en på exakt alla event 🤣
Citera
2022-08-29, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Jag har haft barn i 10 år, vet nästintill ingen barnfamilj som inte använder matkasse (hello fresh, linas matkasse, icas matkasse) eller mathandlar online. Speciellt inte efter pandemin.
Att det inte är ovanligt och unikt på nåt sätt är jag med på. Men norm? Där var vi olika uppfattning helt klart. Tror däremot det är vanligare nu än för några år sedan, pandemin fick nog många att känna att det var smidigt och fortsätta även nu när läget lättat.
Citera
2022-08-29, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Fan vad stelt att ha sin arbetslösa pojkvän hängandes som en svans efter en på exakt alla event 🤣
Haha håller med! Att han inte skäms? Som sagt upp sig från Canon för att hänga med Linn på varenda event .. tjejerna och simme liksom. Jag hade skämts svansen av mig (om jag hade en )
Citera
2022-08-29, 17:08
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Haha håller med! Att han inte skäms? Som sagt upp sig från Canon för att hänga med Linn på varenda event .. tjejerna och simme liksom. Jag hade skämts svansen av mig (om jag hade en )

Sa han verkligen upp sig? Trodde mer han var så kass som försäljare att han fick gå.
Citera
2022-08-29, 18:03
Medlem
Cloud88s avatar
Exakt.
Sååååååå pinsamt, följer med på allt o svansar efter Linn!!
Men dom verkar inte skämmas eller tycka de är pinsamt. Lever så djupt inne i sin bubbla...
Lilla Simon bara hänger på allt och går i samma fotspår som sin flickvän. NOLL fantasi eller mod att hitta en egen jävla stig att ta sig fram på, i hans EGET liv...... Att han inte skäms??? Han är ju totalt misslyckad och en rikrig fuck-up!
Citera
2022-08-29, 18:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Sa han verkligen upp sig? Trodde mer han var så kass som försäljare att han fick gå.
Enligt Simme sa han upp sig, men i själva verket så fick han nog kicken.
Citera
2022-08-29, 18:08
Medlem
Fick för mig att han började på sitt jobb i höstas... men ser här i tråden att det var januari.

Han slutade ju strax efter att Belle var född. Så typ 3 månader... bra jobbat! Det var väl välbetalt enligt Linn. Killen har knappt någon inkomst, lever mer eller mindre på Linn boende mm och fått hoppa ner en division i hockeyn.

Varför började han att jobba ens? Eller var det för att kunna betala av sina skulder?
Citera
2022-08-29, 20:07
Medlem
Cloud88s avatar
Linn tjatade säkert på han att han ska jobba så hon kan visa hela sverige att hon har en riktig man. En man som kan försörja "fru" och barn. Det hör inte till vanligheterna att en pappa inte kan försörja sitt barn pch lever på sitt barns mamma. Hur kan han med? Borde bita ihop som alla andra o börja jobba istället för att sitta hemma hela dagarna o glo på TV me Belle.
Citera
2022-08-29, 21:26
Medlem
Naglarna på Belle i senaste videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här