2022-08-23, 18:18
Medlem
donald12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Har du varit i Chinatown? Tror inte det. Tills skillnad från dej har jag besökt NY China Town.

😂 Du har alltså besökt ett Chinatown 😂 O i NY dessutom 😂

Till skillnad från dig söker jag upp "Chinatown" när jag reser för att få riktig kinamat. Men är man uppfödd på mamma scans som du så förstår jag att det blir jobbigt.

Rest en hel del i Kina med så har rätt bra koll.

Pajas....
Citera
2022-08-23, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Du får ursäkta, men jag har svårt att förstå vad du säger. Jag gör ändå ett försök att besvara dina frågor.

Först och främst är det inte diskriminering det MA gör. Idiotiskt ja, men inte diskriminerande. Det är inte heller diskriminerande att ha tex "afrosvenskarnas riksförbund".

"Laglydigt vad som står i grundlagen"? Que?

Sedan är idén som sådan givetvis dödfödd från början. Olika folkgrupper kommer alltid att sträva efter segregation, inte integration. Det är därför det är lämpligast att vi har våra egna respektive länder.

Google oversættelse af mit tidligere indlæg:
Borde inte de politiker som gjort grundlagen också följa grundlagen? Är det totalt irrelevant vad som står i grundlagen?

I grundloven står der:

Det allmänna ska motverka diskriminering av människor på grund av kön, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung.

Det allmänna må være regeringen i Sverige, så regeringen i Sverige må altså, på trods af hvad der står i grundloven, bestemme at kinesere ikke må bo i områder hvor kinesere er i majoritet?
Citera
2022-08-23, 18:20
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Bra tycker jag, för om babbarna får ha sina helt egna revir kommer deras ondskefulla parallelsamhällen förstöra landet mer och mer...

Era åsikter?
Mycket dåligt, givetvis ska de inte vara här över huvud taget, men när de nu ändå är det, så måste vi segregera så mycket som bara möjligt, det gör repatrieringen lättare när det väl är dags och det ger oss svenskarna möjligheten till livsrum där Blatteskatten inte är skyhög vad än man gör.
Integration är folkmord.
Senast redigerad av HLundborg 2022-08-23 kl. 18:29.
Citera
2022-08-23, 18:25
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Google oversættelse af mit tidligere indlæg:
Borde inte de politiker som gjort grundlagen också följa grundlagen? Är det totalt irrelevant vad som står i grundlagen?

I grundloven står der:

Det allmänna ska motverka diskriminering av människor på grund av kön, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung.

Det allmänna må være regeringen i Sverige, så regeringen i Sverige må altså, på trods af hvad der står i grundloven, bestemme at kinesere ikke må bo i områder hvor kinesere er i majoritet?
Nej, en politiker får inte förbjuda kineser att bo tillsammans, och ingen får neka någon bostad med hänvisning till dennes etnicitet. Ingenting av detta gör Maggan.

En ide kan vara att bygga somalie-town mitt i Djursholm. Detta kan då lämpligen handla om att motverka trångboddhet i Rinkeby, bara fantasin sätter gränser för hur Maggans multikulti ska kunna tvingas på svenskarna.

Givetvis kommer "Djursholm" i ett sådant scenario att uppstå någon annanstans, men då fortsätter man bara på samma vis till dess svenskarna en gång för alla är utbytta.

Detta är planen.
Citera
2022-08-23, 18:28
Medlem
undercover-racists avatar
Var ska svenskarna nu sticka? Kommer bli kaos i fler bostadsområden 😁
Senast redigerad av undercover-racist 2022-08-23 kl. 18:31.
Citera
2022-08-23, 18:29
Medlem
MuppSmurfs avatar
Om nu Maggan tror så högt om detta så kan väl hon vara ett föredöme och flytta ut till någon förort och möta de olika kulturerna och samhällsklasserna.

Men som vanligt så är det väl bara vi andra som ska drabbas av dessa dumma beslut medans dom själva sitter säkert i sina dyra och fina områden.
Citera
2022-08-23, 18:31
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Bra tycker jag, för om babbarna får ha sina helt egna revir kommer deras ondskefulla parallelsamhällen förstöra landet mer och mer...

Era åsikter?

Det är vansinne. Ingen svensk vill bo med efterblivna blattar. Man ska isolera skadedjur, inte sprida dem Enda som är bra är att alla de som är positiva till invandring och mångkultur inte själva bor i den. Om de behöver bo med araber och somalier så kommer de också att bli invandrarfientliga.
Citera
2022-08-23, 18:41
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Varför i helvete fortsätter hon då att importera runt 100 000 per ÅR??

För att just nu försöker S locka över LO väljare från SD. De kan inte genomföra strängare invandringsregler pga av andra partier, LO och Kommunal som är helt beroende av billig arbetskraft.
Citera
2022-08-23, 18:49
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Om nu Maggan tror så högt om detta så kan väl hon vara ett föredöme och flytta ut till någon förort och möta de olika kulturerna och samhällsklasserna.

Men som vanligt så är det väl bara vi andra som ska drabbas av dessa dumma beslut medans dom själva sitter säkert i sina dyra och fina områden.

Det kan du vara säker på. Maggan och hennes gelikar kommer aldrig bo i förorten. T o m Pascalidou flyttade till Östermalm. Det går inte att skriva tiden tillbaka utan massutvandring. Det fanns en anledning varför svenskar flyttade från förorterna. Minns ni att Palme bodde i förorten.
Citera
2022-08-23, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Varför i helvete fortsätter hon då att importera runt 100 000 per ÅR??

Hon (S) har inte majoritet i riksdagen för att ändra på arbetskraftsinvandringsreglerna. En person från utlandet får ett diskjobb på en restaurang och får därmed ta med hela sin familj till Sverige. Arbetskraftinvandring borde bara gälla för yrkesgrupper som vi har brist på.
Citera
2022-08-23, 18:55
Medlem
Kanske var hon rädd för att åka dit för HMF om hon pekade ut somalier. Så hon slängde in lite kineser och italienare också. Samtidigt som alla förstår att det är just somalierna hon egentligen menar.
Citera
2022-08-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det kan du vara säker på. Maggan och hennes gelikar kommer aldrig bo i förorten. T o m Pascalidou flyttade till Östermalm. Det går inte att skriva tiden tillbaka utan massutvandring. Det fanns en anledning varför svenskar flyttade från förorterna. Minns ni att Palme bodde i förorten.
Vad problemet?? Jag trivs jättebra 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in