Citat:
Ja jag förstår att du ej hänger med när du inte har läst ordentligt.
Emil hjälpte Lydia att flytta. Men alla hennes saker fanns ej i lägenheten, en del saker fanns hos andra kompisar. Det är dels sånt som Emil hämtade när Lydia låg inne. Sen packade han upp saker hon hade packat ner i lådor.
Förstår du nu lite lättare?
Emil hjälpte Lydia att flytta. Men alla hennes saker fanns ej i lägenheten, en del saker fanns hos andra kompisar. Det är dels sånt som Emil hämtade när Lydia låg inne. Sen packade han upp saker hon hade packat ner i lådor.
Förstår du nu lite lättare?
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
🤣🤣🤣 VAD är det du håller isär? Skinkorna? Du har spunnit loss så pass att din vapendragare inte backar upp ditt nonsens längre
Du påstår att DU har skärmdumpar på sms, från lägenhetsinnehavaren, till vem?
Hon har sett dom. Vilka dom?
Emil ska, enligt dig ha kuskat runt och hämtat Lydias tillhörigheter, från lägenheten och hennes vänner, när hon låg på psyket, han ska ha packat upp och ner hennes saker, enligt dig och din svans.
Lydia säger själv i förhöööören att hon inte skulle bo hos Emil, att dem skulle skaffa något gemensamt, (vad skulle Lydia Barth ens kunnat gå in med???) Sen så har att han lagt ut huset till försäljning när hon låg inne, hon fick inte fick söka lägenhet (mina ord, pga kaosekonomi) att hon ändå ringt runt och sökt lägenhet för att hon inte skulle bo med Emil, samma dag som mordet....sen sa hon att dem skulle gifta sig till sommaren....
Du och svansen har påstått att Lydia fått klartecken, om en bostad, alltså.....lägg ner
Filmtips till dig, Lasse
https://www.sfanytime.com/sv/movie/lars-and-the-real-girl
Tillägg, tipsa Uffepuffe om en sån här! Spillde ut morgonkaffet, när jag såg denna, kom direkt att tänka på stalker-Uffe
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-21 kl. 09:56. Anledning: Tillägg
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-21 kl. 09:56. Anledning: Tillägg