Citat:
Ursprungligen postat av
Mary99
Du verkar leva i en drömvärld.
Finns hittills inga fakta som stöder detta.
Jag följer massmedia i Europa kontinuerligt.
Vi får väl se, hur ska Ryssland kunna sälja sin gas? de har inte ledningar, de behöver anläggningar för att bilda om gasen, de behöver mängder av skepp att frakta. Vem litar på och investerar i Ryssland när de nyss har konfiskerat mängder av västs pengar, fabriker, flyg, med mera.. Kina är inte så dumma att de gör jätteinvesteringar i det där landet. Ryssland är 100 % körda...