Verkligen. Hon känner sig väl ”cool” för att hon beställer mat. Wow. Det är en norm i dom flesta hem sedan många år tillbaka. Säkert nåt desperat försöker till samarbete också. Patetiskt.
Jag har haft barn i 10 år, vet nästintill ingen barnfamilj som inte använder matkasse (hello fresh, linas matkasse, icas matkasse) eller mathandlar online. Speciellt inte efter pandemin.
Jag har haft barn i 10 år, vet nästintill ingen barnfamilj som inte använder matkasse (hello fresh, linas matkasse, icas matkasse) eller mathandlar online. Speciellt inte efter pandemin.
Att det inte är ovanligt och unikt på nåt sätt är jag med på. Men norm? Där var vi olika uppfattning helt klart. Tror däremot det är vanligare nu än för några år sedan, pandemin fick nog många att känna att det var smidigt och fortsätta även nu när läget lättat.
Fan vad stelt att ha sin arbetslösa pojkvän hängandes som en svans efter en på exakt alla event 🤣
Haha håller med! Att han inte skäms? Som sagt upp sig från Canon för att hänga med Linn på varenda event .. tjejerna och simme liksom. Jag hade skämts svansen av mig (om jag hade en )
Haha håller med! Att han inte skäms? Som sagt upp sig från Canon för att hänga med Linn på varenda event .. tjejerna och simme liksom. Jag hade skämts svansen av mig (om jag hade en )
Sa han verkligen upp sig? Trodde mer han var så kass som försäljare att han fick gå.
Exakt.
Sååååååå pinsamt, följer med på allt o svansar efter Linn!!
Men dom verkar inte skämmas eller tycka de är pinsamt. Lever så djupt inne i sin bubbla...
Lilla Simon bara hänger på allt och går i samma fotspår som sin flickvän. NOLL fantasi eller mod att hitta en egen jävla stig att ta sig fram på, i hans EGET liv...... Att han inte skäms??? Han är ju totalt misslyckad och en rikrig fuck-up!
Fick för mig att han började på sitt jobb i höstas... men ser här i tråden att det var januari.
Han slutade ju strax efter att Belle var född. Så typ 3 månader... bra jobbat! Det var väl välbetalt enligt Linn. Killen har knappt någon inkomst, lever mer eller mindre på Linn boende mm och fått hoppa ner en division i hockeyn.
Varför började han att jobba ens? Eller var det för att kunna betala av sina skulder?
Linn tjatade säkert på han att han ska jobba så hon kan visa hela sverige att hon har en riktig man. En man som kan försörja "fru" och barn. Det hör inte till vanligheterna att en pappa inte kan försörja sitt barn pch lever på sitt barns mamma. Hur kan han med? Borde bita ihop som alla andra o börja jobba istället för att sitta hemma hela dagarna o glo på TV me Belle.