2022-08-27, 10:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Och då får vi hoppas att Bianca har finare fitta är Zara Larsson
Och även rövhål.
Citera
2022-08-27, 11:00
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Och då får vi hoppas att Bianca har finare fitta är Zara Larsson

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Och även rövhål.

En fitta och ett rövhål, nu har ni fångat min uppmärksamhet pöjkar!

Tror ni att Bianca kommer lägga lite ansträngning på sina "leaks" åtminstone?
Eller kommer det att vara kamerablixtbilder och skakiga vids gjorda av mästerregisören Philiiipeh, som vanligt?
Citera
2022-08-27, 11:05
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell

Eller kommer det att vara kamerablixtbilder och skakiga vids gjorda av mästerregisören Philiiipeh, som vanligt?

Leaks brukar väl oftas va i dålig kvalitet, så skulle det släppas en sextape så gissar jag att kvaliten kommer vara medioker.

Har vi tur kanske vi får en lebb video med Bianca och Alice Stenlöf det hade fan inte vart helt fel
Citera
2022-08-27, 11:10
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Leaks brukar väl oftas va i dålig kvalitet, så skulle det släppas en sextape så gissar jag att kvaliten kommer vara medioker.

Har vi tur kanske vi får en lebb video med Bianca och Alice Stenlöf det hade fan inte vart helt fel

Johan Vilde producerat då förmodligen...
Som sig bör.
Senast redigerad av Ulf-Knulldell 2022-08-27 kl. 11:14.
Citera
2022-08-27, 11:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell

Hon har ”råkat” visa en tutten i en vlogg så man vet aldrig.
Citera
2022-08-27, 11:53
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon har ”råkat” visa en tutten i en vlogg så man vet aldrig.

Det kan mycket väl bli hennes origin-storie, sen efter att gangbang-videorna har cirkulerat ett tag...
Citera
2022-08-27, 12:32
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Varför det? Det har väll något år sedan de flirtade och när det pratades i två meter dumheter om Bianca eller Alice raggat på honom på way out west så framkom det att det var andra killar de raggat på. 😁

Men det är verkligen konstigt att Bianca offentligt berättat att hon har legat med två dokusåpadeltagare, Oliver och Eric. Varför ska allmänheten veta det? Det blir väl bara pinsamt för hennes eventuella framtida barn. Finns det en sak som Bianca inte gör för uppmärksamhet? 🙄

Och glöm inte de vet du Johan gunterberg
Citera
2022-08-27, 14:47
Medlem
rabbithearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Åh, blir orolig för henne. Känner igen så mkt i hennes beteende just nu.

Jag tror hon upplever hypomani och att en rejäl dipp kommer att komma efter detta. Jag tror också hon är extremt sjuk i sin ätstörning. Det är så mkt bodychecking på instagram just nu. Det är typ det enda som postas.

Verkligen. Visste inte att det kallas body checking men hon visar upp sin kropp på ett väldigt iögonfallande och självmedvetet sätt, framförallt midjan.
Citera
2022-08-27, 17:56
Medlem
Mer.info.007s avatar
Märks att hon har gått ned i Vikt är det hon och Maxida Märak med sina ätstörningar.
Citera
2022-08-27, 22:08
Medlem
CommonSenses avatar
Hon är riktigt smal, det enda man ser är 2 bröst som sticker ut med styvna bröstvårtor

https://www.instagram.com/p/ChraGfMDMyC/?hl=sv
Citera
2022-08-27, 22:51
Medlem
Mer.info.007s avatar
Hon verkar inte må bra, märks tydligt att inte hel ok med henne. Snart får man bäl läsa i
Media att hon svimmat av.
Citera
2022-08-27, 22:54
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag är ledsen att behöva berätta det här för dig, men varken du eller de du syftar på som "riktig överklass" bestämmer över betydelsen av ord. Du är en patetisk wannabe.

Nja, jag tror du har fel här…Överklass handlar om betydligt mer än om pengar.
Det handlar om en tillhörighet som förvisso i grunden bygger på att någon släkting varit groteskt rik.
När väl det stadiet är passerat eller det gått en generation eller två, men bygger sedan på likartad bakgrund: Vilka skolor du har gått på, var du är uppväxt, vilka dina vänner är, osv
Du kan vara förhållandevis luspank och ändå vara överklass. Jag har flera vänner som är på detta viset; lågt nummer på riddarhuset, men utan någon större kapitalansamling.

Låt oss vända på steken; anser du t.ex. att följande figurer är överklass: Bert Karlsson, Leif-Ivan Karlsson, Jan Emanuel Johansson, eller valfri ICA-handlare med ett par Kvantum butiker?
Det handlar således inte om pengar per se utan om pengar OCH bakgrund.

Till och med F. Scott Fitzgerald begrep detta när han skrev The Great Gatsby.
Blott pengar gör dig inte till överklass, överklassen utnyttjar dock nyrika för egen vinning då nyrika älskar frotteras med överklassen ihop om att själva kunna bli överklass.

Att bli överklass tar ett antal generationer. Bianca kommer aldrig vara/bli överklass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in