2022-08-26, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evert1
Då är det sant det jag fick höra vid nyår att det var r*p** som våldtog liban genom att läsa förundersökningen. Är väl inte så konstigt med liban’s förhör.
Fel tråd, men kan du länka den förundersökningen du pratar om, och utveckla gärna det med våldtäkten☺️
Citera
2022-08-26, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insallad
Utveckla gärna!

Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Väntar med spänning på att få reda på hur du kom på tanken att lägga in det i denna tråden?

Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Fel tråd, men kan du länka den förundersökningen du pratar om, och utveckla gärna det med våldtäkten☺️

Om ni läser i denna fup. Så ser ni mellan sidan 995 och uppåt att lib*n som döda ifr*h i andersberg golar ut r***o att han har mördat Baran. Och att ro**o säljer droger med b*ran. Ingen liten golning. 3 månader efter den golningen dör if*ah pågrund av en våldtäktsbild som hon hade på li*an. Och jag fick höra runt nyår att denna ro**o ska ha våldtagit li*an. Det är väl pågrund av denna golning kan jag tänka mig.
Senast redigerad av Evert1 2022-08-26 kl. 15:06.
Citera
2022-08-26, 15:47
Medlem
Citat:
Om ni läser i denna fup. Så ser ni mellan sidan 995 och uppåt att lib*n som döda ifr*h i andersberg golar ut r***o att han har mördat Baran. Och att ro**o säljer droger med b*ran. Ingen liten golning. 3 månader efter den golningen dör if*ah pågrund av en våldtäktsbild som hon hade på li*an. Och jag fick höra runt nyår att denna ro**o ska ha våldtagit li*an. Det är väl pågrund av denna golning kan jag tänka mig.
Okej, har svårt att se att r*pp* ska våldta en kille av den anledningen om han inte är bög? Känner inte han så vet inte. Vet inte om ett rykte kan styrka det. Men du kanske känner han och vet hur han är som person. Man lär väl vara ganska sjuk om man ska våldta en kille och även ta bild på det ?
Citera
2022-08-26, 16:09
Medlem
Citat:

I villen FUP golar den där ut R?.. Och vem är den där R**? Vilka bokstäver saknas?…
Citera
2022-08-26, 18:36
Medlem
Sista dagen i hovrätten ska ha varit i dag… Blir intressant att se om dom släpps på fri fot i vändan på dom eller hur det blir….
Citera
2022-08-26, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
I villen FUP golar den där ut R?.. Och vem är den där R**? Vilka bokstäver saknas?…

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fanonfiles.com%2F96Me7f1b yd%2FG_vle_TR_B_3622-21_Aktbil_183-1_pdf

Liban golar ut roppo vart han gömmer gevär hos hans farsa och att han nog ligger bakom mordet på Baran.. liban golar allt och alla vart som stashar sina grejer. Kolla från sidan 995. Prata helt öppet om grejer som inte ens handla om fallet. Så roppo lär garanterat ha fått husis hos sin farsa efter det uttalandet.
Citera
2022-08-26, 18:50
Medlem
Citat:
Sista dagen i hovrätten ska ha varit i dag… Blir intressant att se om dom släpps på fri fot i vändan på dom eller hur det blir….

Det är så han menar. Ropo har sagt till mig att det var Allan som sköt Charlie.
Vet du hur han har fått den informationen?
Nej.
Har Charlie berättat vem som sköt honom?
Nej. Ropo sa det till mig en gång när vi var själva.
Sa han något mer om det?
Nej han sa bara att det var Allan
Vet du om Ropo har vapen?
Jag vet inte. Han visade ett för mig en gång. Det var längesen.
Var det pistol, gevär eller vad var det?
Ett gevär. Det var längesen han visade det. Han sa att det var hans pappas.
Var det hemma hos Ropo?
Ja. Utdrag från kvinnomördaren förhör
Citera
2022-08-26, 18:54
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Nej.
Sa han något mer om det?
Var det hemma hos Ropo?

Typiskt, pundare och babbar golar in varandra så fort de får chansen.
Så sitta i TR med babbe/pundare är inte skönt
Citera
2022-08-26, 19:30
Medlem
Citat:
Nej.
Sa han något mer om det?
Var det hemma hos Ropo?
Men du kan väl inte mena att Roppo skulle ha våldtagit en snubbe i röven och filmat/knäppt kort på det för att han sa det i förhör ?
Ett gevär hos farsan? Säkert hans farsas så Ingen skada skedd, att nån Allan skjutit nån Charlie ? Ingen skada skedd där heller. sen om han säljer kokain så vet nog polisen det redan.
Som sagt känner inte han men köper inte hela våldtäkts grejen, och även att libans moster eller vad hon var skulle haft kortet/filmen ? Så han gjorde de med en publik också? Så han skulle få rykte som en rövknullare? Nej köper inte det.
Citera
2022-08-30, 17:40
Medlem
Båda släppta på fri fot i väntan på dom…. Precis som jag skrev efter att domen i tingsrätten kom…! Blir kul att se om det blir kaos i stan nu 😂
Citera
2022-08-30, 18:25
Medlem
Citat:
Båda släppta på fri fot i väntan på dom…. Precis som jag skrev efter att domen i tingsrätten kom…! Blir kul att se om det blir kaos i stan nu 😂
Ja risken är stor att något händer i Gävle snart 😅
Citera
2022-08-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja risken är stor att något händer i Gävle snart 😅
Den chansen lär vara tvär liten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto