2022-08-28, 16:12
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Det är gött att knulla och få betalt för det?

Fast det är ju mer av en performance att spela in porr. Men en del är säkert i branschen för att få knulla av sig.
Citera
2022-08-28, 16:13
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Fast det är ju mer av en performance att spela in porr. Men en del är säkert i branschen för att få knulla av sig.

Ja man får leka skådespelare, kul!
Citera
2022-08-28, 16:14
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Citat:
Den sociala stigman då?

Det är ju lite det Pretty Woman handlar om. De tjänar bra men slösar bort pengarna på ingenting.

Jag tror det ändrat sig med den nyare generationen. I många fall.
Citera
2022-08-28, 16:29
Medlem
Dalulvens avatar
Är pengarna verkligen drivkraften? Så himla bra betalt är det väl inte, sett till det elände som genomlids ...

Var det inte Ed Powers, den egentliga kungen av porr, som sa att de njöt av själva exponeringen? Han hade en TV-skärm som tjejerna kunde titta på samtidigt, och det spelade inte så stor roll vad det var för en figur som de hamnat med i sänghalmen, bara de fick denna exponering.

Detta är dessvärre en kunskap från VHS-tiden, så jag kan nog inte hitta en källa för det.

Kan ligga något i det. Inte ens uppburna Hollywoodskådisar, som har hur mycket pengar och beundrare som helst, kan hålla sig från det hela: Emma Watson, Kristen Stewart, Jennifer Lawrence, o.s.v. Listan är numera väldigt lång.

Sen finns det väl prostituerade också, som ser det som reklam, att vara med i en rulle. Mer som "en del av jobbet" ...
Citera
2022-08-28, 17:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Tänker du på
Traci Lord
Jenna Jameson
Puma Swede - Johanna

Dem här då?
Sasha Grey?
Mia Khalifa?
Lisa Ann?
Gianna Michaels?

Är alla offer och drogmissbrukare?

Nej många har en stark personlighet och drivkraft.

Fast trådens syfte är att urskilja dem som inte valt porren pga missbruk, trasig uppväxt och människohandel.

Utan de som faktiskt pluggat eller jobbat och haft eller varit på väg att skaffa en karriär men valt att göra porr.

Vad beror det på?

Tex den svenska och vackra Gina Snow. Eller Sasha Grey. Eller Linda Thoren.

Det är ju inte så att de flesta blir ekonomiskt oberoende resten av livet.
Dom har jag ingen som helst koll på.

Jag har ljugit lite. Ett eller annat undantag känner jag till, det gör jag.
Och jag är väl medveten om hur liten min urvalsgrupp är, det går egentligen inte att dra några större växlar på mina slutsatser.

Jag får ju uppenbarligen mer vatten på min kvarn än mindre.
Citera
2022-08-28, 18:53
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Men är det något fel på att en kvinna tar för sig av sex?

Jag gillar när kvinnor törs vara kåta och tar för sig.

Sedan har livet olika faser.

När man är äldre och skaffar barn kanske man vill leva traditionellt.

Om det inte var ett dåligt skämt tycker jag att du ska skämmas.
Hahahahaha, jag ska skämmas, inte horan? Jag är ledsen om jag sårar dina känslor med sanningen, men ingen förutom en patetisk liten cuck skulle någonsin kalla det för någonting annat än en hora. Värre egentligen, hon vill bli filmad och uppvisad för fler än bara sin kund när hon horar runt. Hora.
Citera
2022-08-28, 23:00
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning
Jag tror det ändrat sig med den nyare generationen. I många fall.

Tror faktiskt att inställningen historiskt har varierat stort. Hedonismen dyrkade sex.
Romarna och grekerna var inte pryda inte heller i forntidens Knossos eller när Alexander den Store levde.

Kristendomen och Islam har fördömt sex och kvinnlig sexualitet.

Tror det även under 1800-talet och början på 1900-talet varit mängder av folk med en mer fri syn på sexualitet. Till och med nazisterna hade en sex- och fertilitetskult.

