2022-08-29, 00:11
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Ok.
Startade du någon tråd om Löfvens tänder när han var statsminister?
Nej.
Varför inte?

Kan garantera att jag skrivit kilometer om Stadsminister Löfven. Inte för att du frågade mig.
2022-08-29, 00:12
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hon sitter i TV med brun/gröna tänder med sprickor i, borde inte en politiker med hög lön fixa sina tänder om man ska sitta i bästa sändningstid? Har irriterat mig ett tag på detta...

En icke-fråga, hade hon gjort det så hade folk suttit här och gnällt på att hon bränt pengar på fåfänga saker som tänder som en gammal kvinna, försöker hon se sexig ut, varför då? Nu blir det istället så att man sitter här och "hatar" hennes utseende och hennes anhängare kan kvittera ut att dom andra minsann är ytliga as. Fokusera på hennes politik, ni ska inte på nån dejt.
2022-08-29, 00:13
Medlem
Stackars Maggan. Det förklarar varför hon kniper så med munnen och aldrig ler eller skrattar.
2022-08-29, 00:16
Medlem
Konsensus är att om hon inte kan ta hand om sin personliga hygien, hur fan ska hon då klara leda landet.

Skvallertråden om henne gjorde gällande att hon skulle vara en kedjerökande alkoholist, vilket skulle förklara tandhälsan lol.
2022-08-29, 00:24
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Konsensus är att om hon inte kan ta hand om sin personliga hygien, hur fan ska hon då klara leda landet.

Skvallertråden om henne gjorde gällande att hon skulle vara en kedjerökande alkoholist, vilket skulle förklara tandhälsan lol.

Att inte bleka sina tänder är inte att missköta sin personliga hygien - tror du det så bör du kolla upp vad som menas med hygien.

Kedjerökande alkoholist?
Seriöst?
Om hon vore kedjerökare så skulle nätet vara fullt med bilder på henne med en cigg i munnen/handen, och om hon mot all förmodan skulle vara alkoholist så är det mer än väldigt imponerande att hon lyckats ta sig dit hon nu befinner sig.

Nej, jag är inte sosse, men den där typen av smutskastning är bara så väldigt lågt.
Senast redigerad av Stenballe 2022-08-29 kl. 00:26.
2022-08-29, 00:30
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Jo det spelar roll i vilket skick tänderna är på en statsminister. Den som tycker att gul-bruna spruckna tänder på ett ledande politiker från en välfärdsstat är presentabelt kan inte ha höga krav.
Då behöver hon inte heller borsta tänderna, kamma sig, tvätta sig, raka armhålorna etc. heller då ”det inte är det viktiga”.

Undrar hur era kvinnor ser ut…..om ni ens har några.

Och ja Löfven hade ännu äckligare flabbröra i kombination med en enorm näsa.

Magda är ful, ofräsch och känd för att vara otrevlig.
2022-08-29, 00:33
Medlem
Citat:
Att inte bleka sina tänder är inte att missköta sin personliga hygien - tror du det så bör du kolla upp vad som menas med hygien.

Kedjerökande alkoholist?
Seriöst?
Om hon vore kedjerökare så skulle nätet vara fullt med bilder på henne med en cigg i munnen/handen, och om hon mot all förmodan skulle vara alkoholist så är det mer än väldigt imponerande att hon lyckats ta sig dit hon nu befinner sig.

Nej, jag är inte sosse, men den där typen av smutskastning är bara så väldigt lågt.

Att för vem som helst gå omkring i vardagen och arbetslivet med gula spruckna tänder i ett välståndsland som Sverige uppfattas helt klart som en hygienbrist och därmed kraftigt förtroendedämpande.

Eftersom du inte begriper detta basala så är du säkert den där udda kufen på jobbet som ständigt
luktar svett som ingen vill jobba med.
2022-08-29, 00:46
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Jo det spelar roll i vilket skick tänderna är på en statsminister. Den som tycker att gul-bruna spruckna tänder på ett ledande politiker från en välfärdsstat är presentabelt kan inte ha höga krav.
Då behöver hon inte heller borsta tänderna, kamma sig, tvätta sig, raka armhålorna etc. heller då ”det inte är det viktiga”.

Undrar hur era kvinnor ser ut…..om ni ens har några.

Och ja Löfven hade ännu äckligare flabbröra i kombination med en enorm näsa.

Magda är ful, ofräsch och känd för att vara otrevlig.

Nu spårar du ur fullständigt.
Så om Magdalena Andersson, Stefan Löfven, Fredrik Rheinfeldt, Göran Persson eller Ingvar Carlsson inte har rakade armhålor så är/var de ohygieniska och därför olämpliga som statsministrar?

Man kan tycka vad man vill om Löfven, men vad i hela fridens namn har hans näsa med hans lämplighet att göra?
Eller du menar att han skulle ha varit lämpligare om han opererat näsan?
2022-08-29, 00:51
Medlem
Larasofts avatar
Maggan lever i ett tryggt äktenskap sedan förrförra seklet och är van att bedömas för sin kompetens (och partifärg). Varför skulle hon bry sig om hur hon ser ut, mer än nödvändigt?
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Nu spårar du ur fullständigt.
Så om Magdalena Andersson, Stefan Löfven, Fredrik Rheinfeldt, Göran Persson eller Ingvar Carlsson inte har rakade armhålor så är/var de ohygieniska och därför olämpliga som statsministrar?

Man kan tycka vad man vill om Löfven, men vad i hela fridens namn har hans näsa med hans lämplighet att göra?
Eller du menar att han skulle ha varit lämpligare om han opererat näsan?

Kan man inte sköta basala saker som tänder och hygien kan man inte sköta ett land.

Du verkar kränkt, borsta tänderna.
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Att för vem som helst gå omkring i vardagen och arbetslivet med gula spruckna tänder i ett välståndsland som Sverige uppfattas helt klart som en hygienbrist och därmed kraftigt förtroendedämpande.

Eftersom du inte begriper detta basala så är du säkert den där udda kufen på jobbet som ständigt
luktar svett som ingen vill jobba med
.

Möjligen är jag lite av en kuf i en del människors ögon, men jag luktar inte svett och är inte anställd eftersom jag driver två egna företag.
Rent objektiv vill jag nog säga att mina kunder har ganska stort förtroende för mig, trots att jag inte bleker mina tänder.
2022-08-29, 00:53
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Kan man inte sköta basala saker som tänder och hygien kan man inte sköta ett land.

Du verkar kränkt, borsta tänderna.

Jag borstar mina tänder, men nej, jag rakar inte mina armhålor...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in