2022-08-28, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKalleG
Annie vet iaf vad hennes parti vill. Nooshi såg ut som ett fån med sitt fula flin i hennes ansikte som är för stor för kroppen. Hellre Annie än kurden Nooshi alla dagar i veckan.
Nooshi gjorde en räddhågsen insats. Andersson ber inte om ursäkt för att hon och andra sossar älskar att bestämma. Kristersson ber inte om ursäkt för att hans parti är på kapitalisternas sida. Lööf och Pehrson ber inte om ursäkt för att de är liberaler och Åkesson ber inte om ursäkt för att han är nationalist. Nooshi däremot rullar runt på rygg och skäms som en våt hundvalp när SVT drar kommunist kortet.

Det hade varit lustigt om Nooshi hade sagt att hon inte skäms kommunismen och att kommunisterna inte har något att be om ursäkt för. Vidare skulle Nooshi ha sagt att det enda samarbete hon vill fördjupa är ett samarbete med Moskva och Beijing. Sedan skulle hon ha sagt att V tänker upprätta en direkt-telefon till Moskva precis som på den gamla goda tiden. Det hade verkligen satt stämningen i studion. . Skämt och sido.

Jag noterade att SVT har gullat med alla utom Jimmie Åkesson och Nooshi. Jag förstår inte varför Åkesson och Nooshi skall behöva prata partihistoria och om vad enskilda personer i deras parti har sagt och gjort. Det är trist att statstelevisionen så tydligt väljer sida. I synnerhet var det opassande att SVT fördömde kommunismen vilket är ett direkt fördömande av Vänsterpartiets ideologi eller i alla fall Ung Vänsters ideologi.

PS: Nooshi är inte kurd. Hon är etnisk perser. Det framgår i hennes förnamn; Mehrnoosh vilket är persiskt namn, att hon firar det persiska nyåret och vad jag vet har Nooshi farsi och inte kurdiska som modersmål.
Senast redigerad av Edgerton 2022-08-28 kl. 22:53.
Citera
2022-08-28, 22:38
Medlem
Nooshi. Snälla förstör inte allt. Vet att det inte kommer öka för V sen valet 2018. Döva, blinda och lyssnar inte verkar vara er taktik.

Så min röst får ni inte. Buhu eller hur. Kan lika gärna rösta på Nyans
Citera
2022-08-28, 22:42
Medlem
Grevelesevis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Nooshi gör en bra insats. Hon är personlig, är avslappnad, ler och pratar lätt och självsäkert.
Nästan så jag vill rösta på V. Men jag tror Busch kommer sopa mattan med alla andra partiledare på tisdag.
Tyvärr får Nooshi prata om klimat, elpris och bränslepriser, något som pratas om överallt och är högaktuellt. Så hon ges en fördel gentemot de andra partiledarna före henne.

Nja trodde hon skulle vara bättre. Men hon är inte lika van som Åkessson, som fått svara på jobbiga frågor i 15 års tid om sin historia.
Tyckte inte hon övertygade i övriga ämnen heller. Kändes obekväm därav de nervösa skrattandet hela tiden.
Gillar dock att hon sätter hårt mot hårt i regeringsfrågan. Vilken röra de kommer bli under talmansrundorna. 2018 kommer blekna i jämförelse.
Citera
Medlem
Nooshi verkar flummig. Inget konkret.
Citera
Medlem
Alltså ni som lägger er röst på det här partiet måste ju vara lågutbildade och bara allmänt brända, hennes raljerande om elnätet borde ju av avskräckt alla hahah, totalt kaos i sitt resonemang. Hon är den lilla fula tjocka flickan som pratade alldeles för mkt på samhällskunskapen men som egentligen hade väldigt lite att tillföra av substans.
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Nooshi gör en bra insats. Hon är personlig, är avslappnad, ler och pratar lätt och självsäkert.
Nästan så jag vill rösta på V. Men jag tror Busch kommer sopa mattan med alla andra partiledare på tisdag.
Tyvärr får Nooshi prata om klimat, elpris och bränslepriser, något som pratas om överallt och är högaktuellt. Så hon ges en fördel gentemot de andra partiledarna före henne.
N.D drar ner brallorna på Eon och S som är EU vurmade. Indirekt står hon upp för samma politiska inriktning som J.Å och SD en gång hade, ett motstånd mot EU och anti -globalism. Tyvärr är J.Å trött, jobbar bara på en fråga. N.D duckar(och slipper såklart frågan om invandrare då hon har grönt kort som andra generationens), men bibehåller fokus att Sverige är stort/starkt nog att stå emot EUs agenda och elbolag. Starkt av henne. SD och V ligger bra till. C och L samt S och M bör minska. (MP är ute ur leken). Om Busch slutar hustla gamla farbröder så är hon game!
Citera
2022-08-28, 22:44
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Jävlar vad dålig insats av nooshi!
S kommer inte samarbeta med V. Det finns ingen plats i en högerregering åt V.
Tror hon sänkte väljarstödet till botten ikväll.
Citera
Medlem
solstrålars avatar
Sa Nooshi seriöst "Satsa mer på vegetABILISKT KÖTT" alltså hahaha katastrof.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Nooshi verkar flummig. Inget konkret.

