2022-07-13, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albertodinero
Är killen som fick 14 år den person ayye la upp en bild på Instagram nyss och skrev 14

Nej det måste vara nån annan det där.. Sabanovs fick 14 år och han är vit… Det är nog nån annan det där
Citera
2022-07-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Har jag förstått rätt att han nu försöker skylla ifrån sig och peka det mot Almassri?… En s.k golning i den där världen eller?..
Tänkte också på det när jag läste det, killen kommer ju få det jobbigt om A.A blir misstänkt nu😂
Citera
2022-07-26, 17:47
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insallad
Bemödade mig med att lyssna på ena av mördarbas förhör på PC. Alltså det tog 2 minuter att först att han ljuger. ”Det finns kameror, vi åt sushi och jag betala för båda med Swish, han sov hos mig även dagen innnan, osv osv”. Att poängtera massa detaljer utan att bli tillfrågad om dom tyder bara på en sak.
Otroligt hur leka smart kan bli så fel 😂

Undra hur man kan snapa och betala med Swish när ”han inte har en telefon”. ”Aldrig haft en, i en månad kanske max” ”jag är social så jag tar samtal irl såhär”
😂 bra förklaring
Citera
2022-07-31, 17:05
Medlem
ynz nielsens avatar
https://anonfiles.com/96Me7f1byd/G_vle_TR_B_3622-21_Aktbil_183-1_pdf
Citera
2022-07-31, 17:06
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynz nielsen
Jag gissar att tanken är god men det blir "502 Bad Gateway" edit; nu fungerar länken. Mången tack för FUP.
Senast redigerad av VoktorDodka 2022-07-31 kl. 17:25.
Citera
2022-07-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynz nielsen

Det funkar inte för mig, kan du skicka pm?
Citera
2022-08-23, 08:23
Medlem
Citat:
Tio minuter efter mordet på Brunnsgatan hade ett namn på en misstänkt redan dykt upp hos polisen. Sedan låste man sig där – och utredde aldrig alternativa gärningsmän trots både motiv och möjlighet. Det menar rådmannen Mikael Hammarstrand.
Nu inleds fallet i hovrätten.
https://www.gd.se/2022-08-23/radmannen-darfor-ska-morddomda-mannen-frias
Vad tror ni, blir dom friad ?
Citera
2022-08-23, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
https://www.gd.se/2022-08-23/radmannen-darfor-ska-morddomda-mannen-frias
Vad tror ni, blir dom friad ?

Jag tror det…! Jag skrev det efter förra domen redan… Det är säkert dom som gjort det men bevisningen är alldeles för svag för ett mordmål och i den där artikeln säger han typ det jag skrev för rätt längesen… Den utredningen som verkar ha gjorts är usel för ett mordmål (kanske inkompetens för att vi varit förskonade från sånt i Gävleborg?). Det finns inga direkta bevis utan bara antaganden typ och indicier eller va det kallas men inget direkt ändå….. Sen tycker jag att det är konstigt hur dåligt dom utrett Magomed och anstiftare osv….!
Citera
2022-08-23, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Jag tror det…! Jag skrev det efter förra domen redan… Det är säkert dom som gjort det men bevisningen är alldeles för svag för ett mordmål och i den där artikeln säger han typ det jag skrev för rätt längesen… Den utredningen som verkar ha gjorts är usel för ett mordmål (kanske inkompetens för att vi varit förskonade från sånt i Gävleborg?). Det finns inga direkta bevis utan bara antaganden typ och indicier eller va det kallas men inget direkt ändå….. Sen tycker jag att det är konstigt hur dåligt dom utrett Magomed och anstiftare osv….!
Ja verkligen, blir dom frikänd så är det en riktig skandal att dom inte gjort en bättre utredning runt mago’s skumma vittnesmål och ännu skämmigare att dom gått ut med att dom inprincip vet att A.A och co är anstiftare. Varför inte plocka in dom direkt på natten när det hände, när dom ändå viste att dom låg i krig..
Citera
2022-08-25, 21:50
Medlem
Då är det sant det jag fick höra vid nyår att det var r*p** som våldtog liban genom att läsa förundersökningen. Är väl inte så konstigt med liban’s förhör.
Senast redigerad av Evert1 2022-08-25 kl. 21:52.
Citera
2022-08-26, 07:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Evert1
Då är det sant det jag fick höra vid nyår att det var r*p** som våldtog liban genom att läsa förundersökningen. Är väl inte så konstigt med liban’s förhör.

Utveckla gärna!
Citera
2022-08-26, 09:20
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evert1

Väntar med spänning på att få reda på hur du kom på tanken att lägga in det i denna tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in