2022-08-25, 23:40
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Sara Skyttedal kallade Annie Lööf för quisling( landsförrädare). Kan ha påverkat bilden av Annie.

Hon är ju det.
Det är Annies egna handlingar som påverkar bilden av henne.
Citera
2022-08-25, 23:50
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
En
Det hela är absurt. Total absurt.

Och nu ska hon få ett skattebetalt målsägandebiträde.

En kort utsaga av Sveriges utrikesminister Linde i Expressen:

"Fruktansvärt att det hat som SD och andra högerextrema krafter riktat mot @annieloof lett till detta. All heder och omtanke till dej Annie”

Härregud. Det tog inte lång tid innan SD skulle få skulden för ett icke inträffat dåd. Påtalat av en gravt psyksjuk man, som antagligen får tillbringa resten av livet på Säter.

Fyfan, det går inte längre att läsa en svensk dagstidning eller något nyhetsprogram på svensk TV.

Som sagt, den här åklagaren bör granskas i grunden. Vad har han för agenda? Vad finns i hans bakgrund? Politiska uppdrag?

Det är rent absurt att Linde yttrar sig angående hetsning mot parti eller dess företrädare. Hon och hennes parti har bidragit till en så pass hård hets mot bland annat Åkesson så han tvingas ha vaktbeskydd dygnet runt. Löfven vräkte ur sig hat mot SD och dess väljare. Men då minsann är det inte hat. Då är det ok att använda vilken vokabulär som helst. Sossarna kör med dubbla måttstockar. Rent bedrövligt.
Citera
2022-08-26, 00:36
Medlem

Citat:

"Åklagaren: 32-åringens syfte var att skada det svenska samhället"

"Enligt kammaråklagare Henrik Olin är det inte Theodor Engströms koppling till nazistiska Nordiska motståndsrörelsen som ligger till grund för att polisen rubricerar mordet i Visby som terrordåd. Det är istället att 32-åringens syfte ska ha varit att skada det svenska samhället. Ohlin säger att det i sak handlar om uppgifter som har framkommit i utredningen, men att han kan inte gå in på detaljer."

Alltså, jag har inget till övers för NMR, men som sms-media tolkar det så är det ju huvudlöst. Rädda vänstern som Annie tillhör till vilket pris som helst. I alla fall jag lägger ner all koll på SvT, SR och TV4 fram till valet. Knappt jag orkar läsa Flashback. Och dessutom är jag inte i Sverige när valet sker. Tack o adjö.
Senast redigerad av MannishBoy 2022-08-26 kl. 00:52.
Citera
2022-08-26, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif0
Synd att han ej lyckades med det
Håller med.
Citera
2022-08-26, 00:46
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Hon är inte illa omtyckt endast av högerextrema som SR försöker få det till. .
När jag talar med släkt och vänner har hon bäddat för det själv.

Vad olika det kan vara, din släkt och dina vänner tycker alltså att det är hennes eget fel att hon blir mordhotad. Men då är de ju högerextrema.
Citera
2022-08-26, 00:49
Medlem
Nu bör ett försvarligt antal stödröster gå till C. Många önskar livet ur C-ledaren.
Vad är det för människosyn?
Citera
2022-08-26, 00:49
Medlem
Kan det här vara de 10 000 tyska bögarna fel ?

Skämt åsido vill jag nog höra förhörsbandet om jag inte ska avfärda detta som ett planterat PR-trick av Centern. Man har ju tappat på Annies förmåga att leka vindflöjel.

Till det kommer vad peddona kostat dem...
Citera
2022-08-26, 00:53
Medlem
Annie Lööf kan inte öppna munnen utan att mobba SD, vidrigt att höra på henne. Tänker att hon skulle passa till att spela sadistisk lägervakt i Auschwitz. Och TV-media hänger på, direkt i samband med denna "nyhet" så kom en massa om högerextremism inom politiska partier, särskilt SD, underförstått skulle man smutsa ner SDs rykte nu inför valet. Konstigt också att detta hot mot Annie Lööf kommer så precis när röstningen startat. Lika lögnaktigt och manipulerande som allting i media nuförtiden!
Citera
2022-08-26, 01:08
Medlem
Så han ville både slå till mot en av den svenska psykiatrins ledare och samtidigt ta ner Annie?
Citera
2022-08-26, 02:45
Medlem
Lagerthas avatar
Annie har tidigare blivit lovad statsministerposten. Blir hon nu blåst på den så väntar säkert ett riktigt hett toppjobb hos globalisterna istället.

Eller så får vi ytterligare ett riktigt stolpskott på posten, så dum att befolkningen inte kan tro att hon skulle kunna vara en del av en alternativ agenda. Samtidigt ÄR hon tillräckligt dum för att faktiskt inte förstå och hon kommer att kunna agera genuint.

Människor har svårt att lita på någon som är uppenbart betydligt smartare än de själva.
Citera
2022-08-26, 03:15
Medlem
ziggarillens avatar
Såg igår när Malou intervjuade Annie Lööf och hon såg helt uttråkad ut. Speciellt när Lööf började rabbla i vanlig ordning samma sak som hon gör ständigt. Idag när Ulf Kristersson intervjuas är hon glad och trevlig. Tror alla normala människor har svårt för narcissisten Lööf. Lita på att hon kommer tjata om att hon skulle bli knivhuggen och ge kängor till Åkesson. Borde vara rena julafton för Lööf som nu får uppmärksamhet vilket en grandios och självupptagen människa kräver. Hon som dog kommer inte Annie ägna en tanke för nu handlar det om henne själv. Outhärdligt med narcissister och hur hennes karl står ut är över mitt förstånd. Hela blicken säger att hon har en störning.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-08-26 kl. 03:18.
Citera
2022-08-26, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Så här det funkar. Vänsterliberaler är kontraintuitiva narcissister som är proffs på att mjölka sympati från dumsvenne. Högern är kontraproduktiva hjon som går i fälla efter fälla.

Det är lågt. Men det är så här det funkar tyvärr. Det är så här GAL vinner över TAN. Att kunna framställa sig själva som offer och köra med DARVO.

Idiotjävlar som Theodor Engström är precis varför Sverige är så söndertrasigt utöver den politik både sossar och borgare bedrivit. Varje gång debatten är på väg åt rätt håll och det ser ut att bli mindre skitnödigt så kommer sådana här psykopatmuppar som en skänk från ovan för vänsterliberalerna och serverar narrativet om onda superskurkpsykopatdödsknarnazistsvenne de desperat behöver för att avleda från all annan skit i samhället på ett silverfat.

Theodor Engström är det bästa som hänt vänsterliberalerna sedan Palme gick och blev deras eviga martyr. Det är en ond cirkel utav slug vänsternarcissistisk känslomanipulerande och en kontraproduktiv höger utan konsekvenstänk.

Jag blir nästan självmordsbenägen av alltsammans ibland. Hur pass jävla korkad och kontraproduktiv högern är och hur pass opportunistisk och "snyft bu hu tyck synd om mig och känn dig skyldig" narcissistisk och manipulativ vänstern är.

Jag önskar att jag aldrig funnits ibland.

Du får det att låta som han att har avgjort valet till vänsterns fördel. Självfallet är detta bara hittepå efter att det totalvänt i opionionsmätningarna. Nä, detta kommer inte att påverka mer än möjligtvis ca 0,1-0,2 % fler röster till centerns favör från sympatisörer. Dessa skulle troligtvis då komma från partier på vänstersidan.
Senast redigerad av Doolex 2022-08-26 kl. 04:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in