2022-07-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderhagen2
Äntligen kan jag bidra. till något i tråden.....

tackar alla duktiga skribenter i tråden!. ni har verkligen "fångat" hur det verkligen ligger till. själv så hamna jag nästan i chock. och en av väldigt få gånger i livet jag mått riktigt dåligt, osmakligt?
varför? jo, jag gjorde RPU samtiidigt som "josefine" eller "zaina" som han ville bli kallad där.
RMV-hisings-backa. var där nu i juni 2020,
det måste med alla marginaler vara den mest obehagliaste människan jag nägonsin träffat!
DÅ inom sluten psykiatrisk vård. eller i livet totalt!
söndercurlad som skrivits om. aldrig fått ta konsekvenser för nått.

vederbörande har akdrig "gjort# något på riktigt.
-varken könsbyte elr diagnoser.....elr mediciner,
tyvärr tror jag föräldrarna som försökte skydda han från "allt" har stor del i detta.

mådde dåligt av att lyssna på vad han gjort. han kommer aldrig bli utsläppt.

60% fastnar i LRV efter RPU , jag och flera där "klarade" oss. och är på fri fot idag, b.la jag.

kan svara på frågor om "hen" och paragraf7(helix) och RPU dan andersson gata 20. hisings backa.

behöver inte va grovt brott för RPU, är ingen vetenskap som de tror. kan räcka med olaga hot mot tjänsteman och som bonus man haft kontakt/diagnoser hos ebn vablig psykiatriker.

som bunus så kom tishko (wilma-mördaren) de sista dagarna jag var där! surrialistikt om nåt.

-då hade vi sett på nyheterna att han skulle få en stor RPU innan!

så få raporter kommer innefrån rättspsyk.......nu har ni en. fråga på! :-)

När han väl hamnade inom sluten rättspsykiatriska vården ville han bli kallad Zaina då också. Men nu har han officiellt bytt namn, så han heter Denise nu
Citera
2022-08-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Har lyssnat på förhören med transbögen, fan vad han ljuger om att föräldrarna varit elaka mot honom. Jävla fegis.

Håller med, finns ingen som helst sanning i det han sa. Ett äckligt jävla missfoster är vad han är. Byter namn och könsidentitet lika ofta som vi andra byter underkläder 🤦 Må han brinna i helvetet. Tycker så fruktansvärt synd om föräldrarna och resten av familjen 💔
Citera
2022-08-12, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Håller med, finns ingen som helst sanning i det han sa. Ett äckligt jävla missfoster är vad han är. Byter namn och könsidentitet lika ofta som vi andra byter underkläder 🤦 Må han brinna i helvetet. Tycker så fruktansvärt synd om föräldrarna och resten av familjen 💔

Om jag minns rätt, så är det nu denna månad eller nåt sånt som Förvaltningsrätten återigen ska pröva hans rättspsykiatriska vård.

Som det ser ut idag har han Mikael, Josefin eller som han heter nu Denise, dagliga frigångar, får lämna avdelningen och röra sig fritt inom sjukhusområdet (att komma ihåg då är att sjukhusområdet knappast är av murar o så, så vill han nu ta sig till Hjo, så gör han väl det på nolltid).

Det var ju en JO-anmälan från en anhörig som kritiserade att rättspsyk i Falköping inte informerade att deras mördare är i Falköping, inte så långt från Hjo
Citera
2022-08-12, 18:10
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Den där domen måste varit ett skämt eller?
Uppsåt, förståelse och medvetenhet bevisat för dubbelmordet men hon åker på rättspsyk?
Pga ”sannolika vanföreställningar”? Hon kommer även ihåg varje minut av dådet och kan utförligt och detaljerat beskriva morden.
Det var väldigt brutalt också. Hon borde åkt på livstid i fängelse.
Citera
2022-08-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 01juni2022

Det var ju en JO-anmälan från en anhörig som kritiserade att rättspsyk i Falköping inte informerade att deras mördare är i Falköping, inte så långt från Hjo

Du åker lätt dit på en timme och en halv med bil, eller 2 - 3 timmar med bus/tåg, jag tror att du måste åka via skövde numer.

