Dungeon Synth är ganska nytt för mig, tycker att hela konceptet är väldigt inspirerande.
Däremot tycker jag att det mesta som jag har hört hittills lider brist på fler skalor än två. Jag saknar lite intressanta tonartsbyten som vägleder en genom musiken.
Ett av dina tips ts,
Pazuzu, var riktigt coolt och det ska jag lyssna mer på!
Har lyssnat en del på
Mortiis - Født til å herske och tycker att den var rå och primitiv på ett bra sätt!
https://youtu.be/o83uriMyqw8