Citat:
Ursprungligen postat av
Black-Ivan
Bra att du håller med om att Nasa är trams. Det är viktigt att börja nysta upp i rätt ände som farmor brukade säga!🙂
Även du Jonas måste väl hålla med om att enda sättet för oss att få ett slutgiltigt svar på denna fråga hade ju varit om
Nasa hade varit ärliga och sagt sanningen. Nasa-tramset har absolut med FE-rörelsen att göra.
Det med södra korset har jag inget svar på än men ge mig 50milj dollars om dagen (samma som nasa får) så ska
jag lösa det åt dig.
Vilken sanning då finns ju tusentals videor och foton på globen och alla länder som varit på månen.
Alla andra planeter är glober som du kan se med kikare eller på observatorium.
Och alla austronauter som tagit bilder och ute i rymden just nu.
Så du menar att alla dem har fått munkavel att inte säga som det är trots att det snart är 2023 och dem ska ut igen på månen.
Ingen har sagt nåt Nasa måste ha en väldig hållhake på all personal och rymdstyrelser i olika länder sure.
Väx upp kom ut i verkligheten
Det är FL som inte har några bevis fixa ett foto ni är bara konspiratoriska och har inga fysiska bevis.
Varför åker inte FL ut i rymden och ser krökningen tex och allt men det vägrar ni trots att det har erbjudits under åren det kallar jag fegt och inte vill inse sanningen att jorden är en glob.
Istället gör vissa youtube videos som är lätt att motbevisa och så dåliga ibland
Skulle inte förvåna mig om fl ledarna tjänar pengar på er och egentligen skrattar åt det.
Folk har vetat i flera tusen år att globen är rund.
Angående blue marble 2012 skriver dem.
What you see here is an ultra-high-resolution true-color photo of North and South America, as seen by NASA’s Suomi NPP satellite (larger version below). Because Suomi is only 512 miles (824km) up, it cannot see the whole of Earth at one time; instead, a bunch of separate photos are stitched together to create a complete Blue Marble.
Där är väl orsaken