2022-08-21, 21:58
Medlem
Mercedes avatar
*Hotat att mina barn försvinner från dagis, och att hon har en vapenlicens*

Alltså jag blir rädd på riktigt, vad är det här för människa ni sitter och försvarar. Synd detta inte kom med under rättegången. Dödshota barn borde kunnat gett livstid som tillägg på 18 år..
2022-08-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja och nu är det ju en man som ringer och skriker, det är en man som är full och ringer m.m.
Ja, Lydia blev arg när denna kvinnas man hotade Lydia och barnen, vilket jag också hade blivit rasande över.
Men Lydia hotar ju med att.hon vapenlicens och ta Jelenas barn från dagis!!
Det bekräftar ju att hon inte är klok på en fläck.!
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-08-21 kl. 22:26.
2022-08-21, 22:08
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Vemdalens inlägg:
***Nu förstår jag inte....
Detta bekräftar ju att Lydia betett sig hotfullt och som en idiot om jag förstår rätt..Hon skriver ju att hon är rädd för Lydia och att hon är under psykutredning
Det bekräftar ju ännu mer hur Lydia beter sig.. Hotar om barnen..
Och varför skriver den uthyrande damen till vår Ulf om det?[/quote]***

helt skrämmande ja, Lydia är ju fullständigt vansinnig, stackars Emil kan inte haft det lätt, Nu ännu mer kan man ju förstå hur galen hon måste varit på mordkvällen.

skrämmande att hon verkar ta till vapenhot när hon är arg, hade ju lika gärna kunnat dykt upp 2 veckor senare hos kvinnan och när hon öppnat dörren...PANG

eit: qutes ligger fel så *** in vemdalens ord
Senast redigerad av Mercede 2022-08-21 kl. 22:11.
2022-08-21, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
skrämmande att hon verkar ta till vapenhot när hon är arg, hade ju lika gärna kunnat dykt upp 2 veckor senare hos kvinnan och när hon öppnat dörren...PANG
Ja. Här är det verkligen svart på vitt... Akta dig. Jag har vapenlicens
Vilken normal människa, hotar sin hyresvärd med vapenhot...
Jo..Lydia Barth!
Undrar hur många hon hotat med vapen och sin vapenlicens innan hon gjorde slag i saken på riktigt?
Hoppas hon blir inlåst länge denna livsfarliga mörderska.

PS Jag ordnade till så det blir ordning på inläggen igen
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-08-21 kl. 22:18.
2022-08-21, 22:24
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Ja. Här är det verkligen svart på vitt... Akta dig. Jag har vapenlicens
Vilken normal människa, hotar sin hyresvärd med vapenhot...
Jo..Lydia Barth!
Undrar hur många hon hotat med vapen och sin vapenlicens innan hon gjorde slag i saken på riktigt?
Hoppas hon blir inlåst länge denna livsfarliga mörderska.

PS Jag ordnade till så det blir ordning på inläggen igen
bra blev lite förvirrad med alla felquotes haha

Tack Lasse iallafall för dessa, fick vi ännu mer kött på benen om hur Lydia är mot andra människor, supertack!
Lydia blir nog inte så glad dock att dessa läckt så bäst du håller tyst om det så länge?
2022-08-21, 22:30
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ja och nu är det ju en man som ringer och skriker, det är en man som är full och ringer m.m.
Ja, Lydia blev arg när denna kvinnas man hotade Lydia och barnen, vilket jag också hade blivit rasande över.
Så arg att du hade hotat kidnappa barnen och hotat med att du har vapenlicens?
Seriöst ser du inte hur farlig Lydia är?

Snälla Lasse. var inte så blåögd, för din egen skull
2022-08-21, 22:40
Medlem
Mercedes avatar
Hade varit intressant att ta kontakt med denna kvinna, fått höra lite mer om Lydias förehavanden.
Stod att hon gjort en anmälan, synd inte polisen tog det på allvar, hade kvinnan berättat för polisen om vapenhoten kanske de hade tagit Lydias vapen ifrån henne

"circle-k bilen" vad är det för bil? vem jobbade på circel k? jobbade Emil där? Den som var med Lydia borde då vara den som jobbar på circle k
2022-08-21, 22:56
Medlem
Precis vad man trodde
Detta var alltså bara en bråkdel av vad som finns sparat. I andra sms och samtal framgår det att det är inte Lydia som hotar, det är den berusade mannen som gör detta.

Alltså, Emil och Lydia hyrde en bil på cirkel K, när de flyttade. Ni vet väl att man kan hyra bilar där
Det finns mycket mer. Men som sagt, vad tjänar det till när idioter ändå försöker få det till något som det ej är. Jelena måste ha menat hon när hon skrev han exempelvis.
Ni förstår varför folk inte vill skriva här i tråden när ni håller på som ni gör va. Det är sista gången jag länkar in något bevis här varje fall.
2022-08-21, 23:00
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Precis vad man trodde
Detta var alltså bara en bråkdel av vad som finns sparat. I andra sms och samtal framgår det att det är inte Lydia som hotar, det är den berusade mannen som gör detta.

Alltså, Emil och Lydia hyrde en bil på cirkel K, när de flyttade. Ni vet väl att man kan hyra bilar där
Det finns mycket mer. Men som sagt, vad tjänar det till när idioter ändå försöker få det till något som det ej är. Jelena måste ha menat hon när hon skrev han exempelvis.
Ni förstår varför folk inte vill skriva här i tråden när ni håller på som ni gör va. Det är sista gången jag länkar in något bevis här varje fall.
haha vi ser alla svart på vitt vad det står

återigen Tack
2022-08-21, 23:09
Avslutad
Citat:
Ja det spelar verkligen ingen roll att man berättar att man ej fått info från Lydia utan att det kommer från helt andra personer. Vissa läser som krattor och är extremt korkade.

Men här har du skärmdumparna jag fått länkar på nu.
Första länken är ju på när hon som hyrde ut lägenheten meddelar att hon har blivit hotad.

https://imgur.com/hYNIlsd

Här i den andra skärmdumpen så är det när hon meddelar att dörrens lås är uppborrat (genom en låssmed på polisens inrådan).

https://imgur.com/MARglmh

Men, som vanligt så blir man säkert beskyld för att allt är fejk m.m. Och att det inte skulle handla om Emil..
Tror Du Lasse, att dessa sms hade hjälpt Lydia?
Det bevisar att LYDIA BARTH inte drar sig från att VAPENHOTA, till och med BARN?!

Med denna vetskap, sitter du och försvarar Lydia?!

Med dessa bevis hade Lydia fått LIVSTID
2022-08-21, 23:20
Avslutad
Citat:
Precis vad man trodde

Du kanske borde lägga upp smsen i sin helhet, just nu så har du bevisat att Lydia Barth inte är precis så sjuk i huvudet som vi trott, utan VÄRRE!
2022-08-21, 23:26
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror Du Lasse, att dessa sms hade hjälpt Lydia?
Det bevisar att LYDIA BARTH inte drar sig från att VAPENHOTA, till och med BARN?!

Med denna vetskap, sitter du och försvarar Lydia?!

Med dessa bevis hade Lydia fått LIVSTID
Lasse ligger nog inte högt i kurs hos Lydia när hon får veta detta, tur hon är bakom lås och bom så hon inte hade gjort ett hembesök hos honom med hagelbrakaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in