2022-08-24, 16:05
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja det lutar ju åt att man borde gräva mer där eftersom det handlar ju om Emil och Lydia i denna tråd, och mordet. Jag menar, ska man gräva någonstans så bör det väl vara för att försöka få svar på varför det hände. Och då kan man ju tycka att det bör ligga närmare till hands att gräva kring Emil och Lydia istället för att gräva om Lydia och hennes ex och vänner m.m.

Det tycker jag vi gör!

Lite mer om alla dessa affärer han sysslade med. Han gjorde ju en del affärer som ej gick så bra.

Sen undrar jag om det var mkt bråk från dessa andra kvinnor han flörtade runt med. Sorry Loveangeli, det fanns fler än du. Ej meningen att såra dig.
2022-08-24, 16:08
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vilken fantasi!
Var står det att läsa att nån beundrar muffe?
Du har en stor portion tvångstankar och en livlig fantasi!
Och var visar det att hen hatar Ulf???
Nu får du fan citera!

Frågar du för det jag talade med Mumsbulle om? 🙈
Nu blev jag helt förvirrad. Nu får du fan förklara dig!
Du får läsa Muffes inlägg igen så ser du också.
2022-08-24, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför hade hon en registrerad skuld hos kronkalle?
Vad var det för annat lån hon hade till Ulf som var oregistrerat?

Det angår inte dig!
2022-08-24, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Det tycker jag vi gör!

Lite mer om alla dessa affärer han sysslade med. Han gjorde ju en del affärer som ej gick så bra.

Sen undrar jag om det var mkt bråk från dessa andra kvinnor han flörtade runt med. Sorry Loveangeli, det fanns fler än du. Ej meningen att såra dig.

Absolut är det lönt att göra.
Finns ju en hel del ? om man säger så.
2022-08-24, 16:13
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Absolut är det lönt att göra.
Finns ju en hel del ? om man säger så.

Jag läste ett sms där han visade en annan hur han drev med en brud. Undrar vad han fick ut av det?
Läste i tråden en annan som berättade hur svårt han hade för att ta ett nej.
Allt sånt här är ju relevant för att få en bild. Och för att ingen ska skrika nu, så nej- alla fördömer det Lydia gjort. Kan aldrig sägas för ofta.
2022-08-24, 16:16
Avslutad
Citat:
Det angår inte dig!
Angår det dig? Jag undrar vad det är för skulder, eftersom Lydia hävdar att hon låg back ca 300 000 från gårdsfiaskot.. det visade sig inte stämma, utan det var över 500 000 i skulder, allt från dagis/fritidsavgifter, förmodar jag, det ser så ut. Sen en massa blancolån och övriga skulder
2022-08-24, 16:18
Medlem
Citat:
Angår det dig? Jag undrar vad det är för skulder, eftersom Lydia hävdar att hon låg back ca 300 000 från gårdsfiaskot.. det visade sig inte stämma, utan det var över 500 000 i skulder, allt från dagis/fritidsavgifter, förmodar jag, det ser så ut. Sen en massa blancolån och övriga skulder

Ja.
2022-08-24, 16:19
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:

Emil hade visst många konstiga affärer med typer han inte gillade.
Han ville komma därifrån bl. a p.g.a det. Vad säger du om det Muffe?
2022-08-24, 16:32
Medlem
Citat:
Jag läste ett sms där han visade en annan hur han drev med en brud. Undrar vad han fick ut av det?
Läste i tråden en annan som berättade hur svårt han hade för att ta ett nej.
Allt sånt här är ju relevant för att få en bild. Och för att ingen ska skrika nu, så nej- alla fördömer det Lydia gjort. Kan aldrig sägas för ofta.
Det finns dom som sagt att han är konflikträdd också.. Och går undan
Har du glömt såna inlägg?
Men du menar att det kan vara orsaken till mordet eftersom det ska diskuteras?! Emils elaka beteende?
Inte Lydias galenskap?
2022-08-24, 16:38
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det finns dom som sagt att han är konflikträdd också.. Och går undan
Har du glömt såna inlägg?
Men du menar att det kan vara orsaken till mordet eftersom det ska diskuteras?! Emils elaka beteende?
Inte Lydias galenskap?

Du och Muffe missförstår konstigt nog allt.

När det gäller saker man nämner om Emil så måste det direkt vara kopplat till mordet. För att ni i nästa andetag kan diskutera en Ulf och då ventilera ut denna persons liv fullständigt här utan pardon.

Emils liv har med mordet att göra på så vis att denna tråd handlar om mordet på Emil.

Det är som att säga att den man som mördades på Emporia i Malmö får ej nämnas för han var offret.

Nu talar vi om Emils dåliga affärer. Om alla kvinnor han flörtade med m.m
Kan bråk uppstått p.g.a det? Vad tror du?
Senast redigerad av Captainspiced 2022-08-24 kl. 16:40.
2022-08-24, 16:43
Medlem
Citat:

När det gäller saker man nämner om Emil så måste det direkt vara kopplat till mordet. För att ni i nästa andetag kan diskutera en Ulf och då ventilera ut denna persons liv fullständigt här utan pardon.

Emils liv har med mordet att göra på så vis att denna tråd handlar om mordet på Emil.

Det är som att säga att den man som mördades på Emporia i Malmö får ej nämnas för han var offret.

Ja det har ju framkommit vid flera olika tillfällen och av olika personer i denna tråd. Även från personer som själva blivit drabbade av honom.
2022-08-24, 16:46
Avslutad
Citat:

Du drar paralleller mellan en gänguppgörelse och psycobitchen Lydias vansinne? Intressant.

Vad har Emils liv innan han träffade Lydia att göra med att han föll för hennes "charm" som förbyttes och kom att bli hans död? Att Lydia levt som en kringresande, har väl inte Emil med att göra? Det enda han ville var att hon skulle åka bort från hans hus och liv.
Vad är det för fuffens ni insinuerar att Emil sysslat med?
Berätta om vad Dansken arbetade med? Vad var det för varor och reklamtjänster som utlovades på Kropps lejon gård??
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-24 kl. 16:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in