2022-08-24, 22:12
Medlem
Hur länge tror ni det dröjer innan han åker in på kåken igen? Jag tror han klarar sig året ut på sin höjd.
Citera
2022-08-24, 22:15
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Hur länge tror ni det dröjer innan han åker in på kåken igen? Jag tror han klarar sig året ut på sin höjd.
Han blir gripen innan året är över sen kommer han få ett straff och göra real time denna gång.

Det bästa hade varit om man tar ut honom I skogen som en gammal hund, han har redan dödat flera stycken, om han offrar sig själv och ger sina organ till behövande ska jag försöka börja respektera honom igen.
Citera
2022-08-24, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon finns på instagram också där man inte behöver tik tok appen, öppen insta antar det är samma.

Fräsch brud, att han har barn sen tidigare vet vi men är det där verkligen hans ex? Då är Alva ljusår bättre.

Kan bara hålla med.
Jag kan verkligen inte påstå att jag har Höga tankar om Ceesay och hans val av kvinnor men den där bruden var under all kritik 😂
Alva är ca en miljon gånger över hennes nivå!
Kan någon skriva till kvinnan ifråga och fråga vad hennes besatthet i Alex bottnar sig i?
Det där kan fan inte vara hans barns mamma…
Eller någons barns mamma
Citera
2022-08-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shosho1
Hade det varit mamman till Alex barn så tror jag inte att barnen hade fått bo kvar hos henne, hon e heeelt kickad i sinna videos och det är bara gud som vet vad som finns i hennes smutsiga lägenhet

Så är det iofs.
Det där är nog bara ett riktigt psykfall som legat med honom någon gång och sedan fastnat på honom.
Citera
2022-08-24, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Någon som såg videon där hon dansar till alex och i bakgrunden ser lägenhet us som en riktig soptipp.

Hon skrev också något om alex och "en riktig crime scene för ca 1.5 år sedan" ..någon som vet vad det kan handla om..

Kolla in hennes knark-kvart och pundiga beteende ...( sorry alva/ alex har kört in kuken i denna tjackis och nu har ni alla aids)

https://www.tiktok.com/@quatrossa/video/7132875468361043206?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1

Fyy 🤢

Tror också att dom haft sex och att hon nu fått någon slags psykos och fastnat på honom…

Kan någon skriva till henne privat och fråga vad hon menar? 😏

Hans snack om att han är mördare kanske inte bara gäller ett mord, det kan ha skett fler gånger särskilt i såna där sällskap.
Citera
2022-08-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag tror inte Alex kan knulla
(varken Alva eller någon brud)

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han blir gripen innan året är över sen kommer han få ett straff och göra real time denna gång.

Det bästa hade varit om man tar ut honom I skogen som en gammal hund, han har redan dödat flera stycken, om han offrar sig själv och ger sina organ till behövande ska jag försöka börja respektera honom igen.

Berätta mer…
Finns fler som pratar om att han släckt fler än ett liv.
Citera
2022-08-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag tror inte Alex kan knulla
(varken Alva eller någon brud)

Tror inte jag heller.
Hans penis har somnat av ångest över allt skit han gjort och all skit han stoppat i sig.
Citera
2022-08-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Klart det inte är mamman till Alex barn. Hon bor ju inte ens i gbg? Det gör ju denna brud..

Alex är känd för att åka land och rike runt och knarka och knulla.
Hur träffade han Alva? Exakt så.
Citera
2022-08-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Nu la alex upp en bild på fru ceesay med låten - comitment issues - central cee.
Knullat det där trollet som nämns ovanför?

Alva hade aldrig låtit honom erkänna det öppet om det var sant. Det måste vara ett clickbait.
Synd då man hoppades på att dom hade haft något mer än bara ett metatjackisligg ihop 😂
Citera
2022-08-25, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Alva hade aldrig låtit honom erkänna det öppet om det var sant. Det måste vara ett clickbait.
Synd då man hoppades på att dom hade haft något mer än bara ett metatjackisligg ihop 😂
Jo hon skulle erkänna det öppet, hon är så pass nertryckt och förudmjukad av honom redan, att hon inte kan tänka klart.
Sen rättfärdigar hon det antagligen med något om att man ska förlåta enligt Koranen el liknande.
Citera
2022-08-25, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jo hon skulle erkänna det öppet, hon är så pass nertryckt och förudmjukad av honom redan, att hon inte kan tänka klart.
Sen rättfärdigar hon det antagligen med något om att man ska förlåta enligt Koranen el liknande.

Eller klickbait inför en ny ”Alex tog återfall och berättar om sin babymama nummer 7”
Inom kort kommer det en youtube om Norrland och deras ”vi ska hitta tillbaka till varandra trots allt” 😂
Citera
2022-08-25, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Tror inte jag heller.
Hans penis har somnat av ångest över allt skit han gjort och all skit han stoppat i sig.
Jaja man ser det på hela hans kroppsspråk hur kass han är i sängen! Minns när hon skulle raka hans röv, så fnittrig och obekväm och löjlig han va! Är man i 30 års åldern är man väl bekväm med att ens flickvän är i de regionerna ibland. Eller är det bara jag som känner så? Att ens partner hjälper till att raka en ibland på lite svår åtkomna ställen har väl alltid varit normaliserat?! Och inte heeelt utflippat, galet och lattjolajban som han tycker i videon!
I vilket fall, någon som är så obekväm, med dålig självkänsla och otrygg i sig själv, med sådana saker, brukar aldrig kunna prestera i sängen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in