Utveckla gärna vad du menar med flummig.
Citera
2022-08-28, 22:45
Medlem
Citat:
Annie vet iaf vad hennes parti vill.

Jösses! Föddes du igår eller.

Annie har ingen aning om vad hennes parti ville. Och nu vet Annies parti vad hon vill. Varsågod och skölj!

Citat:
Nooshi såg ut som ett fån med sitt fula flin i hennes ansikte som är för stor för kroppen.

Att du lägger större vikt vid Nooshis utseende än något annat, säger allt om dig. Snacka om att inte ha något att komma med. Jag gissar att du aldrig sett dig själv i någon spegel, för du är så ful så spegeln går sönder innan ditt tryne hinner reflekteras.
Objektivitet har du inte det blekaste aning om vad det är för något, eller hur!?

Citat:
Hellre Annie än kurden Nooshi alla dagar i veckan.

Du är så jävla imbecill att du inte ens har koll på Nooshis ursprung.

Kort och gott så kan jag konstatera att alla dina ständiga bortförklaringar och försök att ändra samtalsämne tydligt bekräftar vad jag skrivit. Nooshi gjorde en mycket bättre insats än Annie, i sin intervju idag.
Citera
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Nooshi gjorde en räddhågsen insats. Andersson ber inte om ursäkt för att hon och andra sossar älskar att bestämma. Kristersson ber inte om ursäkt för att hans parti är på kapitalisternas sida. Lööf och Pehrson ber inte om ursäkt för att de är liberaler och Åkesson ber inte om ursäkt för att han är nationalist. Nooshi däremot rullar runt på rygg och skäms som en våt hundvalp när SVT drar kommunist kortet.

Det hade varit lustigt om Nooshi hade sagt att hon inte skäms att kalla sig för kommunist och att kommunisterna inte har något att be om ursäkt för. Vidare skulle Nooshi ha sagt att det enda samarbete hon vill ha är med Moskva och Beijing och att V tänker upprätta en direkt-telefon till Moskva precis som på den gamla goda tiden. Det hade verkligen satt stämningen i studion. . Jag noterade att SVT har gullat med alla utom Jimmie Åkesson och Nooshi så takterna från statstelevisionen sitter i.

PS: Nooshi är inte kurd. Hon är etnisk perser. Det framgår dels i hennes förnamn; Mehrnoosh vilket är persiskt namn, att hon firar det persiska nyåret och vad jag vet har hon farsi och inte kurdiska som modersmål.

Jag tror också hon är kurd. Finns inga kurdiska pass. Hon går under radarn. Varför skulle inte en Iranie ta avstånd från PKK flaggorna? Hon har inte yttrat sig om de mer än försöka rädda sin egna röv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hon har misslyvkats med att behålla väljarstödet och några 8% lär det inte bli i år.

Folk i allmänhet som försörjer sig själva inser rätt snabbt att V inte är nägot för dem. Sedan fknns det en liten grupp 68r som röstar V av gammal vana.

Fast V ligger ju alltid och harvar runt de siffrorna. Det är ingen grupp 68or som bär dem.

En notering från egen kammare. På min ort strax utanför Gbg anordnar lokala V ”familjefester” på väl utvalda platser. Idag var det på en lekplats i närheten av en del hyreshus, där många låginkomsttagare bor, och en del invandrare.
Nästa helg? Samma sak. På precis samma typ av område, men i helt annan del av stan.
Det pratas mycket om lägre hyror, bättre lön till undersköterskor, osv. Samtidigt som man nog flörtar en del med invandrare som får gratis hoppborg och ansiktsmålning för ungarna.
Inget annat parti i stan har samma evenemang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in