Citat:
Äntligen kan jag bidra. till något i tråden.....
tackar alla duktiga skribenter i tråden!. ni har verkligen "fångat" hur det verkligen ligger till. själv så hamna jag nästan i chock. och en av väldigt få gånger i livet jag mått riktigt dåligt, osmakligt?
varför? jo, jag gjorde RPU samtiidigt som "josefine" eller "zaina" som han ville bli kallad där.
RMV-hisings-backa. var där nu i juni 2020,
det måste med alla marginaler vara den mest obehagliaste människan jag nägonsin träffat!
DÅ inom sluten psykiatrisk vård. eller i livet totalt!
söndercurlad som skrivits om. aldrig fått ta konsekvenser för nått.
vederbörande har akdrig "gjort# något på riktigt.
-varken könsbyte elr diagnoser.....elr mediciner,
tyvärr tror jag föräldrarna som försökte skydda han från "allt" har stor del i detta.
mådde dåligt av att lyssna på vad han gjort. han kommer aldrig bli utsläppt.
60% fastnar i LRV efter RPU , jag och flera där "klarade" oss. och är på fri fot idag, b.la jag.
kan svara på frågor om "hen" och paragraf7(helix) och RPU dan andersson gata 20. hisings backa.
behöver inte va grovt brott för RPU, är ingen vetenskap som de tror. kan räcka med olaga hot mot tjänsteman och som bonus man haft kontakt/diagnoser hos ebn vablig psykiatriker.
som bunus så kom tishko (wilma-mördaren) de sista dagarna jag var där! surrialistikt om nåt.
-då hade vi sett på nyheterna att han skulle få en stor RPU innan!
så få raporter kommer innefrån rättspsyk.......nu har ni en. fråga på! :-)
tackar alla duktiga skribenter i tråden!. ni har verkligen "fångat" hur det verkligen ligger till. själv så hamna jag nästan i chock. och en av väldigt få gånger i livet jag mått riktigt dåligt, osmakligt?
varför? jo, jag gjorde RPU samtiidigt som "josefine" eller "zaina" som han ville bli kallad där.
RMV-hisings-backa. var där nu i juni 2020,
det måste med alla marginaler vara den mest obehagliaste människan jag nägonsin träffat!
DÅ inom sluten psykiatrisk vård. eller i livet totalt!
söndercurlad som skrivits om. aldrig fått ta konsekvenser för nått.
vederbörande har akdrig "gjort# något på riktigt.
-varken könsbyte elr diagnoser.....elr mediciner,
tyvärr tror jag föräldrarna som försökte skydda han från "allt" har stor del i detta.
mådde dåligt av att lyssna på vad han gjort. han kommer aldrig bli utsläppt.
60% fastnar i LRV efter RPU , jag och flera där "klarade" oss. och är på fri fot idag, b.la jag.
kan svara på frågor om "hen" och paragraf7(helix) och RPU dan andersson gata 20. hisings backa.
behöver inte va grovt brott för RPU, är ingen vetenskap som de tror. kan räcka med olaga hot mot tjänsteman och som bonus man haft kontakt/diagnoser hos ebn vablig psykiatriker.
som bunus så kom tishko (wilma-mördaren) de sista dagarna jag var där! surrialistikt om nåt.
-då hade vi sett på nyheterna att han skulle få en stor RPU innan!
så få raporter kommer innefrån rättspsyk.......nu har ni en. fråga på! :-)
När han väl hamnade inom sluten rättspsykiatriska vården ville han bli kallad Zaina då också. Men nu har han officiellt bytt namn, så han heter Denise nu