2022-08-20, 23:47
Medlem
Mycket vatten har runnit under broarna sedan jag var här sist.

Tråden verkar ha spårat ur totalt med spekulationer som får tidningen "en Ding Ding" värld att kännas lite faktabaserad.

Mitt BMI & BH storlek, huruvida Patrik skickar fram mig som kanonmat, varför jag inte blivit mördad, skatteverket, körkort, huruvida jag lider av psykisk sjukdom eller/och är kriminell/missbrukare verkar vara heta ämnen i tråden.

Vi kan dock börja med vulkanen.
Vulkan 1 var av kvinnligt kön.
Dock hann polisen före.

Vulkan 2 väntar åtal sent i höst.

BMI: Ingen aning, bantar när jag ser ut som en delicatoboll med skor.

BH: 80D

Patrik skickar inte fram mig som kanonmat. Tvärtom ber han mig att vara försiktig.

Flashbackriddare brukar inte vara så mordiska. Bakom tangentbordet är de dock ganska styva i korken.

Skatteverket: Om ni är oroliga för att jag skulle få kvarskatt så kan ni ju alltid betala in till mitt skattekonto. Annars behöver ni inte engagera er.

Jag har körkort. Brukar dock inte filma när jag sitter bakom ratten. Skulle jag gjort det så hade det nog blivit ett jävla liv på både Mineralvattnet och Goofer.

Psykisk sjukdom: Nej. Med orsak av min historik så har jag blivit utredd till höger och vänster.
ADHD men ingenting annat.

Kriminell: Nej. Har varit där men tagit mig ur min egen soppa.

I missbruk: Nej. Samma svar som ovan. Vaknar varje dag och är så glad att jag lagt skiten bakom mig.

Ps. Till er som träffat oss tidigare. Vi har lite semester just nu. Snart är vi dock åter ute på vägarna och då ses vi kanske igen 👍
Citera
2022-08-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Blir det mer med mörkrets furstinna Thea?

Thea får vi nog se mer av 🙂
Citera
2022-08-20, 23:55
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Thea får vi nog se mer av 🙂

Och världen skälvde! Spännande!

Vulkanen var alltså en kvinna. Jag spekulerade om det. Hongäddorna finns där ute i vassen!
Citera
2022-08-20, 23:55
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Vi kan dock börja med vulkanen.
Vulkan 1 var av kvinnligt kön.
Dock hann polisen före.

Vulkan 2 väntar åtal sent i höst.
Ja, tyvärr spekuleras det tröttsamt mycket i dina privata angelägenheter. Men du får cred för en sund inställning till bantning.

Det som dock är intressant vore ett blogginlägg på hemsidan gällande dessa vulkaner. Även om polisen hann före till kvinnan vore det kanske möjligt att ni kan lämna lite detaljer kring personen.
Citera
2022-08-21, 00:08
Medlem
Citat:
Och världen skälvde! Spännande!

Vulkanen var alltså en kvinna. Jag spekulerade om det. Hongäddorna finns där ute i vassen!

Hongäddorna finns men är ofta i det av ekonomiska intressen. Där failar vi. Vi kan inte betala för att köpa bilder eller våldtäkt av honornas barn.
Detta lämnar vi till polisen.
Andra honor är inblandade på grund av maken.
Dagboksbladet från mannen som ville ta med sitt barn är intressant läsning.
Det kommer en dag när vi får upp en hongädda.
Citera
2022-08-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ja, tyvärr spekuleras det tröttsamt mycket i dina privata angelägenheter. Men du får cred för en sund inställning till bantning.

Det som dock är intressant vore ett blogginlägg på hemsidan gällande dessa vulkaner. Även om polisen hann före till kvinnan vore det kanske möjligt att ni kan lämna lite detaljer kring personen.

