2022-08-28, 22:52
Medlem
Hon sitter i TV med brun/gröna tänder med sprickor i, borde inte en politiker med hög lön fixa sina tänder om man ska sitta i bästa sändningstid? Har irriterat mig ett tag på detta...
2022-08-28, 23:02
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hon sitter i TV med brun/gröna tänder med sprickor i, borde inte en politiker med hög lön fixa sina tänder om man ska sitta i bästa sändningstid? Har irriterat mig ett tag på detta...

Det tycker jag faktiskt inte.
Hon är 55, vill ha en folklig framtoning, och då blir det konstigt med ett "filmstjärnegarnityr".
2022-08-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Hon är 55, vill ha en folklig framtoning, och då blir det konstigt med ett "filmstjärnegarnityr".

Men kom igen tycker du det ser bra ut att vara statsminister med fucked up tänder?
2022-08-28, 23:08
Avslutad
Jag håller med dig, låt oss hålla en folkomröstning blixtsnabbt ska vi skattebetalare bekosta Maggans fixade tänder - ja eller nej. Sveriges anseende står på spel. Skjutningarna och allt det där kan vi glömma så länge, nu är det bråttom att alla partiledare ser ut som filmstjärnor innan festen 11 september!
2022-08-28, 23:10
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Men kom igen tycker du det ser bra ut att vara statsminister med fucked up tänder?

De är som sagt var inte av filmstjärnekvalitet, men de är inte "fucked up".
Hennes tänder ser dessutom bättre ut än vår förre statsministers, Stefan Löfven, men hade du problem med det också?
2022-08-28, 23:11
Avslutad
Hon skulle kunna äta grädde under sändning.
*Samt tugga lite tuggummi.
2022-08-28, 23:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hennes tänder utstrålar livserfarenhet och den bruna färgen indikerar att hon dricker mycket kaffe = för att orka jobba mycket.
2022-08-28, 23:15
Medlem
Jo men finner det bara konstigt att hon inte har den självinsikten att fixa det. Hon är ingen vanlig Svensson utan Sveriges kanske mäktigaste person just nu.
2022-08-28, 23:17
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe

kom igen ”folklig framtoning” tror du inte att folk vet vad hon tjänar och att hon tillhör eliten och har gjort länge. Hon skulle lätt kunna kosta på sig att fixa sina tänder
2022-08-28, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
kom igen ”folklig framtoning” tror du inte att folk vet vad hon tjänar och att hon tillhör eliten och har gjort länge. Hon skulle lätt kunna kosta på sig att fixa sina tänder

"Hon ska fixa ett trasigt Sverige...med trasiga tänder xD"
2022-08-28, 23:24
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl

Men varför skulle hon?
Har Stefan Löfven snyggare tänder, och klagades det på dem?
Angela Merkel hade inte precis något filmstjärneleende, men hon var den mest inflytelserika ledaren i Europa under väldigt många år.
2022-08-28, 23:24
Avslutad
Citat:
Jo men finner det bara konstigt att hon inte har den självinsikten att fixa det. Hon är ingen vanlig Svensson utan Sveriges kanske mäktigaste person just nu.
Hennes tänder är ju äckliga. Ser ovårdat ut.
Att ha äckliga tänder är inte folkligt 2022. Kanske var det 1922.

Tänderna hon har är betydligt äckligare än någon annan politiker. Seriöst.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in