2022-08-24, 15:47
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag kan inte hitta inlägget just nu, men här kan du själv läsa vad du hävdat, samt lite ryggdunkningar

Vem riktar du ditt sinnesjuka inlägg till?
Sluta citera alla. Ibland citerar du även dig själv.
Märker du inte själv att du ballat ur? Du gör hela tråden fullständigt förvirrande.
2022-08-24, 15:47
Medlem
Citat:
Jag kan inte hitta inlägget just nu, men här kan du själv läsa vad du hävdat, samt lite ryggdunkningar

Ja du hittar det inte då det inte finns!
2022-08-24, 15:48
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ah, så det stämmer alltså att Uffe fixade 2:a handskontraktet hos Jelena, bra. Då har vi rett ut det.
Då stämde min fundering kring varför Jelena smsade Ulf, när Lydia hotade med att hon hade vapenlicens och Jelenas barn skulle försvinna från dagis...

Hur fan läser du idiot? Jag skrev att han hjälpte henne att flytta ifrån Mufit.
Direkt ljuger du ihop annat.
2022-08-24, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Hur fan läser du idiot? Jag skrev att han hjälpte henne att flytta ifrån Mufit.
Direkt ljuger du ihop annat.
Idiot? Jag bekräftar ditt och Lasses påstående och undrar hur denne Ulf dyker upp som flyttkarl och lägenhetsförmedlare?! Var det hans lån som gick till hyran för Jelenas lägenhet?
Denne Ulf är en hjälte, som räddar Lydia ur knipor..
Lydia flyttade från Müfit till andrahandslägenheten i Farsta, Jelenas lägenhet. Med hjälp av Ulf?!
2022-08-24, 15:54
Medlem
Citat:
Är denne Ulf hörd av polisen?
Hur kan Du ha sån vetskap om Uffepuffe?
Jag frågade vem Ulf var, som nämns i fupen. Det blev ett jävla liv.
Du har hävdat flera Ulfisar, jag har endast konstaterat att den Ulf som vänt sig till kronofogden, är samma Ulf som la ut youtubeklippet. Som Loveangelie delade här på flashen.

Det är riktigt rörigt nu Lasse.

Ja det är enbart rörigt eftersom du ej håller dig till sanningen. Det är väl ofta så dessvärre.
Det är mycket lättare att hålla en röd tråd när man håller sig till sanningen, vilket man gör. Så själv har jag inga problem alls.
Hur jag kan veta, ja jag har ju sagt till dig åtskilliga gånger att jag känner Lydia, och känner en del av hennes vänner.
Det är du som hela tiden tjatar om flera ulfisar...
Jag har sagt att Ulf hade inget skuldkrav mot Lydia via kronofogden, alltså det har fortfarande ej registrerats någon skuld hos kronofogden.
2022-08-24, 15:56
Avslutad
Citat:
Vem riktar du ditt sinnesjuka inlägg till?
Sluta citera alla. Ibland citerar du även dig själv
.
Märker du inte själv att du ballat ur? Du gör hela tråden fullständigt förvirrande.
Japp, det "krävs" för att bevisa vad man påstått och besvarat, just eftersom somliga har lite svårt att hålla sig till sanningen och därför glömmer bort vad dem skrivit.
2022-08-24, 15:56
Medlem
Citat:
Idiot? Jag bekräftar ditt och Lasses påstående och undrar hur denne Ulf dyker upp som flyttkarl och lägenhetsförmedlare?! Var det hans lån som gick till hyran för Jelenas lägenhet?
Lydia flyttade från Müfit till andrahandslägenheten i Farsta, Jelenas lägenhet. Med hjälp av Ulf?!

Nej, Ulfs lån till Lydia var inte några pengar som gick till någon hyra eller så.
Du hittar bara på en massa strunt Mumsemuff.
2022-08-24, 15:57
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:

Nej, du avslöjar ngt annat som du själv inte verkar medveten om.

Jag talar om när Lydia flyttade ifrån lägenheten. Då fick hon hjälp av Ulf att flytta från Mufit.

Du talar om när hon fick sin lägenhet, vem som enligt dig hjälpt henne m.m. 😂 Aj aj aj, är det så illa.

Hoppas nu alla ser att du hatar Ulf men beundrar Mufit 🙈
2022-08-24, 15:57
Medlem
Citat:
Japp, det "krävs" för att bevisa vad man påstått och besvarat, just eftersom somliga har lite svårt att hålla sig till sanningen och därför glömmer bort vad dem skrivit.

Ja och när du hittar på en massa skit också.
2022-08-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Du kan gräva hur mycket du vill men ingenting som du gräver fram har någon som helst relevans till själva brottet Lydia blev dömd för.

Men det är kanske dags att börja gräva fram all skit om Emil både från myndigheter och vänner/ovänner.

Ja det lutar ju åt att man borde gräva mer där eftersom det handlar ju om Emil och Lydia i denna tråd, och mordet. Jag menar, ska man gräva någonstans så bör det väl vara för att försöka få svar på varför det hände. Och då kan man ju tycka att det bör ligga närmare till hands att gräva kring Emil och Lydia istället för att gräva om Lydia och hennes ex och vänner m.m.
2022-08-24, 16:04
Medlem
Citat:
Nej, du avslöjar ngt annat som du själv inte verkar medveten om.

Jag talar om när Lydia flyttade ifrån lägenheten. Då fick hon hjälp av Ulf att flytta från Mufit.

Du talar om när hon fick sin lägenhet, vem som enligt dig hjälpt henne m.m. 😂 Aj aj aj, är det så illa.

Hoppas nu alla ser att du hatar Ulf men beundrar Mufit 🙈
Vilken fantasi!
Var står det att läsa att nån beundrar muffe?
Du har en stor portion tvångstankar och en livlig fantasi!
Och var visar det att hen hatar Ulf???
Nu får du fan citera!
2022-08-24, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nej, Ulfs lån till Lydia var inte några pengar som gick till någon hyra eller så.
Du hittar bara på en massa strunt Mumsemuff.
Varför hade hon en registrerad skuld hos kronkalle?
Vad var det för annat lån hon hade till Ulf som var oregistrerat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in