När vi lämnar över info till polisen som leder till insats så får vi inte ut information om vad som hänt med tanke på förundersökningssekretess.
När vi mött personen eller lyckats identifiera så kan vi bevaka tingsrätter för att få tag på offentliga handlingar.
När vi lämnar tips så får vi på sin höjd info om att vi kan avbryta fiskandet och då ser vi att personen plötsligt är offline.
Citera
2022-08-21, 00:13
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Hongäddorna finns men är ofta i det av ekonomiska intressen. Där failar vi. Vi kan inte betala för att köpa bilder eller våldtäkt av honornas barn.
Detta lämnar vi till polisen.
Andra honor är inblandade på grund av maken.
Dagboksbladet från mannen som ville ta med sitt barn är intressant läsning.
Det kommer en dag när vi får upp en hongädda.

Fy satan, det förekommer alltså sådant, ja, man blir inte förvånad tyvärr. Grymt bra att ni satte ditt fanskapet!

Får man fråga om Stilige Bengt, har han hört av sig i efterhand och tramsat på något vis? Kan tänka mig att han dragit sina linor och försökt för fulla muggar att få er till att ni avpublicerar.
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-21 kl. 00:17.
Citera
2022-08-21, 00:19
Medlem
Citat:
Fy satan, det förekommer alltså sådant, ja, man blir inte förvånad tyvärr. Grymt bra att ni satte ditt fanskapet!

Får man fråga om Stilige Bengt, har han hört av sig i efterhand och tramsat på något vis? Kan tänka mig att han dragit sina linor och försökt för fulla muggar att få er till att ni avpublicerar.

Nope.
Han dansade in i cellen ett par veckor. Just nu befinner han sig i Småland. Eslöv kändes kanske lite trångt.
Citera
2022-08-21, 00:27
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Nope.
Han dansade in i cellen ett par veckor. Just nu befinner han sig i Småland. Eslöv kändes kanske lite trångt.

Erkänn när du konfronterade Tvålfagre Bengt att du tänkte att fan om vi haft med Thea, apokalypsens femte ryttare, också vilket jävla röj det hade blivit! Han frågade er om eld. Hade han frågat Thea det hade han nog fått se på eld, men inte den eld han efterfrågade om man säger så utan helveteselden for real innan han lommade hem till mammas kjolar
Citera
2022-08-21, 00:31
Medlem
Citat:
Erkänn när du konfronterade Tvålfagre Bengt att du tänkte att fan om vi haft med Thea, apokalypsens femte ryttare, också vilket jävla röj det hade blivit! Han frågade er om eld. Hade han frågat Thea det hade han nog fått se på eld, men inte den eld han efterfrågade om man säger så utan helveteselden for real innan han lommade hem till mammas kjolar

😁 Hon pratar ner den mest erfarne försäljare i skorna. Bengt var dock innan Thea hoppade in. Vi publicerar inte i turordning. Känner mig dock mest bekväm med Patrik, vi har varit ute på över 100 konfrontationer ihop. Han är lugn och det blir inte 30 minuter 🙂🙂
Citera
2022-08-21, 00:41
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
😁 Hon pratar ner den mest erfarne försäljare i skorna. Bengt var dock innan Thea hoppade in. Vi publicerar inte i turordning. Känner mig dock mest bekväm med Patrik, vi har varit ute på över 100 konfrontationer ihop. Han är lugn och det blir inte 30 minuter 🙂🙂

Haha, och 30 minuter kanske ändå var i det kortaste laget när det gäller Thea. Fick en känsla av att hon bara hade börjat och precis blivit varm i skorna och planerade en långfilm, typ ett helt hämndepos ā la Tarantino.
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-21 kl. 00:43.
Citera
2022-08-21, 00:44
Medlem
Extremt skrämmande hur utbrett sådana vidriga saker verkar vara i Sverige, mår illa av att enbart tänka på det.

Tackar Dumpen som gör ett jättejobb för alla normala invånares säkerhet. Vi som har yngre familjemedlemmar tycker att dumpen är super!

Tycker deras jobb är coolt, action och skippa rättvisa på samma gång.

Anser att polisen borde också gjort det, menar dumpen gör ett jättejobb men sådana som de hade nog behövts över hela Sverige. Ibland anser jag att brottsprovokation går att rättfärdiga, speciellt om ett eventuellt offer kan bli involverat.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-08-21 kl. 00:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in