2022-08-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror du att Lydia sköt för att Emil filmade?

Hon var väl medveten om att han filmade, hon hånade honom för det, i ljudklippet som finns upplagt, av "Ulf" och länkat via Lovangel hit.
Det hörs tydligt hur Lydia erkänner fysisk misshandel och genomgående utövar psylisk misshandel, minutrar innan "dödsfilmen"

https://youtu.be/vTyfBxaoUAo

Nu ljuger du igen Mumsemuff. Man hör Emil säga att Lydia skulle ha slagit dörren och honom. Men man hör Lydia säga att det var han själv som slog hål i dörren, och inget erkännande att hon slagit honom.
Psykisk misshandel? Det utöver Emil också ju.
Du får rensa öronen!
2022-08-28, 11:14
Medlem
Citat:
Du har läst fupen, ok. Men jag undrade om du har hört larmsamtalen? Dem som spelades upp under rättegångarna? Dem som inte finns återgivna i fupen?
Har du hört dem? Om du och dem som hävdar att Lydia Barth skött sig, hade fått höra "allt" tror jag man måste vara döv för att inte inse vilket sjukt monster Lydia Barth är.
Om man dessutom sett Lydia Barth in action inne i rättssalen, stirra med iskyla mot Emils anhöriga, är jag uppriktigt ledsen för er skull.

Va, erkänner du nu att fupen är tunn? För det då påstår nu skulle vara en stor bit i rättens agerande, sådant som absolut skulle stått med i fupen. Intressant det!
2022-08-28, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Va, erkänner du nu att fupen är tunn? För det då påstår nu skulle vara en stor bit i rättens agerande, sådant som absolut skulle stått med i fupen. Intressant det!
Nej, det tycker jag inte. Svara på frågan istället.
2022-08-28, 11:21
Medlem
Citat:
Nej, det tycker jag inte. Svara på frågan istället.

Men det du säger/påstår står ju inte med i fupen. Så jag tolkar det som ännu en stor lögn från dina sida eftersom du bevisat att du ljuger så förbannat mycket!
Svar på din fråga: Nej det tror jag inte.
2022-08-28, 11:22
Avslutad
Citat:
Nu ljuger du igen Mumsemuff. Man hör Emil säga att Lydia skulle ha slagit dörren och honom. Men man hör Lydia säga att det var han själv som slog hål i dörren, och inget erkännande att hon slagit honom.
Du får rensa öronen!
Är det vad du hör? Det stämmer dåligt med vad som hörs för övriga intresserade. Den konversationen finns även återgiven i fupen. Svårt att missförstå, kan jag tycka..
2022-08-28, 11:24
Avslutad
Citat:
Men det du säger/påstår står ju inte med i fupen. Så jag tolkar det som ännu en stor lögn från dina sida eftersom du bevisat att du ljuger så förbannat mycket!
Förundersökningsprotokollet, dvs fupen är själva underlaget för fallet. Under rättegången råder fri bevisprövning, där spelades ljudfiler upp. Från båda parter.
2022-08-28, 11:25
Avslutad
Citat:
Vad ljuger jag om, enligt dig?
2022-08-28, 11:26
Medlem
Citat:
Är det vad du hör? Det stämmer dåligt med vad som hörs för övriga intresserade. Den konversationen finns även återgiven i fupen. Svårt att missförstå, kan jag tycka..

Precis, och vart i fupen i filminspelningen ca 10 minuter före mordet står det att hon erkänner att hon slagit Emil? Svar: Ingenstans. Men som vanligt så fantiserar du ihop ord som inte står i texten, din vana trogen.
2022-08-28, 11:31
Medlem
Citat:
Vad ljuger jag om, enligt dig?

Ja nu senast att Lydia skulle ha erkänt i ljudfilen att hon skulle ha slagit Emil.
Innan dess, att Lydia hotat hyresvärden och hennes barn. I ditt skitsnack om mig.
Att Lydia hade en registrerad skuld till Ulf.....ja jag kan fortsätta länge till...
Men det tjänar ingenting till eftersom du ändå bara anmäler ens inlägg så fort det blir hett om öronen för dig.
2022-08-28, 11:57
Avslutad
Citat:
Ja nu senast att Lydia skulle ha erkänt i ljudfilen att hon skulle ha slagit Emil.
Innan dess, att Lydia hotat hyresvärden och hennes barn. I ditt skitsnack om mig.
Att Lydia hade en registrerad skuld till Ulf.....ja jag kan fortsätta länge till...
Men det tjänar ingenting till eftersom du ändå bara anmäler ens inlägg så fort det blir hett om öronen för dig.
Det finns utskrivet i fupen, dock står det "ohörbart" i texten, men om man lyssnar på ljudfilen, HÖR man att Lydia erkänner att hon slagit - "på skämt".

Jag har dubbelkollat med kronofogden och det ser ut som jag påstått, att det ligger en skuld som blivit avvisad, dvs att kronofogden inte har drivit in den för att Ulf inte betalat ansökningsavgift.

Lydias totala skulder är på över 600 000 i dagsläget hos kronkalle.

I sms-skärmdumparna, du delat, så framgår det att Lydia hotar hyresvärdinnan
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-28 kl. 12:05.
2022-08-28, 12:06
Medlem
Citat:
Du får rensa öronen!

Man hör även henne säga att hon fixar dörren. Varför gör hon det om den inte var sned eller trasig?
Vad Lydia sagt eller inte sagt är ganska orelevant eftersom hon inte anses trovärdig av både rätt och flertal andra personer.

När hon förklarar hur dom slåss kommer hon bara ihåg vad Emil gjort i detalj mot henne. Inte vad hon själv gjort innan dom påtalar för henne.

Verkar vara ett förfaringssätt dom Lydia lever efter... Alla är dumma och jag har inte gjort nåt..

Du kanske ska läsa på lite om narcister och om kritiskt tänkande. Eller det som du själv tjatar om hela tiden... Lära dig läsa eller rensa öronen
Då slipper du sitta och ljuga så mycket härinne
2022-08-28, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nej, de var inte varandras olycka. LYDIA BARTH VAR EMIL FREMDLINGS HELVETES OLYCKA FÖR HON MÖRDADE HONOM!

Livet består av fler än en människa. Hur resultatet än slutar. Interaktion mellan människor är ofta anledningen till tragiska slut.
Jag kan läsa. Behöver inte fetade versaler för att dra mina egna slutsatse, tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in