Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Så här det funkar. Vänsterliberaler är kontraintuitiva narcissister som är proffs på att mjölka sympati från dumsvenne. Högern är kontraproduktiva hjon som går i fälla efter fälla.
Det är lågt. Men det är så här det funkar tyvärr. Det är så här GAL vinner över TAN. Att kunna framställa sig själva som offer och köra med DARVO.
Idiotjävlar som Theodor Engström är precis varför Sverige är så söndertrasigt utöver den politik både sossar och borgare bedrivit. Varje gång debatten är på väg åt rätt håll och det ser ut att bli mindre skitnödigt så kommer sådana här psykopatmuppar som en skänk från ovan för vänsterliberalerna och serverar narrativet om onda superskurkpsykopatdödsknarnazistsvenne de desperat behöver för att avleda från all annan skit i samhället på ett silverfat.
Theodor Engström är det bästa som hänt vänsterliberalerna sedan Palme gick och blev deras eviga martyr. Det är en ond cirkel utav slug vänsternarcissistisk känslomanipulerande och en kontraproduktiv höger utan konsekvenstänk.
Jag blir nästan självmordsbenägen av alltsammans ibland. Hur pass jävla korkad och kontraproduktiv högern är och hur pass opportunistisk och "snyft bu hu tyck synd om mig och känn dig skyldig" narcissistisk och manipulativ vänstern är.
Jag önskar att jag aldrig funnits ibland.
Du får det att låta som han att har avgjort valet till vänsterns fördel. Självfallet är detta bara hittepå efter att det totalvänt i opionionsmätningarna. Nä, detta kommer inte att påverka mer än möjligtvis ca 0,1-0,2 % fler röster till centerns favör från sympatisörer. Dessa skulle troligtvis då komma från partier på vänstersidan.