Citat:
Ursprungligen postat av
heggenes
Sist jag kollade så var Japan och Sydkorea de länder med lägst födelsetal. Och de är båda slutna, och nationalistiska jämfört med Sverige och hela Europa.
Jag håller med dig om att vi tagit emot alldeles för många lågutbildade och svåranpassade. Däremot är lösningen högutbildade var de än kommer ifrån.
Förstår inte poängen du vill göra med ditt första påstående, men inget jag skriver motsäger väl det. Om du menar att det inte går att föra en politik som uppmuntrar till barnafödande så är det fel, det gjordes t.ex framgångsrikt i Tyskland på 30-talet och görs idag i Ungern. Lustigt hur Orban blev kallad rasist av svenska politiker för att han hellre ville föra en politik som uppmuntrar ungrare att föda barn än att importera en ny befolkning från tredje världen.
Ditt resonemang kring utbildningsnivån på invandrare hade varit relevant för 30 år sedan när vi hade en låg invandring, men det gör ingen skillnad på folkutbytet, och är därmed orelevant om man som jag och andra etnonationalister ser ett egenvärde i att bevara det svenska folket. Det är som SD som tror att det handlar om kultur och som tycker det är helt ok om Sveriges befolkning om 100 är en massa afrikaner bara de dansar små grodorna och äter sill....