2022-08-21, 02:59
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alammoniaque10
Ni har målat upp alla deras tjejer som kuksugare och horor vid flertal tillfällen. Från shahins systrar och flickvän till pakås syster och flickvän…ni känner inte tjejerna utan bara era vidriga spekulationer sorry men är de konstigt att systrarna o flickvänner tar deras familjs parti o blir involverade in i deras skit vi kan prata om tjejerna om dem tillhör ämnet men onödiga kommentarer behöver inte tas upp dem sörjer S bortgång de kan man åtminstone respektera

Varför då?
Citera
2022-08-21, 03:30
Medlem
Finns det video från övervakningskameror
Citera
2022-08-21, 03:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Vittnen är det säkert fullt av om man börjar skjuta 20 skott vid Willys, systemet och Ica en fredag runt 17 tiden 😂

Tvivlar att den är överfull eller du menar att de på köpcentrumet rör sig mot Willys alltså mot skottlossningen??

Personligen skulle jag inte åka mot skottlossningen och om jag befann mig i rulltrappan skulle jag sprungit uppåt och inte åkt ner mot GM.
Varför tror du en massa människor skulle röra sig mot skottlossningen??
Tror du missuppfattade mig. Rulltrappan är alltid överfull som alltså är påväg till Ica, Willys och systemet. Om MG och BO började springa i motsatt riktning i rulltrappan så säkert många skadas och de hade haft svårt att komma igenom. Men svårt att veta. Tycker dock där borde vara vittnen i media som skulle pratat om kaos i rulltrappan. Alla vittnen verkar vara på 2 våningen
Citera
2022-08-21, 03:45
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ni har målat upp alla deras tjejer som kuksugare och horor vid flertal tillfällen. Från shahins systrar och flickvän till pakås syster och flickvän…ni känner inte tjejerna utan bara era vidriga spekulationer sorry men är de konstigt att systrarna o flickvänner tar deras familjs parti o blir involverade in i deras skit vi kan prata om tjejerna om dem tillhör ämnet men onödiga kommentarer behöver inte tas upp dem sörjer S bortgång de kan man åtminstone respektera

Detta är ett skvallerforum din åsna. Sörja får man väl göra ändå, man måste ju inte läsa här.
Citera
2022-08-21, 03:46
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Sydsvenskan har en sammanfattning:

https://www.sydsvenskan.se/2022-08-20/detta-vet-vi-om-dodskjutningen

Kan ju vara en sammanblandning av våningsplan tidigare i tråden. Kommer du in via Havsentrén så är du på våning 1. Kommer du in via entrén mot Hyllie Torg så känns det som om du är på våning 1, men är i själva verket på våning 2.
Tror också det är en sammanblandning och allt skedde på vån 2 där också ingången från hyllie torg är
Citera
2022-08-21, 04:11
Medlem
Citat:

Klart att även kuksugare och horor, som du uttrycker saken, sörjer. Fast de verkar onekligen återhämta sig snabbt också.
Citera
2022-08-21, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laferrari
Halva tråden är skrivet av särbarn där folk vill veta vad skytten fick för att utföra mordet och vice versa. Att få svar varför Shahin fick sätta livet till är som att leta efter nål i en höstack. Alla i Malmö vet att Shahin har trampat på många tån med, men två uteslutande skäl att han klipptes är hämnden på salle och den andre mordförsöket i Bunkeflo.
Glöm inte kidnappningen på Ali,loco Diab han har osså väll stora skäll att ta hans liv men som sagt tror det är flera som måste ha varit inblandad! Alla ju i hela Sverige smackar bara dåligt om honom drf han fick en vidrig död
Citera
2022-08-21, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Läste i blaskan precis att det ska finnas videor på offret mm som spridits på nätet... Går dessa att se någonstans?

Finns på Samnytt.se
Citera
2022-08-21, 05:21
Medlem
nu vet jag knappt nåt av det här, men såhär nära valet och allt luktar psyop lång väg, finns det fb, instagram på inblandade personer? orkar inte skumma igenom flera hundra sidor.
Citera
2022-08-21, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murarfriaren
nu vet jag knappt nåt av det här, men såhär nära valet och allt luktar psyop lång väg, finns det fb, instagram på inblandade personer? orkar inte skumma igenom flera hundra sidor.

Shahin Amiri offrets fb
Citera
2022-08-21, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Oops då...
Lämnade han inte Malmö för nåt år sen va gör han här igen
Citera
2022-08-21, 06:21
Medlem
Vilka var med SA på emporia ? Innan mordet sker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in