2022-08-26, 04:40
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenaj68
Håller med.
Är inget att skoja om
Politiskt våld hör inte hemma i ett civiliserat land. Jag hatar Annie av hela mitt hjärta, hon är en jävla fitta men hon har all rätt att framföra sina åsikter.
Citera
2022-08-26, 04:42
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Är det så, alltså?
Wow. Spännande att vi har gängkriminella som skriver i tråden. "Sveriges stolthet".

Varför tror du Annie och hennes gäng är i tråden?

Citat:
Ursprungligen postat av Leif0
Synd att han ej lyckades med det

Tyvärr så var ju Annie inte något primärt mål för honom och han var dessutom bara en psykpatient, men bättre lycka nästa gång.
Citera
2022-08-26, 04:44
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Är inget att skoja om
Politiskt våld hör inte hemma i ett civiliserat land. Jag hatar Annie av hela mitt hjärta, hon är en jävla fitta men hon har all rätt att framföra sina åsikter.

Det våld Annie med sin politik utsätter folket för då, det är inte mer än rätt om hon drabbas av det själv. Politiker ska inte kunna göra det mot folket och skydda sig i trygga områden och dessutom omge sig med en massa livvakter om inte folket får samma förmåner.
Citera
2022-08-26, 04:47
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det våld Annie med sin politik utsätter folket för då, det är inte mer än rätt om hon drabbas av det själv. Politiker ska inte kunna göra det mot folket och skydda sig i trygga områden och dessutom omge sig med en massa livvakter om inte folket får samma förmåner.
Det kan man tycka men det är en principsak för mig att demokratin fungerar utan att man blir mördad.
Citera
2022-08-26, 04:53
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Det kan man tycka men det är en principsak för mig att demokratin fungerar utan att man blir mördad.

Det är en principsak att folket inte ska mördas heller men Annie är en av de främsta politiker som förstört detta samtidigt som hon själv satt sig i säkerhet i trygga områden + en massa livvakter.

Det bör vara en principsak att politiker ska utsättas för samma otrygghet som resten av folket utsätts för.
Citera
2022-08-26, 04:56
Medlem
needAlifes avatar
Fair enough men vill ändå inte se henne mördad. Där går min gräns. Ja att hon är en pest för svenska folket behöver vi nog inte debattera om.
Citera
2022-08-26, 04:59
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Fair enough men vill ändå inte se henne mördad. Där går min gräns. Ja att hon är en pest för svenska folket behöver vi nog inte debattera om.

Om det räddar livet på åtskilligt många fler oskyldiga svenskar då?
Vad är mest värt, Annies liv eller 100 oskyldiga svenskar liv?
Citera
2022-08-26, 05:15
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Om det räddar livet på åtskilligt många fler oskyldiga svenskar då?
Vad är mest värt, Annies liv eller 100 oskyldiga svenskar liv?
Önskar inte livet ur någon. Där går min gräns. Hatar hennes politik men där går min gräns
Citera
2022-08-26, 05:22
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Önskar inte livet ur någon. Där går min gräns. Hatar hennes politik men där går min gräns

Så du tyckte det var bra att Hitler inte mördades innan kriget också trots alla han tog livet av?
Personligen tycker jag det är bra att galna politiker stoppas innan de hinner med att ta livet av en massa oskyldiga.
Citera
2022-08-26, 05:27
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Så du tyckte det var bra att Hitler inte mördades innan kriget också trots alla han tog livet av?
Personligen tycker jag det är bra att galna politiker stoppas innan de hinner med att ta livet av en massa oskyldiga.
Ja det var ju ett nytt sätt att se på saken haha. Men om jag förstår dig rätt då vill du döda Annie Lööf? För svenska folkets väl.
Citera
2022-08-26, 05:33
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ja det var ju ett nytt sätt att se på saken haha. Men om jag förstår dig rätt då vill du döda Annie Lööf? För svenska folkets väl.

Nej jag vill inte offra mitt liv på det sättet, speciellt inte när jag redan har satt mig i säkerhet i ett annat land än Sverige. Men jag konstaterar bara rent sakligt att många liv skulle räddas om Annie stoppades och jag tycker att alla dessa liv är mer värda än Annies liv. Annie är en förövare och inget offer.
Citera
2022-08-26, 06:26
Avslutad
Citat:
Då är det isf Åkesson som ska dödas eftersom han och hans parti har samma ideologi och framtidsvisioner som Hitler hade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in