Det har varit flera som har rymt från Falköping. Ett 20 tal år sen var det en tant som rymde , stal en cykel och cyklade till Hjo. Tog henne en dag dock.. och ja, jag vet det med säkerhet. Det var en nära kompis kompis mamma (så tekniskt sätt en bakant till mig, jag känner honom, men inte nära vän. Varit på ett par fester tillsammans och grillning vid vättern etc.
Citera
2022-08-28, 19:52
Medlem
Hört ett vilt rykte/skvaller Undrar om någon annan har hört samma

Mikael har tydligen en flickvän eller möjligtvis en annan tok kärring som tror att hon är hans flickvän som börjat terrorisera resten av syskonen med meddelanden och brev. Att Mikael inte är skyldig och de (syskonen) dödade föräldrarna

Hörde det på en fest i helgen och personen som pratade var full så kan vara helt påhittat men efter att hört Mikaels illusioner kan man ju anta att om någon vill vara hans flickvän måste hon ju vara åtminstone halv galen
Citera
2022-09-15, 12:14
Medlem
Chefsöverläkaren i Falköping har lämnat in en anmälan, enligt 16 a § LRV om att förlänga den slutna rättspsykiatriska vården. Det är pågående mål hos Förvaltningsrätten, men målet är inte avgjort. Bifogar domen här när den kommer. Han heter Denise Storm numera, men som alla vet, så är han uppvuxen som Mikael Lööw-Larsen.
Citera
2022-09-15, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 01maj2021
Chefsöverläkaren i Falköping har lämnat in en anmälan, enligt 16 a § LRV om att förlänga den slutna rättspsykiatriska vården. Det är pågående mål hos Förvaltningsrätten, men målet är inte avgjort. Bifogar domen här när den kommer. Han heter Denise Storm numera, men som alla vet, så är han uppvuxen som Mikael Lööw-Larsen.

Stort tack för uppdateringen!
Citera
2022-09-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Stort tack för uppdateringen!

Av målets rubrik, så tyder det att chefsöverläkaren ansöker om frigång inom sjukhusområdet och permission, men exakt vad som står på ansökan/anmälan är sekretess, så vi får vänta tills domen kommer, så får vi veta vad för permissioner det handlar om.
Citera
2022-09-15, 17:56
Medlem
Citat:
Av målets rubrik, så tyder det att chefsöverläkaren ansöker om frigång inom sjukhusområdet och permission, men exakt vad som står på ansökan/anmälan är sekretess, så vi får vänta tills domen kommer, så får vi veta vad för permissioner det handlar om.

Permissioner? det borde inte vara möjligt, inte ens övervakade. Tänker på hans syskon med familjer och för att inte tala om de som nu bor i föräldrahemmet. Inte en lugn stund…
Citera
2022-09-15, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Permissioner? det borde inte vara möjligt, inte ens övervakade. Tänker på hans syskon med familjer och för att inte tala om de som nu bor i föräldrahemmet. Inte en lugn stund…
Han har under en tid haft frigång (obevakade utevistelser utanför vårdinrättningen, men inom sjukhusområdet utan att personal är med honom)

Han har skött sina frigång, så då blir det väll att chefsöverläkaren ansöker om permission.

Men att komma ihåg då, är att Förvaltningsrätten anlitar en sakkunnig läkare som går igenom chefsöverläkarens ansökan och ger sitt utlåtande över ansökan och så har åklagare möjlighet att komma med yttrande. Är t.ex sakkunnige läkaren och åklagaren emot att permission beviljas, så är det oftast kört för chefsöverläkaren
Senast redigerad av 01maj2021 2022-09-15 kl. 18:06.
Citera
2022-09-15, 21:37
Medlem
Citat:
Han har under en tid haft frigång (obevakade utevistelser utanför vårdinrättningen, men inom sjukhusområdet utan att personal är med honom)

Han har skött sina frigång, så då blir det väll att chefsöverläkaren ansöker om permission.

Men att komma ihåg då, är att Förvaltningsrätten anlitar en sakkunnig läkare som går igenom chefsöverläkarens ansökan och ger sitt utlåtande över ansökan och så har åklagare möjlighet att komma med yttrande. Är t.ex sakkunnige läkaren och åklagaren emot att permission beviljas, så är det oftast kört för chefsöverläkaren

Tack för suveränt svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in