Men du har säkert rätt i att den nyhedonistiska ungdomen har en helt annan syn på porr och sex.
Citera
2022-08-28, 23:05
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hahahahaha, jag ska skämmas, inte horan? Jag är ledsen om jag sårar dina känslor med sanningen, men ingen förutom en patetisk liten cuck skulle någonsin kalla det för någonting annat än en hora. Värre egentligen, hon vill bli filmad och uppvisad för fler än bara sin kund när hon horar runt. Hora.

Vad är fel på att en kvinna bejakar sin sexualitet och kåthet?

Utom tvivel har en del kvinnor börjat med porr just för att de vill ha kontrollen och inte accepterar att få sin sexualitet kontrollerad.

Det är inte för alla, många vill ha seriemonogam tvåsamhet. Andra vill flyga från blomma till blomma.

Varför kan inte folk få vara som de vill?

Varför ska det bara finnas en mall att leva efter?

Jag tycker att du ska skämmas som kallar kvinnor för horor endast för att de tjänar pengar på sin kropp och skådespelartalang.
Citera
2022-08-28, 23:07
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ja man får leka skådespelare, kul!

Ja, porr är skådespeleri. I alla fall för det mesta.
En del av dem är nog bättre skådespelare än de i Hollywood som tex Jennifer Lawrence.
Citera
2022-08-28, 23:10
Medlem
Sexuella övergrepp är vanligast
Citera
2022-08-28, 23:11
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Är pengarna verkligen drivkraften? Så himla bra betalt är det väl inte, sett till det elände som genomlids ...

Var det inte Ed Powers, den egentliga kungen av porr, som sa att de njöt av själva exponeringen? Han hade en TV-skärm som tjejerna kunde titta på samtidigt, och det spelade inte så stor roll vad det var för en figur som de hamnat med i sänghalmen, bara de fick denna exponering.

Detta är dessvärre en kunskap från VHS-tiden, så jag kan nog inte hitta en källa för det.

Kan ligga något i det. Inte ens uppburna Hollywoodskådisar, som har hur mycket pengar och beundrare som helst, kan hålla sig från det hela: Emma Watson, Kristen Stewart, Jennifer Lawrence, o.s.v. Listan är numera väldigt lång.

Sen finns det väl prostituerade också, som ser det som reklam, att vara med i en rulle. Mer som "en del av jobbet" ...

Ja, det är väl en karriärboost numera att "läcka" privatporr. Även om det är oavsiktligt så gillar de flesta av dem att bli filmade när de har sex.

Du är nog inne på rätt spår.

Många kvinnor går igång på att bli iakttagna och få uppmärksamheten när de gör porr. I varje fall så länge de är vackra och attraktiva. Jag tror faktiskt Marilyn Monroe tog livet av sig för hon märkte att hennes tid som sexgudinna började nå sitt slut. Tror hon inte kunde acceptera det. Vad skulle hon försörja sig med vid 40? Hon levde för att stå i rampljuset.
Senast redigerad av Herakleios 2022-08-28 kl. 23:27.
Citera
2022-08-28, 23:15
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Vad är fel på att en kvinna bejakar sin sexualitet och kåthet?

Utom tvivel har en del kvinnor börjat med porr just för att de vill ha kontrollen och inte accepterar att få sin sexualitet kontrollerad.

Det är inte för alla, många vill ha seriemonogam tvåsamhet. Andra vill flyga från blomma till blomma.

Varför kan inte folk få vara som de vill?

Varför ska det bara finnas en mall att leva efter?

Jag tycker att du ska skämmas som kallar kvinnor för horor endast för att de tjänar pengar på sin kropp och skådespelartalang.
Folk får vara precis som de vill, jag säger inte att det ska vara olagligt. Däremot verkar du ha problem med att jag använder det ord som jag tycker beskriver beteendet bäst, nämligen hora. Det är en hora, alla vet att det är en hora, hon vet själv att hon är en hora, så varför ska jag inte få kalla det för en hora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in