2022-08-25, 20:14
Medlem
YugLdds avatar
Är det asiaten som syns när man googlar på skoaffären i Mönsterås som är gäddan?

Googlade på ”What is Daisys Destruction” och läste en beskrivning. Ångrar mig.
Citera
2022-08-25, 20:16
Medlem
BeachBobs avatar
Undrar varför dom sågade upp ytterdörren. Det borde väl gå fortare och slå in ett fönster och hoppa in. Nu fick han ju tid att stänga datorerna och är dom krypterade med en bra kryptering hittar dom inget på dom diskarna.
Citera
2022-08-25, 20:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Förstår dig.
Får man fråga om du var med om att fiska upp denna gäddan.
Citera
2022-08-25, 20:32
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
Är det asiaten som syns när man googlar på skoaffären i Mönsterås som är gäddan?
Ja, det stämmer.
Citera
2022-08-25, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Får man fråga om du var med om att fiska upp denna gäddan.

Självklart.
Jag är ju FiskareSanna.
Citera
2022-08-25, 20:39
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
https://www.youtube.com/watch?v=FEiC7PrS0jg
En mycket obehaglig dokumentär och intervju med Scully som gjorde Daisys-filmerna.
Att inte dessa bara skjuts på plats är ju besynnerligt. Fy fan.
Kunde väl gått all-in med motorsågen liksom, oj, jag missade dörren lite, ajaj då, attans.
Citera
2022-08-25, 20:40
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
En sådan dump måste självklart startas av afghaner själva eftersom om de hittar offer på nätet så sker det på sidor där man talar andra språk än svenska eller engelska .
Personer som. Sara och Patrik kan inte heller infiltrera och locka fram andra grupperingar som sysslar med sexbrott mot barn som olika subkulturer och människor från olika länder som håller sig till sin egen grupp när de gifter bort barn
Jag ville bara påvisa att det inte endast är svenska smygbögar som vill detta på barn, det finns i överflöd i vissa andra kulturer.
Och det är accepterat.
Det blev lite svamligt men hoppas det gick att förstå.
Citera
2022-08-25, 20:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Självklart.
Jag är ju FiskareSanna.
Då får man gratulera till ytterligare en storfångst. Oavsett om han blir dömd eller inte. Måste säga att jag är rejält imponerad av dina resultat. Grattis och ett stort tack för vad du gör för våra barn.
Citera
2022-08-25, 20:44
Avslutad
Citat:
Då får man gratulera till ytterligare en storfångst. Oavsett om han blir dömd eller inte. Måste säga att jag är rejält imponerad av dina resultat. Grattis och ett stort tack för vad du gör för våra barn.

Tusen tack.
Citera
2022-08-25, 20:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Undrar varför dom sågade upp ytterdörren. Det borde väl gå fortare och slå in ett fönster och hoppa in. Nu fick han ju tid att stänga datorerna och är dom krypterade med en bra kryptering hittar dom inget på dom diskarna.

Kan det vara så, av säkerhetsskäl, att fler än en polis går samtidigt i bredd eller i rad och att det då är bäst genom en dörr?
Genom ett fönster blir det en i taget.
Jag tror inte att den här Gäddan skulle vara speciellt farlig för polisen men att dom kanske använder en viss taktik ändå.
Citera
2022-08-25, 20:50
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Lite ot men när dom tog han med flugsvamp2,0 kastade dom in en ilsken polishund i knät när han satt vid datorn vilket gjorde att han inte kunde kryptera något alls
Förstår inte varför dom inta kastade in en lysgranat och sen hoppade in genom ett fönster. Så brukar dom göra när det gäller material som skall säkras på datorer.
Citera
2022-08-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
https://www.youtube.com/watch?v=FEiC7PrS0jg
En mycket obehaglig dokumentär och intervju med Scully som gjorde Daisys-filmerna.
Att inte dessa bara skjuts på plats är ju besynnerligt. Fy fan.
Kunde väl gått all-in med motorsågen liksom, oj, jag missade dörren lite, ajaj då, attans.
Scully har väl fortfarande inte medgett ett enda dugg och knappt pratat under rättegångar eftersom han tänkt sig att skriva en bok och förklara hur han kunde gå från familjefar, revisor eller liknande till att begå grova sadistiska övergrepp på småbarn och sälja inspelningar på detta .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in